آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

موتور آسانسور مونودرایو (مونا درایو)

معرفی کلیموتور مونا درایو

موتور آسانسور مونو درایو یکی از محصولات پرفروش در بازار کنکونی صنعت آسانسور می باشد که توسط کشور چین طراحی و ساخته شده است. طراحان و مهندسین بسیاری در سراسر دنیا در پروژه های مختلف از این محصول استفاده می کنند و به همین دلیل کیفیت این محصول نزد متخصصین صنعت آسانسور ثابت شده و قابل دفاع است.

از دلایل محبوبیت موتور آسانسور مونودرایو می توان به گیرلسی بودن آن اشاره کرد.در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی موتورهای گیرلسی جایگزین مناسبی برای موتورهای گیربکسی هستند چرا که بازدهی بهتری نسبت به سیستم های هیدرولیکی دارند.همچنین حجم کم این موتورها سبب می شود بتوان ان ها را بدون نیاز به موتورخانه و حتی در فضاهای کوچک نصب کرد.

موتور آسانسور مونودرایو می تواند یک گزینه مناسب برای پروژه های مختلف باشد چرا که باعث کاهش هزینه های کلی در بلند مدت خواهد بود.همچنین در صورت استفاده صحیح و انجام سرویس های دوره ای تا سالیان دراز می تواند به خوبی کار کند.

ویژگی ها و مشخصات موتور آسانسور مونو درایو

 موتورگیرلس مونو درایو معمولا ۸ نفره است. ظرفیت این آسانسور ۶۳۰ کیلوگرم است و با سرعت ۱.۶ متر بر ثانیه طراحی شده است. یکی از نکاتی که سبب محبوبیت این موتورها شده، عملکرد و کارکرد مناسب آن‌ها در آسانسور ساختمان‌های پر تردد و پر تراکم است.

مزایای موتور آسانسور مونودرایو

نرمی حرکت

موتورگیرلس مونو درایو از حرکت نرمی برخوردار است و هنگام جابجایی کابین هیچگونه صدا و لرزشی ندارد ای امر باعث خوشایندی و آرامش مسافران هنگام جابجای می شود.

قیمت مناسب

این محصول با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و با نگهداری صحیح میتواند تا مدت طولانی به خوبی کار کند.

طول عمر بالا

در ساخت این محصول از متریال و قطعات با کیفیت استفاده شده است و این سبب شده تا موتور گیرلس مونودرایو از استحکام کافی و عمر طولانی برخوردار باشد.

images_1696489414_651e5fc6e83ef.jpeg

دیگر ویژگی های موتور آسانسور مونودرایو

موتور آسانسور مونو درایو هم به صورت 6 نفره و هم 8 نفره موجود است و یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار چینی می‌باشد که در بازارهای سایر کشورها نیز محبوبیت دارد. بهترین مدل این موتور آسانسور، MCK200 می‌باشد که ولتاژ آن حدود 380 است.

یکی از مهم ترین توانایی‌ها و قابلیت‌های این موتور این است که می‌تواند وزن ۲۴۰ تا ۶۳۰ کیلوگرم را تحمل و جا به جا کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که این آسانسور با ولتاژ ۳۸۰ می‌تواند بین ۴ تا ۸ نفر را با سطح امنیتی بالا جا به جا کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های موتور آسانسور مونو درایو این است که می‌توان در طی یک روز از آن به تعداد ۲۴۰ مرتبه استفاده کرد به طوری که هیچ آسیبی نبیند. قرقره‌ی به کار رفته در موتور آسانسور مونو درایو به گونه‌ای است که افراد می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند، بدون اینکه جای نگرانی از نظر امنیتی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت موتور آسانسور مونو درایو این است که وزن بسیار کمی حدود ۱۵۰ کیلو گرم دارند و می‌توانند بارهایی با وزن ۲۴۰ تا ۳۶۰ کیلو گرم را جا به جا کنند و مشکلی هم در جا به جایی آن‌ها پیش نیاید.

قیمت موتور مونو داریو (مونا درایو) mona drive

موتور های گیرلس مونا درایو از لحاظ قیمتی تفاوت قابل توجهی نسبت به سایر برند های مشابه دارد. این برند موتور از لحاظ کیفیت و قیمت محصولی کاملا به صرفه به شمار میرود. همچنین در اکثر موارد قیمت موتور گیرلس مونو درایو از بسیاری از موتور های گیربکس ایرانی هم ارزان تر است. این موتور یکی از بهترین انتخاب های موتور گیرلس برای انواع پروژه در انواع کیفیت می باشد. به دلیل وجود فروشگاه های معتبر فروشنده این محصول، میتوان با خاطر آسوده از اصل بودن این محصول را خریداری کرد. در صورت خرید از فروشگاه های معتبر میتوانید گارانتی معتبر را نیز به همراه محصول تهیه نمایید.

نوع موتور آسانسور گیرلس مونو درایو

موتور آسانسورگیرلس مونودرایو از نوع موتورهای دیسکی است.  این نوع موتورها چون تعداد بیشتری قطب دارند، سبب کاستن زاویه‌ی موتور شده و حرکت نرم تری را از موتور ارائه خواهند داد. قطعات این موتور بسیار محکم مقاوم است و سبب افزایش عمر مفید آسانسور خواهد شد. این نوع موتورها از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و نسبت به بازدهی خود قیمت بسیار خوبی دارند.

سیستم ترمز موتور آسانسور مونودرایو

در موتور آسانسور مونو درایو سیستم ترمز همواره به شکل یک جمع شونده‌ی خارجی است که دو نوع کفشک دارد و باید نسبت به ساییدگی، مقاومت بالایی داشته باشد. در عین حال باید قابلیت ارتجاع، مقاوم گرمایی و حرکتی بالایی نیز داشته باشد.  این ترمز‌ها به صورتی کار می‌کنند که قبل از باز شدن پاراشوت یا چتر نجات خود، کابین آسانسور متوقف خواهد شد. ترمزها باید بتوانند در هر شرایط آب و هوایی به عنوان مثال شرایط مرطوب، به خوبی کار کنند.

استفاده از آسانسورها در ساختمان‌های چند طبقه یک امر بدیهی است. اما با توجه به استفاده‌های مکرر از این محصولات در طول روز، نیاز به یک موتور قوی و باکیفیت دارید. موتور آسانسور مونو درایو یک گزینه‌ی بسیار خوب است که در سال‌های اخیر توانسته در بازار فروش خوبی داشته باشد. زیرا این موتورها انواع گوناگونی دارند و کاربردهای گوناگونی دارند. علاوه بر این، کیفیت بالای این قطعات سبب شده تا بتواند نظرها را به خود جلب کند.

جمع بندی

برای بهره مندی از خدمات پس از فروش و تهیه یک محصول با کیقیت لازم است آن را از مجموعه های معتبر که دارای مجوزهای لازم هستند،خریداری کنید.پس هنگام خرید حتما در انتخاب یک فروشگاه معتبر دقت کنید.خرید خوشی را برای شما آرزومندیم.

پرسش های متداول

آیا موتور آسانسور مونو درایو (مونا درایو) Mona Drive گارانتی معتبر دارد؟

بله، شما میتوانید با خرید از فروشگاه های معتبر گارانتی موتور مونا درایو را دریافت کنید. شرکت های معتبر گارانتی های چند ماهه تا چند ساله باخدمات و گارانتی ارانه میدهند.

موتور مونا درایو ساخت چه کشوریست؟

این موتور ساخت کشور چین می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا