آخرین اخبارخراسان جنوبی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:۳۰ میلیارد تومان از تجهیزاتی پزشکی خراسان جنوبی بازسازی خواهد شد

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام: موسوی میرزایی گفت: برای اولین بار در کشور تا ۲ ماه آینده ۳۰ میلیارد تومان از تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که از رده خارج شده بود بازسازی خواهد شد.
«سید محمد موسوی میرزایی»در شورای اداری استان با اشاره وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر در پیک ششم کرونا هستیم و این وضعیت قابل انتظار بود و هنوز میزان بستری و فوتی ها بالا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی در لیست شهر‌های قرمز و شهرستان خوسف نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته است اما این رنگ‌بندی‌ها به غلظت رنگ‌بندی در پیک های قبلی کرونا نیست.

وی ادامه داد: به لحاظ فضای فیزیکی، نیروی انسانی و تجهیزات و دارو را در استان فراهم کردیم و خیلی نگرانی برای مشکلات درمانی مردم نداریم و در ۱۰ روز آینده به نظر می آید از پیک ششم کرونا عبور می کنیم.

موسوی میرزایی به اقدامات و تغییرات دانشگاه علوم پزشکی در سه ماهه اخیر اشاره کرد و افزود: مهمترین تغییرات در راستای نیروی انسانی بود و مسئولان جدید دانشگاه علوم پزشکی استان را بر مبنا بهترین‌ها و پرکارترین و خوشنام ترین ها انتخاب کردیم هرچند این تغییرات برای من هزینه بسیاری داشته و در آینده خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه کنترل و بازدید از مطب پزشکان و متخصصان در حال انجام است، گفت: در حوزه پروژه های عمرانی نیز تاکنون با پیگیری تجهیزات پزشکی بیمارستان بشرویه را گرفتیم و کلینیک سرایان و بالگرد طبس تکمیل شد و امکانات بیمارستان قاین و بیمارستان نهبندان گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: برای اولین بار در کشور تا ۲ ماه آینده ۳۰ میلیارد تومان از تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که از رده خارج شده بود بازسازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا