آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد

در نشست مشترک میان مدیرعامل بانک شهر و شهردار کلانشهر مشهد، دوطرف بر افزایش همکاری ها با هدف بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری و بانکی تاکید کردند.

به گزارش نقش نیوز ، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این نشست که اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ارشد مدیریت شهری کلانشهر مشهد نیز حضور داشتند، به تبیین نقش بانک شهر در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته آن به شهروندان پرداخت.
دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور، به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است.
وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به شهرداری ها وجه تمایز بانک شهر است، خاطرنشان ساخت: درهمین راستا تلاش کرده ایم با برگزاری نشست های تخصصی و احصاء نیازهای شهرداری ها، آنان را در پیشبرد برنامه های خود و افزایش خدمات رسانی به شهروندان همراهی کنیم.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: هم اکنون زمینه استفاده شهرداری ها از روش‌‌های نوین تامین مالی از سوی این بانک فراهم شده است. ابزارهای موجود در بازار سرمایه نظیر اوراق صکوک و صندوق های زمین و ساختمان هم می تواند راهکاری مناسب برای مرتفع کردن مشکلات در کلانشهرها باشد.
دکتر احمدی با بیان اینکه افزایش همکاری ها و تعاملات میان بانک و شهرداری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را برای این بانک در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امید است طی ماه های آینده تعاملات شهرداری و بانک نسبت به گذشته بیشتر شود.
شهردار کلانشهر مشهد نیز در این نشست اظهارکرد: مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، سالانه میزبان بیش از سی میلیون زائر از ایران و سراسرجهان است و باید مدیران کشوری نسبت به اختصاص بودجه و تسهیلات به کلانشهر مشهد توجه بیشتری داشته باشند.
محمدرضا قلندرشریف با اشاره به سابقه بالای همکاری میان دوطرف، گفت: افزایش سرمایه و ثروت بانک شهر، باعث افزایش خدمت رسانی مدیریت شهری به تمام شهروندان خواهد بود. برهمین اساس باید توجه داشته باشیم که هرچه میزان ثروت بانک و ارائه تسهیلات به شهرداری ها را افزایش دهیم، میزان خدمت به شهروندان را افزایش داده ایم و در نهایت منجر به رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهد شد.
قلندرشریف با اشاره به همکاری های بیشتر بانک شهر و شهرداری ها ادامه داد: کمیته مشترک بین شهرداری مشهد و بانک شهر باید تشکیل شود تا به خواسته های طرفین با دقت بیشتری پاسخ داده شود. موضوع قطار شهری و دیگر موضوعات مطرح شده را نیز توقع داریم تا مدیران بانک شهری نگاه ویژه تری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا