آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲

 

همانطور که میدانید درگذشته کابینت‌ها بیشتر چوبی یا فلزی بودند. اما امروزه مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ در شکل ها و طرح های بسیار زیبا و مدل های بسیار متنوع تری قابل سفارش هستند. یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ را براساس جنس و مواد استفاده شده در ساخت آن تقسیم‌ بندی می‌کنند. شناخت و آشنایی با انواع کابینت ۱۴۰۲ به شما کمک می کند تا مناسب ترین کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ می پردازیم:

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ ام دی اف

یکی از متداول‌ ترین و رایج ترین کابینت‌ ها، کابینت‌ ام دی اف است. ام دی اف نوعی چوب مصنوعی است که جایگزینی مناسب برای چوب می باشد. این مدل کابینت‌ ام دی اف به دلیل تنوع فرم و رنگ‌های متنوعی که دارد، در سال ۱۴۰۲ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و بسیاری از طراحان به خاطر قیمت مناسب و هزینه پایین این کار را بیشتر به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.

کابینت ممبران مدل پرفروش ۱۴۰۱

کابینت ممبران یکی از کابینت های کلاسیک و لوکس است که ورق های متفاوتی نسبت به ام دی اف دارد و نوع اجرای آن نیز متفاوت است . ساخت ورق های ممبران با دستگاه سی ان سی بر روی ورق های ام دی اف انجام می پذیرد. سپس بر روی ورق ام دی اف روکش پی وی سی کشیده می شود و پس از آن در داخل دستگاه وکیوم قرار می گیرد و ورق توسط حرارت و پرس به شکل قالب یا طرح مدنظر در می آید. در واقع کابینت ممبران همان کابینت وکیوم با روکش پی وی سی است که بر روی مغزی ام دی اف یا چوب طبیعی کشیده می شود.

مزایای کابینت ممبران

  • قیمت کابینت ممبران نسبت به قیمت کابینت کلاسیک ارزان تر است.
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
  • جذابیت خارق العاده
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوع
  • تمیزی آسان
  • وزن سبک و نصب راحت

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه در دنیا محسوب می شود. کابینت نئو کلاسیک تلفیقی از دو سبک مدرن و کلاسیک است و ممکن است برای همه شناخته شده نباشد. این سبک کابینت شامل کابینت انزو و کابینت پولیشی می شود. این دو مدل کابینت از نظر شکل ظاهری، نوع رنگ و قیمت تفاوت هایی دارند.

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۳

مزایای مدل کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

  • قابلیت ترمیم و تعمیر
  • دارای رنگ ها و طرح های جذاب
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • عایق حرارتی و رطوبتی

کابینت ام دی اف بهتر است یا نئوکلاسیک؟

کابینت های سبک مدرن مانند ام دی اف از پرطرفدارترین کابینت ها هستند و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب آن، انتخابی عالی برای افراد به شمار می رود. کابینت نئوکلاسیک سبکی خاص و شیک است که به فضای آشپزخانه نمایی شیک و منحصربفرد می دهد. این کابینت هم برای آشپزخانه با ابعاد کوچک و هم آشپزخانه با ابعاد بزرگ قابل طراحی و اجراست. کابینت نئوکلاسیک تنوع طرح بیشتری دارد و بیشتر در رنگ های روشن و خنثی به کار برده می شود. اما کابینت های سبک مدرن تنوع بیشتری در رنگ دارند و در هر رنگی با توجه به سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. انتخاب بین این دو سبک بستگی به خواسته و بودجه شما خواهد داشت.

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ چوبی

کابینت تمام چوبی کابینتی با طرح های سنتی و قدیمی است که نسبت به سایر کابینت ها قیمت بالاتری دارد. زیرا در ساخت آن از چوب های درختانی همچون درخت گیلاس، درخت بلوط، درخت توسکا، درخت افرا، درخت گردو، درخت ونگه، درخت راش، درخت روسی و بسیاری دیگر از درختان استفاده می شود. لوکس بودن، طرح های خاص، ماندگاری و ضد آب بودن کابینت چوب سبب شده است که این نوع کابینت به یکی از گران قیمت ترین نوع کابینت تبدیل شود. با سفارش این نوع از کابینت می توانید سالیان دراز یک کابینت زیبا و مدرن به نمایش بگذارید.

مدل کابینت ۱۴۰۳

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ فرامید

کابینت فرامید نیز نوعی جدید از محصولات مدرن است که ظاهری مثل کابینت تمام چوب دارد. سطح آن زبر و برجسته است که با لمس کردن سطح کاملا متوجه برجستگی آن خواهید شد. نوع روکش فرامید سبب وجه تمایز آن با کابینت ام دی اف شده است و روکش ها بصورت ملامینه در طرح ها و رنگ های متعدد بر روی ام دی اف چسبانده می شوند. میزان برجستگی این نوع از کابینت نسبت به ام دی اف 2 میلی متر است و این برجستگی سبب زیباتر شدن این سبک کابینت در سال ۱۴۰۲ بیشتر کار می شود.

قیمت مدل کابینت ۱۴۰۲

جنس متریال به کار رفته در ساخت کابینت، قیمت های خیلی متفاوتی دارند. قیمت کابینت به عوامل متعدد زیادی مثل طرح و جزئیات اجرای آن سبک مربوط می باشد. جنس ام دی اف و درب ها، لولا ها و حتی دستگیره و پایه بستگی دارد و اجرت ساخت و نصب نیز در قیمت کابینت تاثیر گذار هستند و با توجه به میزان کار و زمانی که صرف می شود و نوع طراحیقیمت ها متفاوت هستند. البته یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت کابینت تاثیرگذار است انصاف فروشنده یا سازنده آن است. شرکت نوین کابین با توجه به اینکه تولید کننده کابینت می باشد. نازلترین قیمت را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

کلام آخر

هدف از موارد بالا آشنایی شما با انواع کابینت آشپزخانه بوده تا بتوانید بهترین کابینت را برای آشپزخانه خود برگزینید. نوین کابین علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، نمایشگاه دائمی به منظور ارائه نمونه کارهای کاملا واقعی راه اندازی نموده و کارشناسان آن آماده مشاوره و راهنمایی قبل از سفارش محصول مورد نظر می باشد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام نوین کابین رو دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا