آخرین اخبارعلمی و فناوری

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران سال 1402 از نگاه بیماران

تخصص و مهارت لازم، احترام به بیماران و توجه به وقت آنها؛ از جمله ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت دندان می باشد.

 

ویژگی های یک متخصص ایمپلنت خوب چیست؟

وجه تمایز یک متخصص ایمپلنت دندان با یک دندانپزشک معمولی، دوره ای است که برای گذراندن تخصص طی می شود. اما حقیقتا نمی توانیم اظهار کنیم که هر فردی که دوره های گرفتن تخصص در دانشگاه های مختلف را گذرانده و تخصص خود را گرفته، یک متخصص ایمپلنت خوب است. برای اینکه شما مطمئن شوید که به سراغ متخصص حرفه ای و کاربلدی رفته اید، بهتر است ابتدا درباره ی عملکرد متخصص تحقیق کنید و نظرات مختلف مراجعین او را با توجه به نتایج درمان هایی که انجام داده، پرسیده و بسنجید. در واقع تحقیق درباره ی سابقه ی متخصص و یا هر پزشکی، به نوعی به بیمار آرامش خاطر می دهد تا با خیالی آسوده تر برای درمان اقدام کند.

 

دکتر علی سجودی متخصص ایمپلنت

 

کلینیک تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی

این کلینیک دندانپزشکی همانگونه که از نام آن مشخص است به ارائه خدمات تخصصی ایمپلنت و زیبایی می پردازد. از متخصص پریودونتیکس و متخصص ایمپلنت و زیبایی برخوردار است. زیرا در این سه حوزه به طور اختصاصی فعالیت دارد. در این کلینیک دندانپزشکی، جراحی های زیبایی، لثه و ایمپلنت دندان با لیزر نیز انجام می شود.

ساعات کاری کلینیک دندانپزشکی دکتر سجودی از 9 صبح تا 6 عصر می باشد. ایام تعطیل، فعالیت کلینیک دندانپزشکی تعطیل می باشد. دکتر سجودی متخصص ایمپلنت و زیبایی هستند. در این کلینیک دندانپزشکی درمان های زیبایی شامل لمینت دندان، کامپوزیت ونیر، لیفت لثه برای زیبایی و انواع روکش های زیبایی نظیر زیرکونیا، ایمپرس و… انجام می پذیرد.

 

نقش لیزر در جراحی ایمپلنت دندان چیست؟

جراحی ایمپلنت دندان با لیزر درمانی بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشکی ایمپلنت دندان ایفا می کند. استفاده از لیزر در جراحی ایمپلنت دندان سبب می شود، محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، آماده شود. در واقع ما جراحی آتروماتیک و بدون آسیب در جراحی ایمپلنت دندان با لیزر خواهیم داشت.

در جراحی ایمپلنت دندان با لیزر، ما قادر خواهیم بود فقط بافت هایی را که نیاز داریم، برداریم و به بافت های سالم اطراف، آسیبی وارد نمی کنیم. برداشت بافت نرم و سخت با حداقل آسیب خواهد بود. دقت انجام جراحی در این روش بسیار افزایش دارد و خونریزی مانند روش جراحی با تیغ، نخواهیم داشت.

 

مزیت بزرگ دیگر جراحی ایمپلنت دندان با لیزر این است که لیزر پروسه بهبود زخم را سرعت می بخشد که می توان به عنوان ایمپلنت فوری نیز به کار برده شود. ما فقط بافت هدف را از بقیه بافت ها جدا می کنیم و به بافت های مجاور،  آسیب غیر ضروری نمی زنیم. این مزیت، فرایند التیام زخم را بهبود می بخشد. جراحی لیزر به طور بسیار موثری، واکنش التهابی بافت را کاهش می دهد یا از آن جلوگیری می نماید.

 

images_1695742128_6512f8b05e802.jpg

 

همچنین ترشح آنزیم های بازدارنده فرایند التهابی را تقویت می کند. لیزر خواص ضد میکروبی هم دارد که مشکلات عفونت را بر طرف می نماید. در آخر لیزر سبب تحریک التیام بافت سخت و نرم می گردد. نتیجه نهایی این نوع جراحی، بهبود و التیام  بهتر زخم نسبت به روش های قدیمی جراحی است. روش های قدیمی جراحی ایمپلنت دندان این مزیت ها را ندارند.

 

آیا از لیزر می توان برای برداشتن آلوده اطراف ایمپلنت دندان که دچار التهاب شده، استفاده کرد؟

پاسخ بلی است. این یکی از مهمترین مزیت ها و نقش های کاربرد لیزر در جراحی ایمپلنت دندان لیزر است. انرژی لیزر خواص ضد میکروبی  دارد که باکتری های آسیب رسان را از بین می برد. پس از برداشتن بافت آلوده اطراف ایمپلنت دندان و تمیز کردن ناحیه مورد نظر، می توانیم التیام و بهبود بافت های سخت و نرم را با لیزر تحریک کنیم.

 

ویژگی بهترین دندانپزشک تهران چیست؟

تعهد کاری و اخلاق حرفه ای و دانش کافی و تخصص در زمینه کاری و داشتن تجهیزات مدرن و به روز مهمترین ویژگی های بهترین دندانپزشک تهران است.

بسیاری از بیماران از دندانپزشکی واهمه دارند و این ترس مربوط به سن و گروه خاصی نیست. در واقع بیمار چه مرد باشد و چه زن، پیر باشد یا جوان، چه بزرگسال باشد و چه کودک اندکی از محیط دندانپزشکی می ترسد و از مراجعه به دندانپزشکی واهمه دارد. خصوصا اینکه خاطره ای ناخوشایند از دندانپزشک یا محیط دندانپزشکی داشته باشند.

 

این ترس آنها علت عدم مراجعه دوره ای و مرتب به کلینیک دندانپزشکی می باشد. اگر بیمار از محیط دندانپزشکی خوشش بیاید و در این محیط آرامش داشته باشد و دندانپزشک با تجربه ای درمان های دندانپزشکی را انجام دهد و استرس به بیمار وارد نشود، بیمار تمایل پیدا می کند که در چنین محیطی درمان های خودش را انجام دهد.

 

انجام خدمات دندانپزشکی باید با کیفیت عالی و تجهیزات به روز و با برخورد عالی دندانپزشک و منشی و دستیاران آنها انجام شود تا تجربه ای بسیار خوب در ذهن بیمار نقش ببندد و آنها برای مراجعات مجدد و نیز معرفی آن تیم حرفه ای و مجرب به دوستان و آشنایان خود تمایل زیادی داشته باشند.

 

راه های پیدا کردن بهترین دندانپزشک

الف) جست و جوی شخصی

ب) مشورت کردن

ج) جست و جو در اینترنت

د) خواندن نظرات مراجعین محترم

ه) مشاهده گالری تصاویر (تصاویر قبل و بعد بیماران) و مشاهده فیلم رضایت بیماران در صورت موجود

و) تماس با مرکز تخصصی مورد نظر

 

برخی ویژگی های بهترین دندانپزشک و تیم عالی و حرفه ای

الف) داشتن تخصص و مهارت های لازم

ب) توجه کافی به بیمار

ج) آموزش بهداشت دهان و دندان به بیمار

د) رعایت بهداشت و استریل بودن وسایل مطب

ه) احترام به همه بیماران

و) استفاده از پرسنل حرفه ای

ز) استفاده از به روز ترین تجهیزات و وسایل مدرن

ح) لزوم توجه به وقت بیمار

 

images_1695742100_6512f894f2ee4.jpg

 

در مطب دندانپزشکی دکتر سجودی؛ کاشت ایمپلنت دندان با لیزر، لمینت دندان و طراحی لبخند دیجیتال و جراحی کشیدن دندان عقل با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا توسط بهترین دندانپزشک تهران انجام می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88082941 و 88089112 تماس بگیرید. 

 

منبع: سایت دکتر علی سجودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا