آخرین اخباراقتصادی

روش اقتصادی غرفه سازی در نمایشگاه

روش اقتصادی غرفه سازی در نمایشگاه

یکی از فعالیت‌های مهم کسب‌و‌کارها، برگزاری انواع نمایشگاه‌ها برای معرفی محصولاتشان است. نمایشگاه یک فضای عالی برای کسب‌وکارهاست تا بتوانند از طریق آن برندسازی کنند و کار خود را توسعه دهند. شرکت کردن در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی مزایای زیادی برای افراد دارد و به همین علت است که معمولا برای حضور در نمایشگاه، رقابت زیادی میان صاحبان مشاغل وجود دارد. یکی از دغدغه‌های افراد برای این حضور، این است که چگونه به شکل اقتصادی غرفه‌سازی کنند. داشتن یک غرفه زیبا، محکم و در عین حال کم‌هزینه، اهمیت زیادی دارد. تجربه ثابت کرده است که در این زمینه، اسپیس فریم همان چیزی است که می‌تواند افراد را به اهدافشان برساند. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه غرفه‌سازی، اجاره اسپیس، فروش اسپیس و … هستید، لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه

در تعریف غرفه سازی باید گفت که منظور، طراحی و ساخت فضایی است که شما بتوانید در آن محصولات خود را به بهترین نحو به مخاطب ارائه کنید. استفاده از ابزاری که بتواند یک غرفه شیک و زیبا به شما تحویل دهد، سبب می‌شود که مخاطب به درستی ارزش و اهمیت محصول شما را درک کند. بهتر است بدانید که غرفه‌سازی مزایای زیادی برای شما به همراه دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • هویت سازی برای محصول: اولین اقدام شما پس از استفاده از اسپیس فریم و ساخت غرفه نمایشگاهی این است که تصویری روشن و واضح از محصول یا خدمات خود ارائه کنید. در واقع شما با پیام‌هایی به مخاطب خود می‌گویید که هویت این محصول چیزی فراتر از تاریخچه آن است.

  • ارتباط موثر و مداوم با مشتری: تیم فروش شما با استقرار در غرفه، ارتباط مستقیم و موثری با مشتریان برقرار کرده و مهم‌ترین نکات و ویژگی‌های محصولات را به آن‌ها معرفی می‌کنند.

  • ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب‌وکار: علاوه بر جذب مشتری، شما در این مسیر می‌توانید شرکای جدید برای پیشرفت کار خود پیدا کنید.

  • معرفی محصولات جدید: قرار گرفتن در این فضا فرصت بسیار خوبی است که شما بتوانید از محصولات جدید خود رونمایی کنید و بازار فروش مناسبی برای آن‌ها پیدا کنید.

 

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم را می‌توان فرم‌های مهندسی منظمی دانست که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر شکل هندسی زیبایی به‌وجود می‌آورند. این سازه که به داربست نمایشگاهی معروف است، یکی از تجهیزات اساسی در تشکیل نمایشگاه است. از ویژگی‌های جالب آن، این است که به راحتی و با تغییر در نحوه قرارگیری فرم‌ها در کنار هم، می‌توان غرفه‌های متنوعی ایجاد کرد. این داربست انعطاف بالایی در طراحی دارد و همین امر سبب شده است که بیش‌ترین نقش را در نمایشگاه‌ها داشته باشد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید غرفه خود را با دکوراسیون زیبا طراحی و اجرا کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن مقاومت بالا و استحکام آن است؛ به این صورت که در عین حال که حمل و نقل آسانی دارد، سازه‌ای قوی و مستحکم است که برای تمام شرایط آب‌ و هوایی نیز مناسب است.

اجاره اسپیس فریم

اگر قصد شرکت در نمایشگاه و ساخت غرفه را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به فکر اجاره اسپیس باشید. اگرچه می‌توانید این محصول را خریداره کنید و برای خود نگه دارید؛ اما اجاره آن مزایای زیادی برای شما دارد. اولین نکته صرف هزینه کم برای اجاره است. خرید این محصول هزینه‌ زیادی نیاز دارد که ممکن است هرکسی قادر به پرداخت آن نباشد. از طرف دیگر پس از خرید، باید به فکر مکانی برای نگهداری آن باشید. بسیاری از کسب‌وکارها به صورت مداوم در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند و تصور می‌شود که خرید اسپیس برای آن‌ها به‌صرفه‌تر است؛ اما باید توجه داشته باشید که این محصول بسیار متنوع است؛ بنابراین اجاره آن به شما امکان می‌دهد که هر بار با یک طراحی جدید از محصولات خود رونمایی کنید. تنوع در انتخاب، یک فرصت ویژه برای شما محسوب می‌شود که نباید از آن ساده بگذرید.

خرید اسپیس

اگرچه اجاره این محصول دارای مزایای زیادی است؛ اما دقت کنید که در برخی موارد خرید اسپیس برای شما به‌صرفه‌تر است. اگر قصد حضور در یک نمایشگاه به مدت طولانی دارید، ممکن است اجاره این سازه برای شما هم‌قیمت خرید آن تمام شود. در واقع شما باید مدت زمان زیادی به پرداخت اجاره بپردازید درصورتی که اگر به مراکز فروش اسپیس مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت خرید آن با قیمت اجاره آن در طولانی مدت یکسان است. گاه نیز ممکن است صاحبان یک صنعت، غرفه‌ای دائمی در محل نمایشگاه دائمی یا نمایشگاه بین‌المللی داشته باشند. در آن صورت نیز خرید اسپیس فریم برای آن‌ها انتخاب معقول‌تر و مناسب‌تری است.

مزایای اسپیس فریم

همانطور که گفته شد، استفاده از این سازه در غرفه‌سازی مزیای زیادی به دنبال دارد. این مزایا توانسته‌اند آن را به پرطرفدارترین محصول برای ساخت و راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه‌ها تبدیل کند. امروزه کم‌تر کسی را مشاهده می‌کنید که برای ساخت غرفه به دنبال استفاده از اسپیس نباشد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

  • ایجاده غرفه‌ای زیبا و مستحکم به وسیله داربست نمایشگاهی

  • امکان ایجاد تنوع و استفاده از اشکال هندسی مختلف

  • هزینه کم برای اجاره و مقرون‌به‌صرفه بودن

  • امکان استفاده از تجهیزات و امکانات برقی و حرارتی در آن

  • نصب و باز کردن آسان و همچنین حمل آسان قطعات آن به دلیل وزن کم

  • امکان استفاده از آن در هر شرایط آب و هوایی

  • امکان ایجاد نورپردازی و غرفه‌آرایی

  • استحکام و ایمنی بالای اسپیس فریم

طراحی بی‌نظیر غرفه نمایشگاهی با اسپیس

نمایشگاه‌ها و غرفه‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. این مسئله سبب شده است که شاهد برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا باشیم. یکی از دغدغه‌های افراد برای حضور در این نمایشگاه‌ها، داشتن غرفه‌ای زیبا، مستحکم و درعین حال کم هزینه است. استفاده از سازه‌های هندسی با نام اسپیس فریم توانسته‌ است این دغدغه را به خوبی رفع کند. این محصول که به داربست نمایشگاهی معروف است، به دلیل مزایایی همچون قیمت مناسب، مقاومت و استحکام، حمل و نصب آسان، امکان استفاده از تاسیسات برقی و نورپردازی و …، توانسته است به محصولی پرطرفدار برای غرفه‌سازی تبدیل شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا