آخرین اخبارخراسان جنوبی

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:چابک سازی نیروهای ارتش متناسب با آمایش سرزمینی است

 

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام: شاطری گفت: چابک سازی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با آمایش سرزمینی و نیاز اقلیمی کشور است.امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در زمان طاغوت آنچه که سردمداران رژیم به آن افتخار می کردند تجهیزات ارتشی بود که توسط بیگانه تجهیز شده بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: در تاریخ آمده تمام نظامیانی که به دوره آموزش اعزام شده اند از چنان تاکتیک و تکنیکی برخوردار هستند که در هر برهه حساسی و کنونی از آن زمان می تواند تاج و تخت را نجات دهند و کشور را از ورطه سقوط نجات دهند اما مسئولان آن زمان غافل از این بودند که متکی به بیگانه بودن برای زمان های مقطعی است.

وی با اشاره به غفلت رژیم پهلوی از ارتشیان انقلابی در آن دوران، افزود: در ۱۹ بهمن ۵۷ ارتش و همافران با امام خمینی(ره) بیعت کردند و کمر رژیم ستم‌شاهی شکست.شاطری به نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: ارتش بعد از جنگ بازسازی تجهیزات آسیب دیده را با اتکا به نیروی داخلی انجام داد. از خیلی از تجهیزات محروم بودیم اما توانستیم در این سال‌ها با توکل به خدا و خودباوری بسیاری از تجهیزات را بسازیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به چابک سازی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اکنون این چابک سازی متناسب با آمایش سرزمینی و نیاز اقلیمی کشور است.وی با بیان پیوند ارتش با ملت با استفاده از تجربیات گذشته و اجرای طرح های مردم‌یاری و مردم‌داری، گفت: در سیل های مختلف سطح کشور آنچه باعث نجات کشور شده نیروهای مسلح است. اعتماد به خدا، رهبری، اتحاد بین نیروهای مسلح موجب موفقیت ما شده است.

شاطری با اشاره به توطئه های و تحریم های دشمن، تصریح کرد: در جنگ نیابتی با استفاده از مسلمانان افراطی موج اسلام هراسی در جهان ایجاد کرد. داعش نیروی سازمان یافته ندارد اما تفکر داعش بسیار خطرناک است که ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی کور خواندند چرا که با اتصال ارتش و نیروی مسلح به جامعه روحانیت تاکنون حربه های دشمن به پوچی گرایده و نیروی مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا