استان هاخراسان جنوبیویژه

سارق اماکن خصوصی در طبس دستگیر شد

رضا بهنام- خراسان جنوبی-   علیرضا فولادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردوس از کشف 58 کیلو و 640 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان فردوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد انتقال مواد افیونی را از طریق محورهای عبوری در این شهرستان دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردوس بیان کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پژو پارس قاچاقچيان را شناسایی و با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند.

فولادی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو 58 کیلو و 640 گرم تریاک کشف کردند كه در این رابطه یک  متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

احسان رحیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 42 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از سواری پی‌کی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی  شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پی‌كی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد:در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت در شهرستان طبس

محمد جلال زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان طبس از دستگيری سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به سرقت‌های اخير در سطح شهرستان طبس و روستاهای اطراف، شناسايی سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی طبس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماًموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از سارقین سابقه دار، در شهرستان طبس شدند.

جلال زاده تصریح کرد: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 9 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و این متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته، به هشدارهای پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا