آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

گسترش همکاری اداره كل تامین اجتماعی استان البرز با بیمه دانا

 
اداره‌کل سازمان تامین اجتماعی استان البرز، ضمن رضایت از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به کارکنان این سازمان، خواستار گسترش همکاری‌های دوجانبه بیمه‌ای شد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، به منظور گسترش روابط و مناسبات دوجانبه، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در محل مدیریت درمان این سازمان برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر محمدحسن تدینی مدیر بیمه‌های درمان، نورعلی نوری مدیر پروژه تامین‌اجتماعی و چند تن از همکاران شعبه هفت تیر بیمه دانا برگزار شد، ملک‌علی عبدالرحمانی رئیس شعبه هفت تیر کرج، ضمن ارائه گزارش عملکرد 10 ماهه این شعبه در خصوص بیمه درمان تکمیلی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، خواستار گسترش همکاری‌های متقابل و ضرورت مدیریت ریسک با هدف کنترل نسبت خسارت شد.
مدیر بیمه‌های درمان و مدیر پروژه تامین اجتماعی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تعامل فیمابین در سطح استان، هرکدام به طور جداگانه پیشنهاداتی در خصوص اجرای تفاهم‌نامه‌ی همکاری‌های دو جانبه مطرح کردند.
گفتنی است در پایان این نشست، محمدحسن حنیفی معاون پشتیبانی اداره کل تامین اجتماعی نیز با قدردانی از عملکرد بسیار خوب بیمه دانا در سطح استان البرز، رضایت کامل خود و مجموعه بیمه‌شدگان و بازنشستگان را از نحوه اجرای قرارداد و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان اعلام و برتقویت و گسترش بیش از پیشِ همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا