آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

بیمه دانا ، شرکتی توانمند و فنی در صنعت بیمه

 
با امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌ای، صفر تا صدِ خدمات بیمه‌ای گمرک استان گلستان به شعبه گرگان بیمه دانا واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، در دیدار مشترک شهریار شهریاری مدیرکل گمرک استان گلستان و محسن میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان بیمه دانا که در محل این شعبه انجام شد، بر گسترش روابط و همکاری‌های بیمه‌ای دوجانبه تاکید شد.
در این دیدار شهریاری مدیرکل گمرک استان گلستان طی سخنانی، ضمن ابراز خشنودی از حضور در شعبه گرگان بیمه دانا و تقدیر و تشکر از سطح بالای خدمات ارائه شده‌ی این شرکت به بیمه‌گذاران گفت: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده بیمه دانا، به ویژه در حوزه بیمه درمان تکمیلی، تصمیم گرفتیم با انعقاد قراردادی، پوشش خدمات بیمه‌ای کارکنان خود را به این شرکت واگذار کنیم.
وی همچنین ضمن امضای قرارداد همکاری‌های بیمه‌ای کارکنان گمرکات استان گلستان با بیمه دانا، خواستار افزایش تعامل و همکاری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای( ثالث و بدنه، آتش سوزی، مهندسی، مسئولیت و باربری) با این شرکت شد.
در این جلسه محسن میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان بیمه دانا نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه همکاری فیمابین اعلام کرد: امیدوارم بتوانیم با همدلی و تفاهم، اقدامات مثبت و ارزشمندی را در این خصوص رقم بزنیم که منافع آن نصیب طرفین شود.
وی با تأکید بر اینکه بیمه دانا در صنعت بیمه به عنوان شرکتی توانمند و فنی شناخته می‌شود، تصریح کرد: شعار ما، دقت، سرعت و حفظ کیفیت در ارائه خدمات بیمه‌ای است و با توجه به اینکه تعداد عمده بیمه‌شدگان در منطقه مرزی اینچه برون قرار دارند، شعبه گنبد کاووس این شرکت نیز آماده ارائه بهترین خدمات و سرویس‌دهی به بیمه‌گذار است.
در پایان این جلسه، شهریاری مدیرکل گمرک استان گلستان با اعلام اینکه کارکنان شرکت گمرک به دلیل شرایط سختی کار، بویژه در نقاط محروم و دورافتاده مرزی، به حمایت‌های بیمه‌ای مطلوب نیاز دارند، افزود: انتظارمان این است که شرایط، امکانات و خدمات پزشکی در خور و شایسته‌ در اختیارشان قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا