آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

هرچیزی که باید درباره خرید کارتن و کارتن سازی بدانید.!

کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس انواع کارتن بسته بندی از جمله کارتن خرما و کارتن تخم مرغ را تولید می کند شما می توانید برای ثبت سفارش به سایت گلبرگ باکس مراجعه کنید.

همانطور که می دانید کارتن، محصولی کاغذی برای استفاده در بسته بندی وسایل است. کارتن ها از چندین لایه ورق یا کاغذ درست می شوند. کارتن ها معمولا دو لایه، سه لایه و پنج لایه هستند. هرچقدر که تعداد لایه ها بیشتر باشد، کارتن تولید شده نیز مقاوم تر و مستحکم تر محسوب می شود.

اگر بخواهید خرید کارتن تخم مرغ یا کارتن خرما صادراتی یا هر نوع کارتن دیگری را از مغازه ها انجام دهید، حتما مجبور می شوید که آن ها را گران تر بخرید. پس بهتر است که خرید کارتن های مورد نظر خود را از یک کارخانه کارتن سازی معتبر انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید؛ زیرا ما قصد داریم که هم اطلاعاتی را در رابطه با کارتن های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و هم یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی در تهران و کرج را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

کارتن تخم مرغ

انواع کارتن های بسته بندی

حالا که متوجه شدید که کارتن چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است این را هم بدانید که کارتن هایی که در بازار وجود دارند، انواع مختلفی دارند که در این قسمت قصد داریم تا به معرفی برخی از آن ها بپردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. تمامی کارتن هایی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم و انواع دیگر کارتن ها را می توانید از کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس تهیه نمایید.

کارتن های دایکاتی

مثلا یکی از کارتن های مستحکم و مقاومی که می توانید‌ برای بسته بندی وسایل صادراتی یا عادی خود از آن استفاده کنید، کارتن دایکاتی است که شکل مشخصی ندارند و با استفاده از دستگاه تولید می شود.

کارتن های لمینتی

یکی دیگر از پر طرفدارترین کارتن های بسته بندی، کارتن های لمینتی هستند که بیشتر برای محصولاتی که به بسته بندی های جذاب با چاپ زیبا نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

کارتن های تخم مرغ

یکی دیگر از انواع کارتن ها، کارتن تخم مرغ ها هستند. کارتن تخم مرغ همانطور که از نامش پیداست، برای محافظت از تخم مرغ ها به هنگام حمل و نقل ساخته شده است.

کارتن های پنجره ای

کارتن های پنجره ای، کارتن هایی هستند که معمولا برای بسته بندی هدیه ها، لوازم آرایشی و… استفاده می شوند و طرحی شبیه پنجره دارند که قسمتی از محصول را نمایان می کنند.

کارتن خرما

کارتن های بسته بندی خرما صادراتی

همانطور که از نام کارتن خرما صادراتی پیدا است، این کارتن برای بسته بندی خرماهای مخصوص صادرات تولید می شوند.

کارتن های بسته بندی فقط به این چند نوعی که در این قسمت اشاره کردیم، محدود نمی شوند و انواع مختلفی دارند. شما می توانید اطلاعات دقیق تر درباره انواع کارتن های بسته بندی را در وب سایت کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس مطالعه نمایید. در ادامه آدرس وب سایت گلبرگ باکس را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

کارتن های بسته بندی را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم، باید بدانید که خرید کارتن از مغازه ها به صرفه نیست و بهتر است که از یک کارخانه کارتن سازی، کارتن های مورد نظر خود را تهیه کنید.

یکی از بهترین تولید کننده های کارتن های بسته بندی در ایران، کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس است. کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس دارای چندین سال سابقه درخشان در تولید و عرضه انواع کارتن های بسته بندی است و تاکنون توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را به راحتی جلب کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا روش های ارتباط با کارشناسان کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کارتن سازی

جمع بندی

ما در این بخش ، تمام سعی خود را کردیم که به طور کامل به پاسخ پرسش بهترین کارخانه کارتن سازی کدام است؟ بپردازیم و همچنین بهترین و دقیق ترین اطلاعات موجود درباره انواع کارتن های بسته بندی را به شما عزیزان و همراهان گرامی ارائه دهیم.

در ضمن بهتر است بدانید که کارتن های بسته بندی کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس فقط مخصوص صادرات نیستند و می توانید برای بسته بندی وسایل و هدیه های خود نیز از آن ها استفاده کنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره کارتن سازی و کارتن های بسته بندی نیاز دارید و یا ابهامات و سوالاتی دارید که پاسخ آن ها را در این مطلب پیدا نکرده اید، می توانید مقاله های تخصصی موجود در وب سایت گلبرگ باکس را نیز مطالعه نمایید. همچنین برای اطلاع از هزینه کارتن های بسته بندی، می توانید به وب سایت کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس که لینک آن را در انتهای این مطلب قرار داده ایم، مراجعه کرده، با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید و سپس از مشاوران و کارشناسان مجرب گلبرگ باکس کمک و مشاوره بگیرید.

وب سایت کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس: golbargbox.com

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا