آخرین اخبارگزارش

کیف ورزشی را چگونه شستشو دهیم که آسیب نبیند؟

 

امروز کیف ورزشی برای تمامی سنین جزو لوازم حیاتی و دوست داشتنی محسوب می‌شود. درواقع بسیاری از نوجوانان حتی بزرگسالان برای انجام فعالیت های ورزشی خود می‌خواهند که یک کیف بسیار خوش ساخت و در عین حال زیبا را همراه خود داشته باشند. از همه مهمتر ظرفیت داخلی آن نیز برای آنها اهمیت دارد. زیرا اگر یک کیف بسیار شیک و مدرن باشد اما محفظه داخلی آنها محدود و وسایل کمتری را در خود ذخیره سازی کند عملا کاربری چندان ایده آلی را ارائه نخواهد داد.

پس باید یک کیف باشگاهی بتواند تمام انتظارات کاربران را برآورده کند. در این بین بروز آلودگی بر روی محصولات امری طبیعی است. تصور کنید که بیش از چند سال از یک کیف استفاده کرده اید و حالا بنا به دلایل مختلف مانند حمل لباس های مرطوب یا تماس با المان های آلوده در محیط یک تغییر رنگ های جزئی مانند لک و سیاهی روی کیف‌ها ایجاد شده است.

یک کیف باید قابلیت شستشو داشته باشد تا بتوان مانند روز اول از آنها استفاده کرد. در این مقاله میخواهیم ترفندها و تکنیک هایی که در مورد شستشوی این کیف‌ها وجود دارد را بگوییم. پس با دقت مطالب ذکر شده را مطالعه کنید تا با اصول کار آشنا شوید.

مواد اولیه برای شستشوی کیف ورزشی

در مرحله اول شما باید مواد و ترکیبات شوینده که برای شستشوی کیف ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد را تهیه کنید. این مواد نباید دارای ترکیبات اسیدی باشند. به عنوان مثال هیچگاه از وایتکس یا سفید کننده های قوی استفاده نکنید. چرا که می‌تواند آسیب جدی به بافت کیف برساند. تفاوتی ندارد که جنس کیف از چرم یا پارچه های برزنتی مقاوم است. در همه موارد مواد شوینده اسیدی آسیب شدیدی را وارد میکنند. به طوری که شاید نتوانید دیگر از آنها استفاده کنید.

ترکیبات شوینده بسیار ملایمی در بازار وجود دارد. به عبارتی شما میتوانید حتی از یک شامپو ساده استفاده کنید و سبب پاکسازی اساسی کیفها شوید. البته این بستگی به میزان آلودگی و لکه های کیف دارد. معمولا برخی از شرکت های تولیدی برای انتخاب ترکیبات شوینده اطلاعاتی ارائه می‌دهند تا کاربران دقیقا بدانند از چه محلول هایی برای شستشوی کیف خود استفاده کنند.

مواد اولیه برای شستشوی کیف ورزشی

استفاده از اسفنج و آب گرم همراه با ماده شوینده

برای اینکه یک محلول کف دار را ایجاد کنید بهتر است محلول شستشو را در داخل آب گرم بریزید. حتی میتوانید شما از پودر صابون نیز استفاده کنید که کف قابل توجهی را بوجود می‌آورد. بعد از آن اسفنج را در داخل ظرفی که حاوی محلول و آب گرم است قرار دهید تا کاملا تمام اسفنج را فرا بگیرد. سپس آن را روی کیف بکشید. این نیروی اصطکاکی که بین اسفنج و کیف ورزشی ایجاد شده است قطعا هر نوع لکه ای را پاک میکند.

بنابراین شما نیاز نیست که بخواهید این کیف‌ها را به طور کامل درون یک ظرف بزرگ غرق کنید یا همراه با آب پرفشار روی آنها را پاکسازی کنید. هرچقدر ملایمت کار بیشتر باشد ساختار کیف‌ها بهتر حفظ می‌شود و شما برای سال های طولانی می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای بخش داخلی کیف‌ها نیز می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید و باعث از بین رفتن ناخالصی های چسبیده به داخل یا حتی بخش بیرونی شوید.

در موارد بسیار نادر می‌توانید یک تشت بزرگ تهیه کنید و با قرار دادن کیف در داخل آن همچنین استفاده از اسفنج‌ها همراه با کف فراوان کیف ورزشی را شستشو دهید. در این صورت به سرعت میتوانید بخش داخلی و هم بخش بیرونی این را تمیز کنید. این کار در مواردی است که آلودگی یک کیف بسیار بالا باشد.

مهمترین ویژگی یک کیف ورزشی در فرآیند شستشو چیست؟

یکی از ویژگی های مهمی که برای کیف ورزشی همواره اهمیت دارد این است که محصول مورد نظر باید در عین حال که قابلیت شستشو دارد از طرف دیگر نباید دچار افت کیفیت شود. یعنی امکان شستشو بدون از دست رفتن کیفیت آن یک معیار اساسی تلقی می‌شود. بسیاری از مراکز فروش نیز این ویژگی برای کیف‌ها از جانب فروشندگان مطرح می‌شود که شما میتوانید به به دفعات کیف‌ها را شستشو دهید و همواره از یک کیف زیبا و تمیز لذت ببرید.

البته برای سالم ماندن یک کیف تنها این المان‌ها کافی نیست. چرا که کاربران نیز باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا این کیف‌ها در اثر تماس با تنشهای محیطی دچار آسیب نشوند. از طرفی برخی از صدمات جزئی مانند خرابی زیپ‌ها و غیره به راحتی قابلیت تعمیر دارند و با این ویژگی نیازی به خرید کیف های جدید و با قیمت بالا ندارید.

مهمترین ویژگی یک کیف ورزشی در فرآیند شستشو چیست؟

سوشیانت کاور برترین تولید کننده انواع کیف باشگاهی

مشتریانی که میخواهند تنوع بالایی از انواع کیف باشگاهی و مسافرتی را ببینند می‌توانند به وب سایت سوشیانت کاور به آدرس Soshiantcover.com مراجعه داشته باشند. قطعا به دلیل تنوع گسترده ای که وجود دارد میتوانید نمونه ای را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. مزیت این فروشگاه این است که خود به عنوان یک برند تولید کننده فعالیت میکند و تمامی محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. پس این بهترین فرصت است که یک محصول با کیفیت، زیبا و خوش قیمتی را خریداری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا