آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

درخشش بیمه تجارت‌نو با تحقق بودجه و جذب پرتفوی سودآور

با استناد به آمار و گزارش‌های منتشرشده، شرکت بیمه تجارت‌نو در سال جاری در مدت زمان کوتاه دو ماهه توانسته با تحقق قابل توجه بخشی از بودجه و جذب پرتفوی سال 1402، گام بزرگی را در جهت توسعه و ارتقای فروش محصولات بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور بردارد.

نوشته های مشابه
 

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز  ؛ دکتر مهران رضوانی مدیرعامل این شرکت با بیان این نکته که از تاریخ 18 شهریور سال جاری و پس از استقرار تیم مدیریتی جدید، مهم‌ترین برنامه اعضای هیئت‌مدیره شرکت بر پرداخت خسارات معوق به منظور ایجاد حس اطمینان و برقراری اعتماد مجدد به برند شرکت بیمه تجارت‌نو است، افزود، انجام این مهم با توجه به مشکلات نقدینگی در شرکت و نتایج عملکرد مالی نامناسب شرکت در دوره قبلی، صرفا با جذب سریع پرتفوهای سودآور و نقدی اجرایی بود که خوشبختانه این برنامه به بهترین شکل اجرایی گردید.

وی افزود: ماحصل تلاش شبانه روزی اعضای هیات مدیره طی برگزاری جلسات متعدد و مذاکرات با سهام‌داران و بیمه‌گزاران بزرگ، نتایج خود را در رشد پرتفوی و همچنین تحقق بودجه پیش‌بینی شده در سال 1402 نشان داد.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در ادامه اذعان داشت، جذب پرتفوهای سودآور و قابل اتکاء یکی دیگر از سیاست‌های اجرایی تیم مدیریتی جدید است و افزود: به لطف خداوند و با تکیه به اعتماد بیمه‌گزاران خود، اکنون در جایگاهی ایستاده‌ایم که با سربلندی می‌توانیم اعلام کنیم این شرکت توانست ظرف مدت کمتر از دو ماه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت بهینه ریسک ، شاهد رشد قابل‌توجهی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله بیمه‌های مهندسی، نفت و انرژی، و مسئولیت در مقایسه با دوره مشابه قبلی و بازه ابتدایی سال باشد.

همچنین در راستای تحقق اهداف فوق و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران، این شرکت طی مدت کوتاه دو ماهه قسمت عمده‌ای از خسارات معوق رشته درمان و تعهدات خود به مراکز درمانی را تسویه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا