آخرین اخبارعلمی و فناوری

عملکرد خوب تاشو وان پلاس Open از تست مقاومت

وان پلاس Open در برابر خمیده‌شدن از هر جهتی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، کانال یوتوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیو از تست دوام خود به سراغ OnePlus Open رفته است. اولین گوشی تاشو وان پلاس در مجموع عملکرد بسیار خوبی در تست‌های مقاومت از جمله تست خمیدگی دارد و از آن سربلند خارج شده است.

نمایشگر بیرونی وان پلاس Open از شیشه ساخته شده است و همانطور که در ویدیو تست دوام آن دیده می‌شود، مانند تمام شیشه‌ها در سطح 6 مقیاس سختی Mohs خراشیده می‌شود. همچنین خراشیدگی‌ها در سطح 7 عمیق‌تر می‌شوند. نمایشگر داخلی دستگاه نیز که توسط یک محافظ پلاستیکی پوشانده شده است، در سطح 2 خراشیده می‌شود و از سطح 3 شیارهای عمیق‌تری روی پنل دیده می‌شود.

تست مقاومت گوشی تاشو وان پلاس Open

در ادامه شاهد تست نمایشگرهای دستگاه با حرارت هستیم. روی نمایشگر بیرونی گوشی حدود 25 ثانیه پس از قرار گرفتن در مجاورت شعله آتش، پیکسل‌های سفیدی ظاهر می‌شود که در بین پنل‌های OLED نکته عجیبی نیست. بااین‌حال، محافظ پلاستیکی نمایشگر داخلی در حدود پنج ثانیه می‌سوزد.

JerryRigEverything در ادامه ویدیو خود توضیح می‌دهد که فریم کناری گوشی تاشو وان پلاس Open از آلومینیوم ساخته شده است و به‌نظر می‌رسد که در برابر گردوغبار نسبتاً مقاوم باشد.

در نهایت، نوبت به تست جذاب مقاومت در برابر خمیدگی می‌رسد و وان پلاس Open در برابر خمیده‌شدن از هر جهتی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. البته پس از اینکه گوشی در جهت مخالف تا می‌شود، دیگر کاملاً مانند قبل نخواهد بود، اما حتی در این شرایط نیز عملکرد موردانتظار خود را ارائه می‌کند.

در حال حاضر وان پلاس برای معرفی گوشی پرچمدار آینده خود آماده می‌شود که این هفته و در تاریخ 4 دسامبر (13 آذرماه) معرفی خواهد شد. وان‌پلاس 12 احتمالاً به جدیدترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شود و دارای دوربین اصلی LYT-T808، دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا