آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

مراکز خرید و بازارهای ارومیه

اگر حالتان خوب نیست و دلتان یک اتفاق تازه می‌خواهد؛ خریددرمانی را به شما پیشنهاد می‌کنم. بدون شک، قدم‌زدن در مراکز خرید ارومیه، حالتان را بهبود می‌بخشد. ارومیه در آذربایجان غربی، مراکز خرید و بازارهای متنوعی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد؛ مراکز این شهرستان، به‌صورت سنتی و مدرن، محصولات خود را به مشتریان عرضه می‌کنند. اکنون اگر از عاشقان خرید هستید و از خرید محصولات برند و باکیفیت لذت می‌برید، بلیط ارومیه را رزرو و برای گشت‌وگذار در مراکز خرید این شهر، آماده شوید.

10 مرکز خرید ارومیه

ارومیه به‌دلیل نزدیکی به ترکیه، امکان خرید اجناس خارجی در برندهای معتبر را برای شما فراهم می‌کند. خرید در ارومیه با وجود مجتمع‌های تجاری لوکس و بازارهای قدیمی، برای هر نوع سلیقه و نیازی، آسان خواهد بود. اکنون که به این شهر سفر کرده‌اید، خوب است با تعدادی از مراکز خرید معروف و محبوب این شهر آشنا شوید.

تورک مال

اگر می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین مراکز ارومیه، خرید کنید، تورک مال مناسب شماست. این مجتمع تجاری، در سال 1397 با مساحت 40 هزار متر مربع، افتتاح شد؛ در این مجتمع می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را تهیه کنید. مجتمع تجاری-تفریحی تورک مال شامل 5 طبقه می‌شود که بخش‌های مختلفی مانند هایپر مارکت، فروشگاه و مغازه‌های برندهای معتبر ترک، شهربازی ویژه کودکان، رستوران و فودکورت را در برمی‌گیرد. برخی از فروشگاه‌های این مجموعه تازه تاسیس، هنوز فعال نشده‌اند؛ در نظر داشته باشید که تورک مال، به‌دلیل ارائه محصولات برند و شناخته‌شده، در دسته مراکز گران‌قیمت قرار دارد.

برلن

مجتمع تجاری برلن یا پاساژ برلن، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید ارومیه محسوب می‌شود. این مجتمع با ارائه محصولات غیر برند در پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و .. یکی از مراکز قیمت مناسب و باکیفیت به‌حساب می‌آید. شاید مجتمع تجاری برلن، لوکس و به‌روز نباشد؛ اما قیمت مناسب فروشگاه‌ها و کیفیت بالا محصولات آن‌ها، این پاساژ را به مرکز خرید مناسبی در ارومیه تبدیل کرده است. دو طبقه از پاساژ برلن به فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه، اختصاص دارد؛ یک طبقه از آن نیز، به خانه بازی کودکان اختصاص یافته است و دیگر طبقات آن، استفاده تجاری و مسکونی دارند.

امیرکبیر

پاساژ سه طبقه امیرکبیر در نگاه اول، چندان جذاب به‌نظر نمی‌رسد؛ اما این مجتمع قدیمی، سال‌ها محلی برای خرید و گردش افراد بوده است. مجتمع تجاری امیرکبیر در مرکز شهر و در یکی از پررفت‌وآمدترین خیابان‌های ارومیه قرار دارد؛ از این‌رو روزانه محلی برای خرید بسیاری از مردم خواهد بود. در این مجتمع فروشگاه‌های مختلفی مانند فروشگاه پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه انواع فیلم و موسیقی، محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند. در طبقه زیرین مجتمع، در کنار تزیینات گل‌وگیاه، حوض بزرگی وجود دارد که نشستن و رفع خستگی در آن‌جا، خالی از لطف نیست. پاساژ امیرکبیر در مرکز شهر و خیابان سنگ‌فرش شده خیام قرار دارد؛ اما شلوغی این منطقه، افراد را با کمبود جا پارک، روبه‌رو می‌کند. بنابراین بهتر است از پارکینگ‌های عمومی محله‌های اطراف پاساژ، استفاده کنید.

پاکو

پاساژ پاکو، یکی از مراکز خرید تازه تاسیس ارومیه محسوب می‌شود. در این مجتمع 3 طبقه، فروشگاه‌های مختلف انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و … را به مشتریان ارائه می‌دهند. این مجتمع محصولاتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب دارد؛ از این‌رو محلی مناسب برای خرید در ارومیه محسوب می‌شود.

برلیان

پاساژ برلیان، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید ارومیه به‌حساب می‌آید. این پاساژ 5 طبقه قدیمی در خیابان امام، یکی از پررفت‌وآمدترین خیابان‌های ارومیه واقع شده است. در طبقه‌های زیرزمین، همکف و طبقه اول، مغازه‌های تجاری قرار دارند که محل خرید بسیاری از مردم ارومیه خواهد بود. ساختمان قدیمی و نامناسب‌بودن راه‌پله‌های آن، موجب شده است تا طبقات بالا در مقایسه با طبقات پایین‌تر، فعالیت کمتری داشته باشند. در اغلب مغازه‌های پاساژ برلیان، زیورآلات نقره، لوازم ورزشی، فروشگاه روپوش پرستاری و پزشکی و… وجود دارند؛ اما مغازه‌های عینک‌فروشی در این مجتمع، بیشتر به چشم می‌خورند؛ از این‌رو پاساژ برلیان به پاساژ عینک‌فروشی نیز، معروف است.

طوبی

مجتمع تجاری طوبی، به‌تازگی در مرکز شهر ارومیه افتتاح شده است. این مجتمع یکی از پاساژهای لوکس شهر به‌حساب می‌آید که واحدهای تجاری آن، شامل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات، کیف، کفش و… می‌شود. پارکینگ طبقاتی مجتمع طوبی در خیابان شلوغ امام، موهبت بزرگی است. بر اساس موقعیت مکانی این مرکز خرید، دسترسی به دیگر پاساژها و بازارهای ارومیه، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های اطراف مجتمع طوبی، امکان‌پذیر خواهد بود.

آذربایجان

پاساژ آذربایجان یکی از مراکز خرید ارومیه است که واحدهای تجاری فروش پوشاک، بدلیجات، لوازم و قطعات موبایل و… را در خود جای داده است. طبقات اولیه و همکف این پاساژ، فعالیت و رونق بیشتری را تجربه می‌کنند؛ اما طبقات بالا، رونق چندانی ندارد. قیمت اجناس این مرکز، مناسب و دسترسی به آن آسان است. دسترسی پاساژ آذربایجان به خیابان خیام و فروشگاه‌های اطراف آن، موقعیت ویژه‌ای را برای آن، ایجاد می‌کند. این پاساژ پارکینگ ندارد؛ اما امکان پارک ماشین در خیابان‌های اطراف وجود خواهد داشت.

بازارچه مرزی سرو

معمولا در شهرهای مرزی مانند ارومیه، بازارهای مرزی نیز وجود دارد. بازارچه‌های مرزی، مراکز خریدی هستند که در مناطق نزدیک به مرز فعالیت دارند و اجناس وارداتی را با قیمتی مناسب‌تر، به فروش می‌رسانند. بازارچه سرو، در فروشگاه‌های متنوع خود، انواع محصولات وارداتی باکیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. در این بازارچه انواع پوشاک مردانه و زنانه و لوازم آرایشی با برندهای معتبر را، می‌توانید خریداری کنید. بازارچه سرو، با ارائه پارکینگ روباز و اجناس عالی، سالانه گردشگران بسیاری را جذب می‌کند.

میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه، جزء پررفت‌وآمدترین مراکز خرید ارومیه است که در 6 طبقه، فروشگاه‌های متنوع لباس، زیورآلات، کیف و کفش را ارائه می‌دهد. این مجتمع از خوش‌مسیرترین مجتمع‌های تجاری به‌حساب می‌آید که اجناسی با قیمت مناسب و کیفیت خوب دارد. در مجتمع میلاد نور، پس‌از خرید و گشت‌وگذار، می‌توانید در کافه و رستوران‌های آن، بنشینید و از صرف غذا باب میلتان، لذت ببرید. توصیه می‌شود برای پیداکردن بهترین فروشگاه‌های ارومیه، به مجتمع میلاد نور بروید.

پردیس

اگر از خرید اجناس لوکس، لذت می‌برید، سری به پاساژ پردیس بزنید. این پاساژ که در 6 طبقه، طراحی شده است، ارائه‌دهنده انواع محصولات برند و غیر برند در حوزه پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش خواهد بود.

با فلای تودی در بازارچه‌های ارومیه، خرید کنید

رزرو هتل و بلیط هواپیما ارومیه را در کوتاه‌ترین زمان از وب‌سایت‌های آنلاین، تهیه کنید. فلای تودی یک وب‌سایت معتبر است که امکان رزرو آسان و سریع را برای شما فراهم می‌سازد. کافیست در این وب‌سایت اطلاعات سفرتان را وارد کنید و برای دیدن گزینه‌های موجود، منتظر بمانید. گزینه‌ها ظاهر می‌شوند و اکنون وقت آن است که گزینه بهتر و مناسب‌تر را انتخاب و خریداری کنید. سفر با فلای تودی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. اگر به این وب‌سایت سری بزنید با انواع خدمات و امکانات ویژه آن، برای تجربه سفری آسان، سریع و ایمن، آشنا می‌شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا