آخرین اخبارخراسان جنوبی

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی: ۷۱۰ تُن میوه شب عید در سردخانه های خراسان جنوبی ذخیره شد

 

نوشته های مشابه

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام:  ضیائیان احمدی گفت: ۷۱۰ تُن میوه شب عید در سردخانه های خراسان جنوبی ذخیره شد. «وحید ضیائیان احمدی» در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه میوه تنظیم بازار شب عید باید ۸۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره سازی کنیم که تاکنون غیر از پرتقال والنسیا بقیه ذخیره سازی شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اولین استان در بحث ذخیره سازی میوه شب عید هستیم، گفت: تاکنون ۷۱۰ تن میوه(سیب زرد، سیب قرمز و پرتقال تامسون) به خراسان جنوبی حمل و در ۲ سردخانه بیرجند و فردوس ذخیره سازی شده است. وی با بیان اینکه امسال تأکید بر خرید و توزیع اینترنتی برخی از محصولات و کالاهای اساسی شده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تفاهم‌نامه اولیه جهت توزیع این کالاها با اداره پست استان منعقد شده است و مرغ و شکر را از ابتدا و از امروز برنج هم از طریق سامانه توزیع می شود. توزیع گوشت گوسفند منجمد بزودی در استان آغاز می شود.

«مهدی روشن»، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی مشکلی از نظر تأمین گوشت و مرغ منجمد در استان وجود ندارد و ذخایر استان بیشتر از هر سال دیگری است. وی با بیان اینکه طی چند روز آینده گوشت گوسفند منجمد داخلی نیز توزیع خواهد شد، گفت: قیمت مخلوط گوشت منجمد گوسفند برای مصرف کننده بین ۱۰۵ تا حداکثر ۱۱۵ هزار تومان خواهد بود. مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار رأس دام عشایر و ۲ هزار و ۶۰۰ رأس دام روستاییان خریداری شده است، بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۵۰ هزار تن نهاده ذرت، جو و سویا از انبارهای خراسان جنوبی تحویل دامداران و مرغداران شده است که این میزان در سال گذشته ۹۰ هزار تن بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا