استان هاخراسان جنوبیویژه

روند توسعه شهرستان خوسف ادامه می یابد

رضا بهنام- خراسان جنوبی- «محمد علی آخوندی» در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: دفاع مقدس درس های زیادی را به ما آموخت اینکه می توان با ایثارگری، خوداتکایی و توکل بر خدا و تکیه بر نیروهای جون و انقلابی بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

سرپرست فرمانداری خوسف از توجه استاندار خراسان جنوبی افزود: امیدوارم با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان، گام هایی برای توسعه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست شهرستان خوسف از قدیم الایام تا کنون تربیت نیروی انسانی علمی و فرهنگی بوده است، گفت: باید از پتانسیل های فرهنگی، کشاورزی و معدنی این شهرستان استفاده و گام هایی را برای توسعه پایدار منطقه برداشت که با مشارکت همه مردم و مسئولان پیگیری خواهد شد.

 سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه گام هایی در راستای توسعه شهرستان خوسف در زمان فرماندار قبلی خوسف برداشته شده است، ادامه داد: مسیر توسعه شهرستان خوسف با اتحاد و کمک مسئولان و مردم ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف با مردم به صورت رو در رو را خواهیم داشت، تصریح کرد: مسئولیت خطیری بر عهده من محول شده و با وجود اندوخته تجربیات عمرانی و اقتصادی اما همچنان در راستای توسعه پایدار نیازمند کمک همه مدیران و مسئولان هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا