خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛ آزادی قلم و وحدت ملی مهم ترین ویژگی و دستاورد انقلاب اسلامی

نقش نیوز – خراسان رضوی – رضابهنام: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادی قلم و وحدت ملی از مهم ترین ویژگی و دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی دین را در کنار دنیا، علم را در کنار اخلاق، استقلال را در کنار آزادی و جمهوریت را در کنار انسانیت قرار داده است. «جواد قناعت» در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: صدای پای بهمن به گوش می رسد بهمنی که برای ظالمین و ستمگران سهمگین است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی را می توان به یک مثلث مهم و استراتژیک ترسیم کرد، افزود: این مثلث مهم دارای سه راس حیاتی شامل عقلانیت دینی، کارآمدی اجتماعی و تمدن سازی جهانی است. وی در ادامه بیان کرد: نظام سلطه و آمریکای جهان خوار و انگلیس خبیر با ضلع سوم انقلاب اسلامی یعنی تمدن سازی جهانی بسیار مشکل دارند. قناعت با اشاره به فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ویژگی های خاص فراوانی دارد و انقلاب اسلامی توانست عقب ماندگی های دوران پهلوی را جبران کند و ایران اسلامی با وجود تحریم ها توانسته موفقیت های بسیاری را رقم بزند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادی قلم و بیان یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی است، افزود: اوج این موضوع را بارها در جلسات مختلف مقام معظم رهبری مشاهده کرده ایم. وی عنوان داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی توانسته یک حکومت جدید را رقم بزند و تنها به جمهوریت اکتفا نکرده است و ایران، دین را در کنار دنیا، علم را در کنار اخلاق، استقلال را در کنار آزادی و جمهوریت را در کنار انسانیت قرار داده است.

قناعت ادامه داد: آمریکا و برخی از خواص وابسته به غرب در داخل با این حکومت مشکل دارند که دین وارد اقتصاد و مسائل اجتماعی شود و با این موضوع مشکل دارند. استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت و اتحاد ملی یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی یک وحدت خوب و زبانزد بین شیعه و سنی چه در داخل و چه در خارج از کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری ایجاد شده است. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون اتکا به غرب و شرق شکل گرفته است، ادامه داد: اکنون جنگ، جنگ تفسیرها و روایت ها است و باید اتفاقات و تاریخ را به واقع تشریح و بیان کنیم.

قناعت بیان کرد: هر چیزی که به نفع نظام اسلامی باشد سبب می شود تا داد انگلیس و آمریکا و وابسته های آنان در داخل در بیاید و هر موقع این اتفاق افتاد بدانید که جمهوری اسلامی کارش درست است. استاندار خراسان جنوبی به احیای تفکر قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد احیای قرآن در جامعه بودیم و قرآن از آن مظلومیت خارج شد و هنوز راه بسیاری در این زمینه پیش رو داریم. وی با بیان اینکه اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی به جهان هستیم، افزود: بدون اینکه بخواهیم لشکرکشی کنیم پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و شاهد حضور نیروهای انقلابی در حیاط خلوت آمریکا هستیم. قناعت با تاکید بر اینکه آمریکا بحث اقتصاد و معیشت مردم را امروز گرو گرفته است، گفت: مردم ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده است تا مردم پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب را بردارند و امیدواریم این مشکلات و فشارها را از روی کشور و مردم برداریم و اگر جایی مشکلی وجود دارد ربطی به نظام ندارد و مربوط به مسئولان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا