آخرین اخباراجتماعی

تولید و پخش عمده اسباب بازی شانسی

 

نوشته های مشابه

در دهه اخیر تجارت انواع اسباب بازی ها در دنیا اهداف دیگری را در پیش گرفته‌اند و نوع طراحی و تولید را تغییر داده‌اند. انقلابی که در این حیطه رخ داد را می‌توان زمان ورود اسباب بازی شانسی دانست. شاید شما هم کنجکاو شده‌اید که درباره این محصولات بدانید پس با ما همراه باشید تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

اسباب بازی شانسی طی گذشت چندین سال توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در زندگی ما پیدا کنند. با فروش بالایی که این محصول در سال های متمادی داشته کاملاً مشخص است که از نظر فروش و محبوبیت روندی صعودی را طی کرده و همین‌طور ادامه‌دار است.

در کل ابزار سرگرم کننده یک نوع صنعت و تجارت پرسود برای کسانی است که توانسته‌اند مخاطب هدف خود را بشناسند. این مورد در انواع و اقسام برای سنین مختلف تولید می‌شود و تنها به سنین کودکی محدود نشده است. شما اگر به هر فروشگاه یا مغازه سوپرمارکت سری بزنید مشاهده خواهید کرد که نوعی از اسباب بازی شانسی در آنجا قرار دارد.

اسباب بازی شانسی در واقع جایزه و سورپرایزهایی تلقی می‌شوند که درون اشکال مختلفی مثل جعبه یا تخم مرغ قرار می‌گیرند و خریداران به‌صورت شانسی آن‌ها را انتخاب می کنند. مخاطبان به دلیل اینکه از محتوای درون آن بی اطلاع هستند  نوعی هیجان و شوق برای خرید این محصول دارند تا بفهمد چه چیزی انتظار او را می کشد.

این اجناس در حقیقت نمونه‌های مختلفی از قطعات کوچک هستند که درون اشکال مختلفی جای گذاری می‌شوند. اسباب بازی شانسی به دو صورت عرضه می‌شود. ممکن است کامل باشد یا اینکه به‌صورت تکه‌های کوچک باشد که باید از طریق دستورالعملی آن به یکدیگر متصل شود تا شکل نهایی کامل شود.

نکات مهمی که در خرید اسباب بازی شانسی باید با آن توجه داشته باشید:

1.انتخاب رنگ و طرح های مختلف

با استفاده از رنگ و شرح های مختلف شما این امکان را برای مشتری فراهم می کنید تا حق انتخاب داشته باشد. زمانی که در محصولات تنوع ایجاد کنید به معنای ایجاد ارزش برای مشتری و به طبع آن افزایش فروش است.

2.کیفیت بالای کالا     

کیفیت یکی از فاکتورهای مهم در خرید اجناس محسوب می شود. مشتری وقتی به این درک برسد که کالاهای انتخابی دارای استاندارد لازم هستند مسلماً رغبت بیشتری به خرید اسباب بازی پیدا می کند. کیفیت می تواند دلیل اصلی برای تضمین فروش بیشتر باشد.

3.ایمنی

اسباب بازی نباید تیز و برنده باشد چراکه اگر باعث صدمه و آسیب شود صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. همچنین باید در انتخاب رنگ باید از نوع خوراکی آن باشد. این مورد یکی از موضوعاتی است که در تولید به آن توجه می شود.

حتی کمپانی‌های خارجی مثل Fisher-Price نیز اسباب بازی های خود را در اشکال مختلف بسته‌بندی و بفروش می رساند که به نوعی شانسی تلقی می‌شود. در ادامه با تاریخچه این برند آشنا می‌شویم.

برند Fisher-Price

یکی از تولید کننده اسباب بازی خارجی در آمریکا قرار دارد که نام آن Fisher Price است. این شرکت آمریکایی تولید کننده ابزارهای آموزشی برای نوزادان، کودکان نوپا و پیش دبستانی می باشد. دفتر مرکزی این کمپانی در شرق آرورا، نیویورک قرار دارد. این شرکت در بزرگ ترین رکود سال 1930 پا به عرصه صنعت اسباب بازی گذاشت.

متخصصات این شرکت سعی می کنند ابزارهایی تولید کنند که مشوق کودک باشند تا علاوه بر اینکه آموزنده باشند سبب شکوفایی استعداد او نیز باشد. همچنین اجناس این شرکت به گونه ای طراحی شده است که هرگز به کودک آسیبی نرساند. جالب است بدانید که نام این کمپانی برگرفته از نام دو موسس آن یعنی هرمن فیشر و اروینگ پرایس می باشد.

در ابتدا محصولات این برند از چوب و فلز ساخته می‌شد که به‌مرور زمان کمپانی تصمیم به تغییر رویه تولید گرفت و در سال 1950 بود که اعلام کرد قصد دارد در تولید کالاهای خود از پلاستیک نیز استفاده کند. در همین دهه بود که 39 محصول مختلف روانه بازار کرد.

ولی با پشتکاری که طراحان و متخصصان این کمپانی دارند از سال 1930 تا هم‌اکنون بالغ بر 5000 نوع ابزار آموزشی مختلف تولید شده است. در سال 1993 بود که این کمپانی با برند Mattel تلفیق شد. روند کار تغییر کرد و Mattel هر چند وقت یکبار باندل هایی را به بازار عرضه می کند که داخل آن‌ها 4 مدل از اسباب بازی های برند fisher-price داخل آن قرار دارد.

کالاهای این شرکت طرفداران بسیاری دارد به گونه ای که حتی شهرت جهانی پیدا کرده و محصولات آنها به سراسر دنیا ارسال می شود. همین امر سبب شده تا این کمپانی فروش خوبی در سراسر دنیا داشته باشد.

شرکت هدهد

تجارت اسباب بازی شانسی یک رقابت تنگاتنگ است که اکثر تولیدکنندگان به دنبال اجناسی با کیفیت و همین‌طور متنوع هستند تا بتوانند در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشند. کیفیت در کنار ظاهر مناسب و اقلام درون آن ها می‌تواند سبب بازگشت مشتری و خرید دوباره محصولات شود.

شرکت هدهد یکی از برندهای معتبر در زمینه پخش عمده اسباب بازی شانسی است که توانسته است با استفاده از بروزترین متد دنیا محصولات با کیفیتی را تولید کند. تولیدی‌های جدید در مجموعه هدهد طراحی و ایده پردازی می شود که قبل عرضه به بازار توسط بخش کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آن دسته از عزیزانی که تصمیم به خرید اسباب بازی شانسی دارند می‌توانند از محصولات هدهد که در سایت قرار داده شده بازدید کنند. اجناس عرضه شده از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که می‌توانید با قیمتی منصفانه در اختیار مشتری قرار دهید. شما می‌توانید محصولات را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید و با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع مختلفی را انتخاب کنید.

همین طور برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید تا خرید موفقی را تجربه کنید. در ادامه باید به این موضوع اشاره کنیم که در بحث خدمات پس از فروش کلیه کالاهای خریداری شده دارای ضمانت مهلت تست 48 ساعته و برگشت وجه می باشد.

منبع: https://hodhodtoybox.ir/

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. محتوای خوبی بود ، لطفا بیشتر از این نوع محتواها در مورده اسباب بازی انتشار بدید،سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا