آخرین اخباراجتماعی

داستان عجیب ، دزدی که تصمیمش عوض شد!!!

 

بخش اول: طعم تاریکی شهر

 

در شهری پر از نوارهای نورانی و سایه‌های تاریک شب‌ها پر از راز و رمزهایی است که در گوشه و کنار خیابان‌ها پنهان شده‌اند. دزدان، همیشه به دنبال فرصتی مناسب برای ورود به منازل و مکان‌های دیگر برای سرقت هستند.

 

بخش دوم: شروع به کار

 

داستانمان با ورود مردی جوان به داستان آغاز می‌شود. او یک دزد حرفه‌ای است که به تازگی به شهر جدید آمده است. این مرد با توجه به نقشه‌های دقیقی که از شهر تهیه کرده بود، به دنبال محل‌هایی بود که می‌توانست به آسانی وارد آنها شده و چیزهای گرانبهایی را به دست آورد.

اما در یکی از خیابان‌های تاریک و بی‌نور، دستگاهی تازه نصب شده بود که باعث ترس وحشتناکی در میان دزدان شده بود. این دستگاه دزدگیر اماکن بود که با تشخیص حرکت و صدا، اعلام هشدار می‌کرد و صاحبان خانه‌ها را از وقوع تخریب و سرقت  مطلع می‌نمود.

 

دزدگیر منزل

 

بخش سوم: شبیه به یک رویا

یک شب، این  مرد تصمیم به ورود به یکی از خانه‌های بزرگ واقع در خیابان‌های دورافتاده شهر گرفت. این خانه به نظر می‌رسید که در آن مقدار زیادی جواهرات و گنجینه‌های دیگر نهفته باشد. او با کمک ابزارهای خاص خود، به سرعت در راه ورودی خانه تسلط یافت.

اما هنگامی که وارد خانه شد و دید، دستگاه دزدگیر منزل به کار افتاد و سریعا توسط بلندگوی خود سروصدا ایجاد کرد سارق در لحظه‌ای به همه طرف‌ها نگاه کرد و بسیار ترسیده بود متوجه شد که روی درها و پنجره‌ها چراغ های قرمزی افتاده شده است. او از این شرایط بسار وحشت زده شده بود و به نظر می‌رسید که در هر لحظه ممکن است کسی دنبال او باشد. کاری جز فرار به ذهنش نرسید و از همان درب خارج شد.

 

بخش چهارم: اتفاقات غیرمنتظره

فردای آن شب را این مرد جوان بفکر فرو رفته بود و حیران و سرگردان بفکر پیدا کردن راه و چاره ای برای غیرفعال کردن دستگاه دزدگیر بود. او به این فکر بود که دستگاه دزدگیر روبروی درب ورودی نصب بوده و دیگر نباید از طریق درب اقدام کنم پس از راه هایی دیگر مانند پشت بام و ورودی تراز ها اقدام میکنم.

شب فرا میرسد و این سارق خود را برای عملیاتش اماده میکند اول تصمیم میگیرد که با یک طناب از تراز بالا برود و وارد منزل شود.

به منزل میرسد طناب را اماده میکند و از دیوار کمی بالا میرد و طناب را به یک ستون وصل میکند و خود را بالا میکشد. به آرامی همه جا را زیرنظر میگیرد و درب تراز را باز میکند و به یک باره وارد اتاق میشود اما غافل که تجهیزات دزدگیر تمامی منزل را تحت پوشش گرفته و باز سارق را شناسایی میکند و با ایجاد سروصدا اعلام هشدار میکند.

مرد سارق باز هم حیران شده کمی مکث میکند و سرتاسر اتاق را چک میکند و متوجه وجود یک دستگاه کوچک میشود که چراغی قرمز دارد و در نزدیکی سقف اتاق نصب شده است.  ناچار میشود خود را از طناب به پایین برساند و ترس این را داشت که نکند این دستگاه کوچک قادر به تیراندازی باشد و کلک او را بکند.

 

دزدگیر

بخش پنجم: پایانی تاریک برای سارق

این مرد جوان تمامی شهر را زیر و رو میکند تا همانند آن دستگاه دزدگیر را پیدا کند و از نحوه کارکرد و عملکرد آن آشنا شود.

او متوجه میشود که دستگاه کوچکی که چراغ و سنسور حرکتی دارد دزدگیر اماکن نام دارد و کارش تشخیص و شناسایی حرکت غیرمجاز در محیط است. همچنین معلوم میشود که حتی با قطع کردن برق منزل هم نمیتواند نقشه ی خود را عملی کند زیرا این دستگاه دزدگیر و سنسور دارای باتری هستند که در زمان نبود برق از آن برای تامین انرژی استفاده کنند و بکار خود ادامه دهند.

برای خرید و مشاوره نصب تجهیزات دزدگیر اماکن عبارت “نوین گسترش” رو درگوگل جستجو کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا