آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

راهنمای انتخاب هتل مناسب در ابوظبی

 

راهنمای انتخاب هتل مناسب در ابوظبی

ابوظبی، پایتخت پیشرفته و بزرگ امارات متحده عربی است که به واسطه پیشرفت‌های اخیری که داشته گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب خود کرده است. جاذبه‌های گردشگری موجود در ابوظبی به قدری زیاد هستند که اگر گردشگران قصد داشته باشند از تمامی آن‌ها دیدن کنند، قطعا نیاز به زمان زیادی پیدا خواهند کرد.

جالب است بدانید هتل‌های ابوظبی نیز به قدری لوکس و مجلل هستند که معمولا این هتل‌ها بر سر بهتر بودن، رقابت بسیار شدیدی با یکدیگر دارند. در این شهر می‌توانید لاکچری‌ترین هتل‌های دنیا را بیابید و اقامتی رویایی برای خود رقم بزنید.

انتخاب هتل مناسب معمولا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های گردشگران در هنگام سفر به کشورهای خارجی است، چرا که نسبت به کیفیت خدمات و سرویس دهی و حتی‌ قیمت‌ها اطمینان کافی ندارند. اگر شما نیز با این مشکل روبه‌رو هستید، پیشنهاد می‌دهیم رزرو هتل ابوظبی را از فلای‌تودی انجام دهید. آژانس مسافرتی فلای‌تودی یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که با خیالی آسوده می‌توان به آن اطمینان کرد، چرا که این مجموعه بهترین‌ها را متناسب با سطح بودجه و انتظارات شما در نظر می‌گیرد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با هتل‌های ابوظبی به معرفی چندین هتل محبوب می‌پردازیم.

  1. هتل کورنیش ابوظبی Corniche Hotel Abu Dhabi

وقتی پا به هتل کورنیش ابوظبی می‌گذارید، به احتمال زیاد در همان چند ثانیه اول زیبایی و شکوه هتل، چشم شما را خواهد گرفت. طراحی دکوراسیونی این هتل به قدری زیبا و منحصر به فرد است که معمولا گردشگران به سرعت شیفته آن می‌شوند.

این هتل 5 ستاره هر امکاناتی را که در ذهن فرض کنید، دارا می‌باشد و همین امر سبب شده گردشگران در سفرهای بعدی خود به ابوظبی نیز کورنیش را برای اقامت خود انتخاب کنند.

استخر، امکانات عالی بدنسازی، وای فای رایگان، کلوپ سلامتی، خدمات اسپا در محل، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، اتاق بخار، سونا و… برخی از امکاناتی هستند که هتل در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

خوشبختانه پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است و مهمانان هر زمان از شبانه‌روز می‌توانند نسبت به تحویل یا دریافت اتاق خود اقدام کنند.

  1. هتل هیلتون جزیره یاس ابوظبی Hilton Abu Dhabi Yas Island

اگر از آن دسته از افراد لوکس پسند هستید و اقامت در هتل‌های مجلل و شیک را می‌پسندید، به نظر می‌رسد هتل هیلتون جزیره یاس ابوظبی Hilton Abu Dhabi Yas Island یک انتخاب عالی برای شماست. همه چیز در این هتل به شیک‌ترین و مجلل‌ترین حالت ممکن است.

هتل هیلتون در واقع هتلی در نزدیکی دریا است که دارای ساحل خصوصی می‌باشد. مهمانانی که علاقه‌مند به پیاده روی در ساحل هستند و یا دوست دارند تفریحات آبی را در تعطیلات خود داشته باشند، قطعا نباید رزرو این هتل را از دست بدهند.

جالب است بدانید بسیاری از افرادی که برای امور کاری و تجاری خود به ابوظبی سفر می‌کنند، هتل هیلتون جزیره یاس را انتخاب می‌کنند؛ چرا که بهترین اتاق‌های جلسه و کنفرانس در این هتل وجود دارد. وقتی واژه بهترین را استفاده می‌کنیم منظور این است که این اتاق‌ها به جدیدترین امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسه و کنفرانس مجهز هستند.

از دیگر امکانات این هتل همه چیز تمام می‌توان به مواردی مانند کافی شاپ، بار، بار ساحلی، ایستگاه شارژ ماشین برقی، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ساحلی در محل، وای فای رایگان و… اشاره کرد.

  1. هتل نوتل گیت ابوظبی Novotel Abu Dhabi Gate

هتل نوتل گیت ابوظبی، با امکانات فوق‌العاده خود تاکنون توانسته موفق به اخذ 4 ستاره طلایی شود. این هتل هر آنچه را که مهمانان برای رفاه نیاز دارند، در اختیارشان قرار داده است. اتاق‌های هتل علاوه بر آنکه دارای دکوراسیون‌های مدرن و شیک می‌باشد، به بهترین شکل نیز مجهز شده است.

آنچه جذابیت این هتل را در بین مهمانان و گردشگران ابوظبی چندین برابر می‌کند، چشم‌انداز فوق‌العاده اتاق‌ها است. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های خود به این چشم انداز خیره کننده، دسترسی داشته باشند و زیبایی را به چشمان خود هدیه دهند.

  1. هتل دبلیو ابوظبی W Abu Dhabi – Yas Island

هتل دبلیو ابوظبی به قدری در بین گردشگران محبوب و معروف است که به نظر می‌رسد، تمامی گردشگران برای یکبار هم که شده آوازه آن را شنیدند. بدون شک اقامت در این هتل برای شما، تبدیل به یکی از رویایی‌ترین اقامت‌ها خواهد شد.

در این هتل 5 ستاره هر آنچه را که برای رفاه نیاز است به راحتی می‌توانید بیابید. یکی از برجسته‌ترین نکات این هتل آن است که سعی شده قسمت‌های مختلف برای عبور ویلچر و افراد کم توان بهینه‌سازی شود.

به سبب اتاق کنفرانس بزرگی که این هتل دارد، می‌توانید به بهترین شکل جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنید.

ترانسفر رایگان ترمینال ترانسفر رایگان ساحلی پارکینگ رایگان (بدون راننده)، آسانسور، سالن رقص، سونا، منطقه بازی سگ‌ها، سه رستوران فوق‌العاده، نجات غریق در محل، امکانات بدنسازی، فضای تفریحی رایگان کنار استخر، اسپا با خدمات کامل و… برخی از امکانات و خدماتی است که هتل دبلیو در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رزرو بهترین هتل‌های ابوظبی با فلای‌تودی

از آنجایی که هتل‌های متنوع زیادی در ابوظبی وجود دارد، ممکن است در انتخاب هتل مناسب کمی دچار چالش شوید. چنانچه دوست دارید بهترین هتل‌های ابوظبی امارات را با قیمتی مناسب رزرو کنید، پیشنهاد می‌شود از شرکت معتبر فلای‌تودی غافل نشوید. فلای‌تودی مجموعه معتبریست که با کمک آن می‌توان بهترین هتل‌های ابوظبی را با ارزان‌‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها رزرو کرد.

علاوه بر رزور هتل ابوظبی در امارات از فلای‌تودی، این شرکت خدماتی دیگری از جمله ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، بهترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، اخد انواع ویزا از کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) و برگزاری انواع تورهای مسافرتی را ارائه می‌دهد.

اگر قصد خرید یا رزرو خدمات این مجموعه را دارید، هم می‌توانید به صورت حضوری به فلای‌تودی مراجعه کنید و هم می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن مجموعه خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. با فلای‌تودی همراه شوید تا لذت سفری فراموش نشدنی و خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا