آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

نایلون استرچ با بهترین قیمت

 

نایلون استرچ از انواع نایلون های پلی اتیلنی است که دارای کشسانی و چسبندگی بالایی می باشد. این نایلون ضخامت کمی دارد و به دلیل چسبندگی بالا به صورت فله ‌ای به فروش می ‌رسد و می توانید این نایلون ها را به صورت رولی تهیه کنید. استفاده از نایلون استرچ به دو صورت دستی یا ماشینی پالت انجام می ‌گیرد. در بسیاری از بسته بندی‌ ها از نایلون استرچ یا فیلم استرچ استفاده می شود. فیلم استرچ از مواد پلیمری تولید شده و آن را به نام‌ های نایلون استرچ سلفون محافظ غذا، استرچ صنعتی ،استرچ سلفون مبلی ،سلفون بسته بندی پالت و غیره شناخته می شود. در این مقاله می خواهیم به تعریف نایلون استرچ و موارد استفاده از آن بپردازیم.

مرکز دریا پلاستیک از عرضه کنندگان بزرگ نایلون های بسته بندی است که انواع نایلون های با کیفیت را به شما عرضه می کند. برای خرید نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی از طریق سایت این مجموعه می تواتید خرید عالی را تجربه کنید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را ارائه می نماید.

نایلون استرچ

نایلون استرچ چیست؟

استرچ به معنای کشسان بودن یا کش آمدن می باشد که برای این نایلون در نظر گرفته شده است زیرا نایلون استرچ کشسانی بسیار بالایی داشته و در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و به راحتی پاره نمی شود. استفاده از نایلون استرچ می تواند یک بسته بندی مطلوب و مقرون به صرفه‌ ای را برای کالا ها ایجاد کند. همانطور که گفته شد کشسانی و چسبندگی از مهمترین خواص نایلون استرچ است بنابراین تولید کنندگان برای بسته بندی محصولاتشان از نایلون استرچ استفاده می ‌کنند تا بسته بندی منسجمی را ایجاد کنند که در مقابل عوامل جوی و محیطی مقاوم است. نایلون استرچ در تنوع مختلف به تولید می‌ رسد که یکی از دسته‌ بندی‌های آن از نظر تعداد لایه می باشد. نایلون های استرچ در انواع سه لایه و پنج لایه به تولید می ‌رسد. چند لایه بودن نایلون استرچ به معنی وجود چند لایه از نایلون بر روی هم نمی باشد و در واقع فرایند تولید نایلون های استرچ با هم متفاوت است و می توان انواع نایلون های ۵ لایه و سه لایه را ایجاد کرد. باید توجه داشته باشید که هرچه تعداد لایه ‌های نایلون استرچ بیشتر باشد ، مقاومت آن افزایش پیدا خواهد کرد بنابراین اگر بخواهیم از مزایای نایلون استرچ ۵ لایه بگوییم می توان به بافت محکم‌ تر ، کشش پذیری بیشتر، انسجام بیشتر، آستانه تحمل سوراخ شدگی بالاتر، کشش عرضی بالاتر و تحمل بیشتر اشاره کرد.

مزایای نایلون استرچ

نایلون استرچ در میان انواع نایلون ها در بسته بندی ‌ها از امتیازات ویژه‌ ای برخوردار است. استفاده از نایلون استرچ بر به عنوان پوششی روی کالا ها ایجاد می شود و نایلون استرچ در مقابل آلودگی رطوبت و عوامل محیطی همانند عایقی بر کالا ها می باشد بنابراین گرد و غبار باران و نم به داخل بسته ‌ها ورود پیدا نمی ‌کنند. از نایلون استرچ می توانید برای بسته بندی تکی کالا ها استفاده کنید و یا چندین محصول را با هم در کنار هم بسته بندی کنید تا در زمان جابجایی کالا ها آسیب نبینند. استفاده از نایلون استرچ برای پالت‌ ها بسیار رایج است و پالت‌ ها با استفاده از فیلم استرچ در کنار هم بسته بندی می‌ شوند. نایلون استرچ ثبات و استحکام لازم را برای کالا ها ایجاد می  ‌کند بنابراین از پاشیدگی و پخش شدن کالا ها جلوگیری می ‌نماید. به وسیله بسته بندی ‌های ایجاد شده توسط فیلم استرچ حمل و نقل و انبارداری کالا ها بسیار ساده‌ تر خواهد شد.

کاربرد نایلون استرچ

نایلون استرچ صنعتی و کشاورزی به دلیل چسبندگی و کشسانی و خواصی که دارند برای مصرف مختلف استفاده می‌ شوند. اگر بخواهیم کاربرد های نایلون استرچ صنعتی و کشاورزی را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نایلون استرچ

بسته بندی مبلمان و کالا های چوبی

بسته بندی کاشی سرامیک و سنگ‌ ها

بسته بندی لوازم خانگی

بسته بندی کارتون پالت و…

بسته بندی کیسه‌ های کود و…

بسته بندی لوازم بهداشتی ساختمان

بسته بندی علوفه

بسته بندی الوار

و غیره

تولید فیلم استرچ غذایی

نایلون استرچ به دلیل اینکه نایلونی بهداشتی است برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این نایلون بر طعم و مزه مواد غذایی تاثیری نمی‌ گذارد. فیلم استرچ با محافظت از مواد غذایی در مقابل رطوبت،  گرد و غبار، آلودگی بسته بندی بسیار خوبی برای آن خواهد بود. بسته بندی با استفاده از فیلم استرچ با سرعت بالایی انجام می ‌گیرد و می توان برای انواع مواد غذایی فله از نایلون استرچ استفاده کرد. به طور مثال کاربرد های نایلون استرچ غذایی عبارتند از:

بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی

بسته بندی سالاد و میوه

بسته بندی انواع سبزیجات و صیفیجات

بسته بندی مرغ ،ماهی و گوشت

بسته بندی مواد پروتئینی نیمه پخته

بسته بندی مواد غذایی پخته

بسته بندی مواد غذایی بخارپز

و غیره

استفاده از نایلون استرچ ماشینی

همانطور که گفته شد نایلون استرچ به صورت دستی و ماشینی قابل استفاده هستند. برخی از افراد از روش دستی برای بسته بندی محصولات استفاده می‌ کنند که در کارگاه ‌های خانگی مشاهده می شود. اما در خطوط تولید کارخانجات و تولیدی‌ها از دستگاه استرچ کش برای استفاده از فیلم استرچ استفاده می‌ شود زیرا در چنین محیط‌ هایی برای افزایش سرعت بسته بندی و کاهش هزینه ‌های نیروی انسانی، استفاده از دستگاه برای بسته بندی نایلون ها به وسیله نایلون استرچ بسیار مهم و ضروری است.

خرید نایلون استرچ به صورت اینترنتی

اگر می خواهید برای بسته بندی محصولاتتان از نایلون استرچ استفاده کنید مرکز دریا پلاستیک یکی از بزرگترین مجموعه‌ های ارائه دهنده نایلون های بسته بندی است که می توانید از این مجموعه خرید هایتان را انجام دهید. برای خرید نایلون استرچ و انواع نایلون های بسته بندی مانند نایلون شیرینگ، نایلون حباب ‌دار و غیره لازم نیست به این مجموعه مراجعه حضوری داشته باشید و از طریق اینترنت کافیست به وب سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و خرید آنلاین را انجام دهید. همکاران ما در این مجموعه پاسخگوی تماس‌ های شما خواهند بود و می توانید سفارش خود را با تماس با همکاران ما ثبت نمایید. در خرید اینترنتط شما بدون صرف زمان طولانی برای مراجعه به مجموعه مورد نظر می توانید از طریق وب سایت رسمی آن مجموعه خریدهایتان را انجام دهید.سایت دریا پلاستیک مجموعه معتبر و تخصصی در زمینه پخش مستقیم نایلون ها می باشد. از طریق دریا پلاستیک امکان خرید آنلاین نایلون استرچ برای شما عزیزان فراهم می باشد و می توانید خرید هایتان را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ با بهترین قیمت

یکی از موارد بسیار مهمی که تولید کنندگان باید در بسته بندی ‌ها به آن توجه داشته باشند اقتصادی بودن بسته بندی می باشد. در واقع تولید کنندگان به فکر این هستند که بتوانند بسته بندی مناسبی را برای محصولات خود داشته باشند که این بسته بندی از عوامل محیطی از کالا ها محافظت کند. از طرفی بسته بندی باید مقرون به صرفه باشد و تولید کنندگان بتوانند به راحتی از متریال بسته بندی برای انواع کالا ها بهره ببرند.نایلون های بسته بندی از انواع متریال بسته بندی ارزان قیمت هستند و استفاده از این نایلون ها در بسته بندی ‌ها صرفه اقتصادی دارد. به همین دلیل امروزه نایلون ها از مهم ‌ترین بسته بندی ‌ها به حساب می‌آیند.

https://daryapelastic.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا