آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

گیلانی تولید کننده کنسروهای خورشتی بدون گوشت گیاه‌خواران

گیلانی تولید کننده کنسروهای خورشتی بدون گوشت گیاه‌خواران

گوشت جزوه مواد اصلی پخت انواع خورش‌های ایرانی مانند قورمه‌سبزی و قیمه است. اما گاهی به دلایل پزشکی یا داشتن رژیم گیاه‌خواری از مصرف گوشت منع می‌شویم، در این شرایط کنسرو خورش‌های بدون گوشت راه حل خوبی خواهند بود. این خورش‌های بدون گوشت، طعم و مزه اصلی غذا را حفظ می‌کنند و یک وعده خوشمزه برای شما خواهند بود.

تمام مراحل طبخ این خورش‌ها به صورت معمول و همیشگی است و فقط گوشت از آن‌ها حذف شده‌ است. نبودن گوشت در غذا نباید باعث شود خورش بی مزه باشد، خورش‌های ایرانی بدون گوشت باید طوری طبخ شوند که غلیظ و جاافتاده باشند و طعم واقعی غذا نیز حفظ شود.

خورش‌های بدون گوشت گیلانی با تمام فوت و فن‌های یک خورش اصیل ایرانی طبخ می‌شوند و یک وعده عالی برای شما خواهند بود.

آیا کنسروهای خورشتی بدون گوشت خوشمزه‌اند؟

اگر مجبور باشید گوشت را از غذاهای خود حذف کنید آیا باید دور خورش‌های ایرانی را خط قرمز بکشید؟ گوشت در بسیاری از غذاها حرف اول را می‌زند و به غذا طعم می‌دهد.

اکثر غذاها با گوشت طعم و مزه عالی پیدا می‌کنند، با این حال، صنایع غذایی گیلانی خورش‌های بدون گوشت خود را طوری طبخ می‌کند که تفاوتی احساس نکنید. این غذاها به کسانی که عاشق غذای ایرانی اما بدون گوشت هستند، پیشنهاد می‌شوند.

برای رژیم‌های غذایی بدون گوشت حفظ تنوع مهم و البته سخت است زیرا در این شرایط، باید بتوانیم انواع غذاها را بدون گوشت اما خوشمزه بپزیم.

کنسرو قورمه سبزی بدون گوشت گیلانی با سبزی‌های تازه، لوبیای قرمز درجه یک و لیمو عمانی‌‌های خوش طعم، تهیه می‌شود. مواد تازه و با کیفیت و طبخ منحصر به فرد، این خورش را حتی بدون گوشت نیز خوشمزه و پرطرفدار کرده است.

برای تولید خورش‌های کنسروی تمام مواد خورش تفت داده شده و مخلوط می‌شوند. چاشنی‌های اصلی نیز به غذا اضافه می‌شوند و غذا برای پخت نهایی آماده می‌شود.

تمام مراحل طبخ غذا به صورت کاملا بهداشتی و استریل انجام می‌شوند. مواد اولیه این غذاها نیز جزو بهترین سبزیجات و حبوبات هستند و تمام فرآیند آماده سازی‌ آن‌ها در شرایط بهداشتی انجام می‌شود.

گیلانی برای تهیه غذاهای عاری از میکروب و سالم از دستگاه‌ اتوکلاو استفاده می‌‌کند. این دستگاه قوطی‌ها و غذا را استریل کرده و تمام عوامل بیماری‌زا را از بین می‌برد.

خورش‌های خوشمزه بدون گوشت پس از پخت با کمک دستگاه به قوطی‌های مخصوص و استریل ریخته می‌شوند. قوطی‌ها پس از پر شدن پلمپ شده و خنک‌سازی آن‌ها تا دمای معین انجام می‌شود. قوطی‌های کنسرو در محل‌های مناسب ذخیره‌سازی می‌شوند تا وارد چرخه توزیع شوند.

نگه‌داری خورش‌های کنسروی در یخچال‌های خنک تضمین کننده حفظ کیفیت و طعم این غذاها تا رسیدن به دست مصرف کننده است.

کنسرو قورمه سبزی بدون گوشت

خورش قورمه با سبزی‌های تازه خوشمزه‌ترین غذا برای ناهار یا شام است. قورمه سبزی با فوت و فن‌های خاصی جاافتاده و خوش طعم‌تر می‌شود. بهترین دستور پخت به علاوه مواد اولیه تازه و باکیفیت، پایه و اساس این خورش ایرانی لذیذ است. گیلانی با در نظر گرفتن تمام این نکات کنسرو قورمه سبزی بدون گوشت مخصوص خود را به بازار عرضه می‌کند.

قورمه سبزی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها طرفداران زیادی دارد و یک غذای کامل و سالم محسوب می‌شود. این غذا با برنج سرو می‌شود و همراه آن می‌توان انواع ترشی، سالاد شیرازی یا پیاز نیز مصرف کرد.

معمولا چاشنی این غذا آبغوره، غوره یا آبلیمو است که به این غذا طعمی ترش‌ می‌دهند. تمام سبزی‌های این غذا حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نظیر آهن، پتاسیم، روی و سلنیوم هستند و خواص بی‌شماری دارند. لوبیا نیز یک منبع سالم پروتئینی محسوب می‌شود و کامل کننده این غذا است.

قورمه سبزی کنسرو شده بدون گوشت گیلانی عطری بی‌نظیر و رنگ و لعابی عالی دارد که دل همه را می‌برد. هر چند در این کنسروها گوشت استفاده نشده است اما کاملا جاافتاده و خوشمزه هستند.

اگر رژیم بدون گوشت دارید یا پزشک شما را از مصرف گوشت قرمز منع کرده است، این خورش کنسروی بدون گوشت مخصوص شما است. آن را گرم کنید و با برنج زعفرانی و سالاد شیرازی نوش جان کنید.

کنسرو قیمه سیب زمینی بدون گوشت

قیمه، این غذای خوشمزه که معمولا با سیب زمینی سرخ شده یا بادمجان سرخ شده همراه می‌شود یک خورش ایرانی پرطرفدار است. این غذا با گوشت، لپه، پیاز، لیمو عمانی و رب گوجه فرنگی یا گوجه فرنگی تازه طبخ می‌شود.

گاهی اوقات نباید گوشت مصرف کنید اما دلتان یک خورش قیمه خوشمزه و عالی می‌خواهد. شاید پختن قیمه بدون گوشت نشدنی به نظر برسد، اما گیلانی کنسرو خورش قیمه سیب زمینی بدون گوشت خود را با طعمی بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

قیمه بدون گوشت انتخابی عالی برای کسانی است که به هر دلیلی گوشت را از رژیم خود حذف کرده‌اند. قیمه بدون گوشت خوش رنگ و لعاب با برنج ایرانی همراه با ترشی و پیاز یک وعده غذایی عالی است.

کنسرو خورش قیمه سیب زمینی بدون گوشت گیلانی با چاشنی‌های مخصوص مزه‌دار شده است و طعم واقعی یک خورش اصیل ایرانی را دارد. زمانی که هوس یک غذای ایرانی کرده‌اید و وقت پخت و پز ندارید این کنسروها پیشنهادی منحصر به فرد هستند. کافیست آن‌ها را بجوشانید تا یک غذای داغ و لذیذ ایرانی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا