آخرین اخباراجتماعی

چگونه یک استایل بدون نقص و شیک داشته باشیم؟

در این مقاله به بررسی 8 اصل مهم برای داشتن یک استایل شیک و بدون نقص برای خانم‌ها پرداخته‌ایم.

نوشته های مشابه

همه افراد دوست دارند که خوش‌استایل و خوش‌پوش در جامعه ظاهر شوند. احتمالاً بارها برای شما این سوال پیش آمده که چرا با وجود خرید مانتو و  لباس‌های شیک بازهم خوش‌تیپ به ‌نظر نمی‌رسید؟

داشتن استایلی شیک که در نظر همه اطرافیان شما بدون نقص به نظر برسد؛ نیازمند توجه به چند نکته اساسی و مهم است. در این نوشته به معرفی  مهم‌ترین نکاتی که به شما کمک می‌کنند خوش‌استایل و شیک دیده شوید؛ پرداخته‌ایم. پس خواندن این نوشته را از دست ندهید.

 

1. انتخاب و پوشیدن لباس متناسب با موقعیت

اولین و مهم‌ترین نکته برای داشتن یک استایل بدون نقص؛ توجه به موقعیتی است که قصد دارید در آن حضور پیدا کنید. در صورتی که لباسی متناسب با موقعیت انتخاب نکنید؛ احساس معذب بودن خواهید داشت.

پوشیدن لباس‌های رسمی در محیط‌های غیر رسمی اشتباه بزرگی است که اکثر افراد مرتکب می‌شوند. همچنین پوشیدن لباس‌های راحت در محیط‌های رسمی نیز تصمیم غلطی است.

وقتی قصد بیرون رفتن با دوستانتان را دارید، لباس‌های راحت انتخاب کنید؛ اما برای شرکت در میهمانی‌ها و مجالس به سراغ خرید مانتو مجلسی بروید.

 

2. انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای لباس‌ها

بهترین راه داشتن یک استایل زیبا، توجه به ترکیب رنگی لباس‌ها است. اکثر خانم‌ها تمایل دارند خود را در لباس‌های خیلی تیره یا خیلی روشن غرق کنند. این کار بزرگ‌ترین اشتباهی است که می‌توانید برای استایل خود انجام دهید.

درست است که رنگ مشکی شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می‌دهد؛ اما از سوی دیگر ممکن است باعث مسن به نظر رسیدن شما شود. این موضوع برای رنگ‌های روشن نیز صدق می‌کند. بنابراین برای داشتن استایلی شیک بهتر است تعادل را میان انتخاب رنگ‌های روشن و تیره رعایت کنید.

اگر علاقه زیادی به رنگ‌های تیره دارید؛ توصیه می‌کنیم رنگ‌های سبز، سرمه‌ای، قهوه‌ای، خاکستری و… را جایگزین رنگ مشکی کنید. با این کار استایل شما از یکدستی خارج شده و جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

 

3. توجه به جزئیات استایل

بسیاری از خانم‌ها مبلغ بسیار زیادی برای خرید مانتو یا سایر لباس‌های خود پرداخت‎ می‌کنند؛ اما هنگام پوشیدن به جزئیات استایل خود توجه چندانی ندارند. برای مثال از کفش‌های فرسوده و کثیف استفاده و یا اتو زدن لباس‌های خود را فراموش می‌کنند.

یکی دیگر از جزئیاتی که باید به آن توجه داشت؛ جدا کردن برچسب‌ها و نخ‌های اضافی آویزان از لباس است. این موارد شاید ساده به‌نظر برسند اما تأثیر قابل توجهی در استایل شما خواهند داشتند.

 

4. استفاده به‌اندازه از زیورآلات و اکسسوری‌ها

زیورآلات نقش مؤثری در استایل دارند. انتخاب صحیح اکسسوری که با لباس‌های شما تناسب داشته باشد، موجب جذاب‌تر دیده شدن استایل می‌شود. امروزه زیورآلات ظریف که از جنس طلا، نقره یا حتی بدل هستند؛ محبوبیت زیادی پیدا کرده و جایگزین زیورآلات بزرگ و درشت شده‌اند.

از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که در استفاده از اکسسوری‌ها و زیورآلات زیاده‌روی نکنید، چرا که باعث می‌شوند مسن‌تر دیده شوید.

خرید مانتو اسپرت

5. پوشیدن لباس متناسب با فرم بدن

شاید اصلی‌ترین بخش یک استایل شیک، انتخاب لباسی باشد که با اندام شما تناسب دارد.

افراد مختلف فرم بدنی متفاوتی دارند که باید متناسب با آن برای خرید مانتو، شلوار یا سایر لباس‌ها اقدام کنند. به همین جهت قبل از خرید مانتو باید با فرم بدنی خود آشنایی داشته باشید تا بهترین مدل را انتخاب و خرید کنید.

برای مثال افرادی که بالاتنه درشت‌تری نسبت به پایین‌تنه خود دارند باید از خرید لباس‌هایی که در قسمت بالاتنه شلوغ هستند؛ خودداری کنند. این لباس‌ها باعث بزرگ‌تر دیده شدن بالاتنه شما می‌شوند و به‌جای آن‌ها باید به سراغ لباس‌هایی بروید که تعادل را میان بالاتنه و پایین‌تنه شما ایجاد می‌کنند.

 

6. انتخاب شلوار مناسب

برای داشتن استایلی شیک که شما را جوان و به‌روز نشان دهد؛ لازم است در انتخاب شلوار نیز دقت کافی داشته باشید. برخی از خانم‌ها برای انتخاب و خرید شلوار به سراغ شلوارهای فاق کوتاه می‌روند. در حالی که شلوارهای فاق بلند که تا روی ناف می‌آیند انتخاب بهتری هستند و به لاغرتر دیده‌شدن شما کمک زیادی می‌کنند.

قد شلوار نیز باید با قد شما تناسب داشته‌ باشد. از پوشیدن شلوارهایی که قد بسیار کوتاهی دارند اجتناب کنید. شلوارهایی که قد کوتاهی دارند و به قسمت میانی پا ختم می‌شوند؛ موجب چاق‌تر دیده شدن ساق پا می‌شوند. بهتر است شلوارهایی که به مچ پا یا کمی بالاتر از آن ختم می‌شوند را جایگزین شلوارهای بسیار کوتاه کنید.

 

7. انتخاب لباس مناسب برای هر فصل

یک اشتباه رایج که در استایل زنان دیده می‌شود. استفاده از لباس‌های نامناسب برای هرفصل است. اگر لباس گرانی خریده‌اید؛ حتماً نباید آن را در تمام روزهای سال تن کنید. هر فصل لباس مخصوص به خود دارد که رنگ، پارچه و طرح آن متناسب با آن فصل انتخاب شده است. به عنوان مثال لباس‌هایی با رنگ‌های گرم و جنس ضخیم مناسب فصل پاییز و زمستان هستند و پوشیدن آن‌ها در فصل بهار اشتباه است.

خرید مانتو مجلسی

8. خرید لباس‌های باکیفیت به‌جای لباس‌های ارزان و بی‌کیفیت

شاید در نگاه اول خرید مانتو یا لباس ارزان و بی‌کیفیت به‌صرفه‌تر از خرید یک لباس گران اما باکیفیت به ‌نظر برسد؛ ولی بعد از چند مرتبه پوشیدن یا شستن لباس بی‌کیفیت، متوجه اشتباه خود خواهید شد. لباس‌های ارزان پس از مدت اندکی شکل و ظاهر زیبای اولیه خود را از دست می‌دهند و موجب بد‌تیپ دیده شدن شما می‌شوند.

بهتر است به‌جای خرید چند لباس بی‌کیفیت و ارزان، یک لباس باکیفیت و قیمت مناسب بخرید. انجام این کار علاوه‌بر تأثیر زیادی که بر استایل شما دارد؛ کمک بزرگی به محیط زیست نیز محسوب می‌شود.

 

جمع‌بندی

در این نوشته به بررسی مهم‌ترین نکاتی که به شما کمک می‌کند استایلی شیک، به‌روز و جذاب داشته باشید پرداخته‌ایم. برای داشتن بهترین استایل لازم است در هنگام خرید آیتم‌های مختلف پوشاک دقت کافی داشته باشید و محصولی با کیفیت که قیمت مناسبی نیز دارد تهیه کنید.

فروشگاه مانتو سیتی یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع مانتو، ست زنانه، شلوار و … است. اگر قصد خرید مانتو اسپرت، مجلسی، دانشجویی و یا انواع شلوار و ست زنانه را دارید می‌توانید به سایت این فروشگاه به آدرس www.Mantocity.com مراجعه کرده و یا عبارت “فروشگاه مانتو سیتی” را در گوگل جست‌وجو کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا