آخرین اخبارعلمی و فناوری

دوره های مجازی حسابداری چگونه است + مشاوره رایگان

  دوره های مجازی حسابداری

دوره های مجازی حسابداری چیست؟

دوره های مجازی حسابداری دوره هایی هستند که توسط اساتید حسابداری یا مراکز حسابداری معتبر ضبط می شوند، دوره های مجازی حسابداری می توانند به صورت انلاین یا افلاین باشند، به این صورت که دوره های انلاین را باید سر ساعت مشخص و زمان مشخصی حضور داشته باشید. در دوره انلاین حسابداری اساتید آموزشهای لازم را به کاراموزان می دهند، اما در دوره مجازی افلاین، دوره و آموزشها از قبل ضبط شده اند و این آموزشها در اختیار کاراموزان قرار می گیرد، شما برای حضور در این دوره نیازی ندارید در زمان و مکان مشخصی حضور داشته باشید بلکه باید یک برنامه ریزی خوب و دقیقی داشته باشید به این صورت که زمان خالی خود را در روز در نظر می گیرید و پس از آن برای آموزشهای خود برنامه ریزی می کنید و هر روز آموزشهای خود را تماشا می کنید.

رشته حسابداری از گذشته تا به الان

رشته حسابداری یک رشته ای می باشد که از گذشته تا به الان بین مردم رواج داشته است. می توان گفت قدیمی ترین رشته کاری که نه تنها از گذشته های خیلی دور تا به الان کمرنگ نشده بلکه از گذشته تا به الان نیاز بشریت به حسابداری بیشتر شده است.

در گذشته مردم به دنبال آموزش حسابداری از بزرگان این رشته بودند، خیلی از افراد هم به صورت تجربی از طریق کار در بازار یا کارآموزی پیش حسابداران دیگر این رشته را می آموختند.

اما چند دهه می باشد که یادگیری این رشته به صورت اکادمیک شده است و خیلی از افرادی که قصد دارند در رشته حسابداری فعالیت کنند از زمان دبیرستان و برای دیپلم رشته حسابداری را انتخاب می کنند.

حضور در دانشگاه به افراد کمک می کنند تا بتوانند به صورت جدی در رشته حسابداری فعالیت کنند، اما از آنجاییکه آموزشها در دانشگاه به صورت حرفه ای انجام نمی شد و می توان گفت آموزش حسابداری در دانشگاه فقط به صورت تئوری انجام می شد، اینجا بود که که خیلی از افراد این حس را داشتند که به آموزشهای بهتر و عمیقتری دارند. آموزشگاهای آزاد و فنی حرفه ای شروع به برگذاری دوره های حسابداری کردند.

دوره های مجازی حسابداری به صورت آنلاین

دوره های حضوری در آموزشگاهی متفاوت و توسط اساتید متفاوت برگذار می شد، تفاوت این دوره ها با دانشگاه این بود که در این دوره ها همه چیز به صورت عملی و پروژه محور آموزش داده می شد.

از سال 1399 که کرونا شروع شد دیگر امکان آموزش حسابداری به صورت حضوری وجود نداشت بنابراین دوره های مجازی حسابداری آغاز شد و این روش جدید آموزش حسابداری مورد استقبال کارآموزان قرار گرفت.

به این دلیل که شما برای آموزش نیاز ندارین در مکان مشخصی باشید و اینکه هزینه های این دوره ها خیلی ارزانتر از دیگر روش ها بود.

این روش خطاهای دیگری مثل زمان محدود را داشت که شما مجبور بودید در زمان مشخص در این دوره ها حضور داشته باشید و مسئله دیگر این بود که شما برای حضور در این دوره ها نیاز به اینترنت داشتید که در صورتی که اینترنت قطع باشد شما امکان حضور در دوره را نداشتید.

دوره های مجازی حسابداری به صورت آفلاین

آموزشگاه های مختلف از جمله آکادمی حسابداری دکتر مدحج https://markazeamoozeshi.com به دنبال این بودند که خطاهای دوره انلاین را برطرف کنند، بنابراین به روشی جدیدی رسیدیم که ترکیبی از دوره حسابداری انلاین و افلاین بود به این صورت که شما آموزشها را به صورت ویدیوهای از قبل ضبط شده دریافت می کنید.

در این روش شما در هر زمان و مکانی که دوست داشتید برنامه ریزی می کنید و با توجه به زندگی کاری و شخصی خودتان آموزشه را نگاه می کنید.

اما آکادمی حسابداری دکتر مدحج برای اینکه شما بتوانید سوالات حسابداری خود را در طول دوره و حتی بعد از آن بپرسید، بنابراین ترکیب دوره افلاین و انلاین می تواند بهترین روشی باشد که شما حسابداری را آموزش ببینید.

اهداف آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار

این دوره های آموزشی بصورت طبقه بندی شده در دو دسته ی دروس پایه و دروس تخصصی تقسیم بندی می شوند و تمامی افراد با انتخاب رشته حسابداری این دروس را پاس می کنند.

اما تنها پاس کردن دروس تئوری و دانشگاهی برای رشته ای که مدام در حال بروز شدن است کافی نبوده و افراد نمی توانند پس از گرفتن مدرک تحصیلی در رشته ی حسابداری، با خیالی آسوده برای ۱۰ سال آینده نیاز به هیچ مهارت دیگری نداشته باشند.

یکی از دلایلی که باعث این امر و مسئله شده است بروز شدن تکنولوژی و بوجود آمده نرم افزارهای مرتبط با حسابداری است.

اگر فقط به بحث دروس تئوری دانشگاهی متکی باشیم جایی در بازارکار حسابداری نداشته و نمی توانیم در این کار موفق باشیم.

یک حسابداری حرفه ای همیشه خود را با جدید ترین نرم افزارهای روز دنیا بروز می کند و توانایی های خود را برای پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت خود بکار می برد.

در نتیجه آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار میتواند این هدف را محقق کرده و مهارت های مفید و کاربردی این رشته را به افراد تحصیل کرده در این حوزه آموزش دهد.

همچنین از دیگر اهداف این نوع آموزش ها سهولت در امر کسب مهارت های شغلی است.

در آموزش آنلاین حسابداری فرد بدون اینکه به جایی بصورت حضوری مراجعه نماید فقط با استفاده از یک سیستم متصل به کامپیوتر و یا حتی با موبایل خود می تواند مهارت مورد نیاز خود را فرا بگیرد.

اما یکی از مهم ترین اهداف آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار براساس کاربردی بودن این آموزش ها بوده و نیاز کاربر را متناسب با نیاز بازار کار برطرف می کند.

بسیاری از آموزش های موجود در بازار آموزش های خود را شامل بسیاری از سرفصل های گمراه کننده و طولانی کرده اند که مخاطب نمی تواند بخش اصلی آموزش ها را از سایر قسمت ها تفکیک کند.

اما در این مجموعه با طبقه بندی آموزشی که زیر نظر کارشناسان حرفه ای انجام شده است تمامی آموزش های حسابداری بهینه شده و بخش های مهم و ضروری که کاربردی نیز هستند به صورت یک مجموعه کامل گردآوری شده است.

از جمله بخش های بسیار مهم این آموزش ها، پرداختن به نحوه محاسبات مالی در نرم افزارهای معروف حسابداری، اصول و روش های محاسبات بودجه برای سازمان ها وشرکت ها و همچنین قرار گرفتن آموزش های مربوط به ده ها نرم افزار مرتبط با حسابداری می باشد.

بطور خلاصه برای مهارت آموزی داشتن هدف بسیار مهم است و تعیین اهداف مرتبط با مهارت کاری نیز یکی از مهم ترین بخش های زندگی حرفه ای است.

در رشته حسابداری نیز کسانی موفق خواهند شد که با پیگیری اهداف مورد نیاز در بازارکار زندگی کاری خود را بهینه و درست هدف ریزی می کنند.

 آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار می تواند با یک برنامه ریزی هدفمند یک زندگی کاری ایده آل را برای شما رقم بزند و شما را در جهت تبدیل شدن به یک حسابداری حرفه ای پیش ببرد.

مزایای شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار

شرکت در دوره حسابداری بازار کار دارای مزایای زیر است که شما با گذراندن دوره میتوانید از این مزایا استفاده کنید:

با شرکت در این دوره شما حتی اگر در سطح مبتدی باشید به تمام مباححث ابتدایی تا پیشرففته مسلط می سوید.

نیازی به 4 سال درس خواندن نخواهید داشت.

شرکت در این دوره ها شما را با تمامی چالش های یک کسب و کار کوچک تا بزرگ آشنا می کند.

شما در این دوره ها به صورت عملی و پروژه محور آموزش میبیند و از آموزش های تئوری و دانشگاهی دور هستید.

شما تنها با 6 ماه آموزش آماده استفاده از فرصتهای شغلی هستید.

اگر در دوره کاربردی ثبت نام کنید، می توانید مدرک معتبر دریافت کنید.

این را هم بدانید که یک مدرک معتبر در حوزه حسابداری می تواند به مهاجرت شما کمک کند.

در آخر از همه شما عزیزان بابت اینکه تا اینجای مقاله همراه ما بودید کمال تشکر را دارم، برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید یک مشاوره تخصصی به شما هدیه داده می شود لطفا از لینک زیر فرم مشاوره خود را پر کنید.

مشاورین تخصصی آکادمی دکتر مژگان مدحج منتظر سوالات شما عزیزان می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا