آخرین اخبارورزشی

هیاهوی دلال ها و اسکوچیچ

تکتم  نظرپور

 قصه اسکوچیچ حکایت قورباغه  و ابوعطا خواندن در فوتبال ماست. این آقای اسکوچیچ که در بین یکصد گزینه تیم های ملی رده سوم جهانی هم جایی ندارد بعد از حذف تیم ملی از جام جهانی زبان در آورده و مظلوم نمایی را به اوج رسانده است.

اولین سوال ما از جناب اسکوانیه که برادر من ، اگر تو مربی بودی در این 6 ماه بیکاری یک تیم از بنگلادش یا میانمار یا همین کشورهای کوچک عربی با جنابش قرارداد می بستند . اتفاقا کی روش از بی لیاقتی و بی عرضگی اسکوچیچ به فوتبال ایران قالب شد.یادت رفته جناب اسکو ، زمانی که بازیکنان تیم ملی چند گروه شدند و هر کدام یک لیدر انتخاب کرده بودند تا سهم بیشتری از رفقای خود را به جام جهانی ببرند شما به عنوان سرمربی لال شده بودی و استیلی هم که سرپرست بود خودش دنبال داستان دیگری بود و نگران شدیم که تیم ملی در جام جهانی با دو کاپیتان … دو ترکیب …. دو نگاه و دو دستگی ظاهر شود و آبروی ایران را این ها ببرند.

 ضمنا تیم ملی ایران با جناب اسکوچیچ ، طی 15 مسابقه تنها با یک حریف همطراز آسیایی بنام کره جنوبی بازی کردیم که هر دو بازی را باختیم …. تو اگر مربی بودی ، حالا وقت حرف زدن نیست و زمانی باید حرف می زدی که دو بازیکن مطرح له و علیه تو جبهه گرفتند و علنا عنان کار از دست تو در رفته بود. بله آقای اسکوچیچ ما که می دانیم تو یک وسیله بودی برای تعدادی لال از یک رسانه خاص تا دلالان بالادستی در فداسیون بی در و پیکر وقت تا صدها میلیارد را مفت مجانی به جیب بزنند . بله آقای اسکوچیچ تو در اندازه های مربیگری لیگ دسته اول ایران هم نبودی و نیستی ، ولی یک جریان دلالی تو را به صحنه آورده اند اما محال است اینبار دست دلال ها از طریق شما به پول های یا مفت نخواهد رسید. ضعف کی روش در تیم ملی جای خود ولی با این بهانه نمی توانیم به عقب برگردیم و تیم ملی را به دلال ها بسپاریم .

منبع: روزنامه تفاهم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا