استان هاخراسان جنوبیویژه

گازرسانی به 10 شهر ، 736 روستا و 1042 واحد صنعتی و تولیدی دستاورد شرکت گاز خراسان جنوبی در سه سال اخیر

رضا بهنام -خراسان جنوبی-  سید محمود هاشمی گفت: با تلاش و همت جهادی مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی، در حال حاضر تمامی 32 شهر خراسان جنوبی با ضریب 100 درصدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد،  10شهر از هفته دولت سال 1396 به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن اشاره به بهره مندی 84 درصدی خانوار روستایی استان از گاز طبیعی افزود: هم اکنون 951 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد، 215 روستا طی 11 سال قدمت شرکت گاز خراسان جنوبی تا هفته دولت سال 1396 و تعداد 736 روستا طی سه سال اخیر (از هفته دولت 1396 تا هفته دولت 1399)  به شبکه گاز متصل شده اند.
وی در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان نیز گفت: 1492 واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل هستند که از این تعداد ،  1042 واحد صنعتی و تولیدی و خدماتی دستاورد سه سال اخیر شرکت گاز استان خراسان جنوبی می باشد.
هاشمی افزود: امیدواریم با اجرای پروژه های گازرسانی روستایی، استان خراسان جنوبی تا پایان سالجاری به عنوان استان سبز در سطح کشور معرفی گردد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در پایان ضمن تقدیر از تلاش تمامی کارکنان شرکت گاز  استان تاکید کرد: این حجم عظیم عملیات گازرسانی نتيجه حمایتهای شرکت ملی گاز ایران و تزريق به موقع منابع مالي و حاصل زحمات خانواده بزرگ شرکت گاز استان و مسئولین گرانقدر استانی در جهت روانسازی پروژه های اجرایی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا