آخرین اخبارگزارش

روتختی هتلی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امروزه، خرید روتختی هتلی، رانر هتلی و لحاف هتلی مد نظر قرار گرفته است و تمامی صاحبان هتل ها و مراکز اقامتی به دنبال محصولات منحصربه فردی هستند تا بتوانند فضای مناسبی را برای مسافران خود به وجود بیاورند. بهتر است بدانید هر چقدر شما به تهیه محصولات خواب و دکوراسیون اتاق ها اهمیت بیشتری بدهید، به همان اندازه می توانید برند خود را به مسافران دیگر بشناسانید و این مسئله اهمیت بسیار زیادی در افزایش رضایت مسافران و برند سازی دارد. در واقع، باید بگوییم شما با برند سازی تنها چند قدم به اندازه خرید محصولات با کیفیت برای هتل خود فاصله دارید.

آنتی باکتریال

زمانی که می خواهید برای خرید روتختی هتلی اقدام کنید اولین مسئله ای که باید مد نظر قرار دهید آنتی باکتریال بودن آن است. این مسئله باعث می شود مسافران و کسانی که قرار است در محیط هتل حضور داشته باشند بیمار نشوند و یا به دلیل وجود مواد آلوده خارش پوستی نگیرند. به همین دلیل، توصیه می شود در زمان خرید این روتختی ها به آنتی باکتریال بودن آن توجه داشته باشد.

وزن سبک

مسئله دیگری که در زمان خرید روتختی هتلی باید مد نظر قرار دهید وزن سبک است. به طور کلی، هیچ کسی تمایل ندارد از کالای خوابی استفاده کند که وزن سنگینی دارد و جا به جایی آن برایش دشوار است. وزن سبک باعث می شود کسانی که در حال استفاده از آن روتختی هستند حس خوبی داشته باشند و این موضوع می تواند برای هتل شما حس خوبی داشته باشد. از طرف دیگر، کسانی که وظیفه نظافت اتاق ها را دارند در زمان جابه جایی روتختی ها حس بدی نخواهند داشت و سنگینی این محصولات برای آنها دشوار نخواهد بود.

ضد حساسیت

از جمله مواردی که در زمان خرید روتختی هتلی باید مد نظر قرار دهید ضد حساسیت بودن آن است. اگر این محصولات ضد حساسیت نباشند ممکن است به زودی باعث خارش های پوستی شوند و در نتیجه نارضایتی مسافران از برند شما افزایش پیدا می کند. زمانی که می خواهید این روتختی ها را خریداری کنید باید به مشخصات فنی آن دقت زیادی داشته باشید و مطمئن باشید که ضد حساسیت است و مسافران می توانند بدون نگرانی بر روی این روتختی ها دراز بکشند و استراحت خوبی را تجربه کنند.

رنگ مناسب

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید روتختی هتلی باید مد نظر قرار دهید رنگ مناسب است. رنگ روتختی باید با دکوراسیون هتل شما همخوانی داشته باشد. اما بهتر است بدانید رنگ سفید یکی از بهترین رنگ هایی است که شما می توانید برای خرید روتختی به آن توجه داشته باشید. اولا رنگ سفید سریعا آلودگی ها را نشان می دهد و باعث می شود شما سریعا بتوانید روتختی را بشویید. مسئله دیگر این است رنگ سفید با تمامی دکوراسیون ها همخوانی دارد و در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی رنگ دکوراسیون اتاق هتل را تغییر دهید.

رانر هتلی چیست؟

رانر هتلی به محصول تزیینی گفته می شود که شما می توانید آن را بر روی روتختی و یا بر روی رومیزی هتلی قرار دهید. رانر هتلی ابهت و زیبایی اتاق را در نظر مسافران زیاد می کند و آنها می توانند حس خوبی را تجربه نمایند. زمانی که رانر هتلی بر روی تخت و یا رومیزی قرار می گیرد فضای مناسبی را برای افراد به وجود می آورد و آنها می توانند به خوبی از اتاق های خود استفاده نمایند. برای خرید رانر می توانید رنگ متضاد و یا مکمل رنگ روتختی را انتخاب نمایید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

لحاف هتلی چیست؟

لحاف هتلی یکی از محصولاتی است که تمامی هتل ها برای ایجاد فضای مناسب برای خواب به آن نیاز دارند. لحاف هتلی گرمای مورد نیاز را برای مسافران فراهم می کند و در نتیجه آنها می توانند به راحتی بخوابند و حس خوبی را تجربه نمایند. معمولا رنگ لحاف هتلی باید با رنگ کالای های دیگر خواب که در اتاق وجود دارند یکی باشد تا افراد بتوانند حس خوبی داشته باشند. لحاف باید وزن کمی داشته باشد و مسافران زمانی که از آن استفاده می کنند نباید حس سنگینی را تجربه نمایند و یا احساس کنند که این لحاف وزن زیادی را به آنها وارد کرده است.

برای خرید روتختی هتلی باید به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا باید تلاش کنیم اطلاعات کاملی را در مورد روتختی هتلی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این روتختی باید وزن سبکی داشته باشد و ضد حساسیت باشد. همچنین، این روتختی باید آنتی باکتریال باشد و رنگ آن متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق هتل باشد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید روتختی هتلی، رانر هتلی و یا لحاف هتلی هستید، می توانید به فروشگاه پرقو مراجعه کنید. این فروشگاه محصولات متنوعی دارد و همین امر به شما کمک می کند محصول دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا