علمی و فناوری

۵ تلویزیون محبوب سونی + معرفی ویژگی های منحصربفرد

کمپانی سونی یکی از برندهای شناخته شده و معروف در میان تولید کنندگان لوازم الکترونیکی خانگی است که همواره بهترین محصولات را برای مصرف کنندگان خود ارائه می‌دهد. این کمپانی خوش‌نام در زمینه‌ی تولید تلویزیون یکی از پیشگامان می‌باشد که مدل‌های متنوع تلویزیون را متناسب با نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به دنبال یک تلویزیون ایده‌آل با امکانات و خصوصیات رده بالا می‌باشید، بدون شک سونی یکی از انتخاب‌های عالی با طیفی وسیع از مد‌های گوناگون است. در ادامه جهت خرید تلویزیون سونی به معرفی چند مدل محبوب این برند می‌پردازیم.

۵ تلویزیون محبوب سونی + معرفی ویژگی های منحصربفرد

تلویزیون سونی X90K

از برجسته‌ترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۲ کمپانی سونی، تلویزیون سونی مدل X90K است که یکی از سیستم‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید می‌باشد. به‌طور کلی همه‌ی برنامه‌ها در یک منو طبقه‌بندی شده‌اند که دسترسی به آن‌ها کاملا آسان است. این تلویزیون با بدنه‌ای کاملا باریک تولید شده است که فضا را آزاد می‌گذارد و محیطی شیک را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش LED با نورپردازی از نوع Direct Full Array LED قدرت تنظیم میزان نور را در سطح بالایی نگه می‌دارد و ویدیوهایی ایده‌آل را مشاهده خواهید کرد. با به‌کار گیری رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تکنولوژی‌های ALLM، VRR، Nvidia G-Sync و … گیمینگ تخصصی ایجاد می‌گردد که لذت بی‌پایان را به کمک آن‌ها تجربه می‌کنید.

معرفی فروشگاه معتبر جهت خرید تلویزیون سونی X90K با قیمت عالی : فروشگاه لوازم خانگی اورجیمال

4K میزان کیفیتی است که بر روی صفحه نمایش در تصاویر ایجاد می‌گردد و حتی امواج روان دریا را با آن می‌بینید. از مواردی که در افزایش کیفیت تصاویر نقش دارد، پردازشگر Cognitive Processor XR است که نقشی اساسی برای ارتقای وضوح و شفافیت ویدیوها را به عهده گرفته است. سیستم صوتی دارای ۳۰ وات توان خروجی صداها می‌باشد و این فرکانس‌ها را با ۲ کانال هدایت می‌نماید. با وجود قابلیت‌های Dolby Atmos، DTS Digital Surround و 3D Surround Upscaling، همه‌ی اصوات به صورت فراگیر و سه بعدی پخش می‌شوند.

تلویزیون سونی X90K

تلویزیون سونی X80K

تلویزیون سونی مدل X80K سیستمی پرطرفدار و محبوب از سال ۲۰۲۲ است که از سایزهای ۴۳ تا ۷۵ اینچ و در ۵ سایز متفاوت جهت استفاده در متراژهای گوناگون طراحی شده است. کیفیت تصویر را در این تلویزیون 4K قرار داده‌اند که از دیدن جزئیات لذت ببرید. با حضور بی‌نظیر پردازشگر 4K HDR Processor X1 قدرت آنالیز داده‌ها بالا می‌رود و هر صحنه‌ای با کیفیت پایین را نیز به صورت 4K به نمایش می‌گذارد. نمایشگر در این دستگاه LED بوده که با نورپردازی Direct LED امکان ایجاد روشنایی متناسب در تمام صفحه را فراهم می‌نماید. این تلویزیون مجهز شده به یک سیستم صوتی بی‌نظیر است که توان آن ۲۰ وات بوده که انتشار صدا را با ۲ کانال انجام می‌دهد. با فناوری‌های Dolby Atmos وDTS Digital Surround صداهایی همه‌جانبه در محیط پخش می‌شوند و محیط را لبریز از آواز دلخواه شما می‌نمایند. گیمینگ با گرافیک متوسط را با خرید تلویزیون سونی X80Kتجربه خواهید کرد.

 

تلویزیون سونی X75K

تلویزیون سونی X75K  تلویزیونی پرکاربرد در سال ۲۰۲۲ است که با امکانات رفاعی عالی و در ۴ سایز مختلف ۴۳ تا ۶۵ اینچ توسط این کمپانی تولید شده است. این صفحه نمایش LED دارای طراحی ظاهری منحصر به فردی است که زیبایی را به محیط می‌بخشد و مجهز به نور پس زمینه Direct LED می‌باشد. از رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴ پیکسل و کیفیت 4K تصاویری حاصل می‌شود که از وضوح آن‌ها به وجد خواهید آمد. پردازشگری ایده‌آل با نام 4K Processor X1، ویدیوها را زنده می‌کند و هر نوع صحنه‌ای را به صورت 4K با جزئیات خالص در حد افتادن بگ درختان و امواج ریز دریا و … به نمایش می‌گذارد. سیستم صوتی که تلویزیون سونی X75K با آن غنی شده است دارای توان ۲۰ وات بوده که توانایی اجرای بالایی دارد. سیستم عامل اندروید نسخه ۱۱ این دستگاه را مجهز نموده است که امکان استفاده از قابلیت‌های هوشمندی نظیر؛ نصب برنامه، اتصال به بلوتوث، اتصال به اینترنت وای فای، جستجوی صوتی با کمک میکروفون ریموت کنترل هوشمند و … را فراهم می‌نماید.

 

تلویزیون سونی X85K

کمپانی سونی ان تلویزیون سونی X85K  هوشمند را در سال ۲۰۲۲ تولید نموده است.با خرید این صفحه نمایش LED که دارای نور پس زمینه Direct LED است، بهترین کیفیت را به خانه یا محل کار خود هدیه می‌دهید. با وجود کیفیت 4K از واضح‌ترین تصاویر در این تلویزیون لذت خواهید برد و با استفاده از پردازنده 4K HDR Processor X1 نیز امکان افزایش کیفیت تصاویر و صداها به سادگی فراهم می‌گردد. رفرش ریت ۱۲۰ هرتر در تلویزیون سونی X85K  آن را به دستگاهی خاص جهت پشتیبانی از بازی‌های ابری و کنسولی نموده است و دنیایی از سرگرمی را به خانه شما می‌آورد. از پخش صداهای ۲۰ واتی لذت می‌برید و دالبی اتموس شما را به شنیدن صداهای فراگیری مانند فضای سینما دعوت می‌کند. این تلویزیون هوشمند اندروید برنامه‌های متناسب را در یک منو جهت دسترسی آسان کاربران خود سازماندهی نموده است و بهترین امکانات رفاهی را در اختیار شما عزیزان می‌گذارد.

images_1691481813_64d1f6d5c0ff7.png

تلویزیون سونی X9500H

در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد حضور یکی دیگر از تلویزیون‌های هوشمند اندروید سونی با مدل، تلویزیون سونی X9500H  بودیم. این تلویزیون دارای درگاه‌های ارتباطی متنوعی است که از طریق دستگاه‌هایی مختلف می‌تواند انواع سیگنال‌ها را دریافت نماید. نورپردازی Direct Full Array LED در زیر صفحه نمایشی LED، صحنه‌هایی روشن با نور متناسب را ایجاد می‌کند که از شفافیت بی‌‌نقص در آن خشنود خواهید شد. ۴ سایز گوناگون ۴۹، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ در این تلویزیون امکان استفاده مورد مناسب را آسان‌تر از همیشه نموده است. گیمینگ اساسی و هیجان انگیز با وجود رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بسیار پیش پا افتاده می‌گردد و لذتی عالی را تجربه می‌کنید. پردازنده X1 Ultimateهمه‌ی تصاویر را به صورت 4k ارائه می‌دهد و این در حالی است که کیفیت عادی این سیستم 4k می‌باشد. صداها با ۲ بلندگوی Full Range (Bass Reflex) و توان صوتی ۲۰ وات کل محیط را فرا می‌گیرند. همچنین با وجود دالبی اتموس و DTS Digital Surround صداهایی همچون سینما به صورت فراگیر در فضا پخش می‌شوند. با خرید تلویزیون سونی X9500H ، امکاناتی ایده‌آل و شگفت انگیز با قابلیت پخش هوشمند را به خانه خود هدیه دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا