آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

خرید زغال لیمو از فروشگاه معتبر

زغال، چوبی است که به صورت کامل نسوخته باشد و پیش از این که به خاکستر تبدیل شود ، خاموش شود. در گذشته برای استفاده از زغال ها برای مصارف مختلف مانند گرم کردن خانه ، پختن غذا، چایی و…، از چوب استفاده میشد که با جمع آوری چوب ها و سوزاندن آن ، زغال تهیه می شد البته این روش امروزه نیز به ندرت انجام می گیرد اما امروزه زغال ها به صورت آماده در دسترس هستند تا در زمان نیاز بتوان از زغال های آماده استفاده کرد که استفاده از این زغال ها در زمان کوتاه و بدون دردسر انجام می گیرد. امروزه در مجموعه هایی مانند رستوران های سنتی، کافه ها ، نازل و… از زغال ها استفاده می شود. زغال لیمو یکی از زغال های رایج است که از چوب درختان لیمو و مرکبات تهیه می شود. زغال لیمو دارای بوی خوبی بوده و حرارت بالایی دارد.  زغال لیمو ۸۵ الی ۹۵ درصد کربن دارد. در ابتدا برای تولید زغال لیمو از روش سنتی و در کوره های ساده استفاده میشد اما امروزه تولید زغال لیمو با استفاده از روش صنعتی در کوره ها و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود.

خرید زغال لیمو سکه ای را در نوع با کیفیت و با قیمت اقتصادی از مجموعۀ سالار سوز جنوب انجام دهید.

زغال لیمو

روش های تولید زغال لیمو

روش سنتی: در روش سنتی تولید زغال لیمو ، تولید زغال لیمو به دو صورت عمده و خرده انجام می شود که این روش در زمان های قدیم بیشتر استفاده میشد.

تهیه ی زغال خانگی: در تهیه زغال لیمو به روش خانگی، چوب ها در درون بشکه یا گودال سوزانده و بعد از یک تا دو ساعت ، روی چوب ها را با استفاده از ورق پوشانده و یک یا دو روز زمان نیاز است که زغال ها تهیه شود.

تهیه زغال عمده: برای تهیه زغال به صورت عمده نیاز به استفاد از کوره است. این روش برای تهیه ی زغال به صورت سنتی و در کوره انجام می گیرد. در طی دو تا سه هفته زغال ها تهیه می شوند.

روش صنعتی: یکی از روش های تهیه زغال لیمو به صورت صنعتی است که در این روش دود و آلاینده به محیط زیست وارد  نمیگردد.

زغال لیمو سکه ای چیست؟

در سال ‌های اخیر، برای جلوگیری نمودن از قطع درختان ، از روش های مختلف برای تولید زغال استفاده می کردند. به طور مثال زغال های فشرده و بریکت به تولید رسید. زغال لیمو سکه ای یکی از انواع بهترین زغال های پرسی است. برای تولید زغال لیمو سکه ای از خاک اره، خاک زغال و پوست گردو و پسته استفاده می شود. هر چه میزان مواد اولیه برای زغال لیمو سکه ای مرغوب تر باشد  ، زغال ها کیفیت بالاتری خواهد داشت. برای تولید زغال لیمو سکه ای مواد اولیه  گرم می شود و سپس با استفاده از دستگاه اکسترودر فشرده شده و سپس حرارت داده می شوند. پس از آن زغال خام به تولید می رسد که این زغال ها را در  کوره می ریزند و مرحله ی پخت را انجام می دهند. این زغال ها پس از آماده سازی با استفاده از فشرده ساز و پرس زن در انواع طرح ها قالب زنی می شود. این زغال ها بدون دود و بو می باشند.

زغال لیمو

خرید زغال لیمو

زغال لیمو قطعا از با کیفیت ترین زغال هایی است که در بازار وجود است و فروش بالایی را میان زغال ها دارد. فروش زغال لیمو توسط مجموعۀ سالارسوز جنوب با بالاترین سطح کیفی انجام می شود. این مجموعه تنوع بالایی از زغال ها را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. برای خرید زغال لیمو و سایر زغال ها می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نماید. در صورت نیاز به حجم بالا از زغال ها و خرید با قیمت عمده نیز می توانید سفارش خود را از طریق سایت به همکاران ما ارائه کنید.

مجموعۀ سالار سوز جنوب ، فروش زغال چینی ، زغال سفید ، زغال کبابی، زغال انجیر ، زغال مصری، زغال سفره خانه ای ، زغال لیمو و سایر زغال ها را ارائه می کند. این مجموعه قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است و شما می توانید با بهترین قمیت ، مرغوب ترین زغال ها را تهیه کنید.

فروش زغال لیمو مرغوب

زغال های موجود  در بازار در انواع کیفی ها هستند و به همین دلیل در زمان خرید زغال لیمو باید به کیفیت آن دقت داشته باشید و نوع با کیفیت زغال ها را تهیه کنید. فروشندگان معتبر همواره محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مجموعۀ سالار سوز جنوب است زیرا این مجموعه از مراکز قدیمی فروش زغال است و دارای اعتبار بالایی بوده و محصولات مرغوب را ارائه می دهد.

کاربرد زغال لیمو

  • کبابی کردن مواد غذایی مانند مرغ، گوشت، ماهی، گوجه، بادمجان و…
  • درست کردن چای آتشی
  • استفاده در شومینه
  • استفاده در کرسی
  • دود کردن اسپند‌

و…

قیمت زغال لیمو

قیمت زغال لیمو بر اساس نوع زغال و ویژگی های آن در نظر گرفته می شود و هر چه زغال دارای کیفیت بالاتری باشد ، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. همچنین زغال ها بر حسب کیلوگرم به فروش می رسند و وزن زغال ها از موارد مهم در تعیین قیمت زغال لیمو می باشد. نوع بسته بندی نیز می تواند بر قیمت زغال لیمو تاثیر بگذارد. به طور کلی هر چه وزن بیشتری از زغال لیمو را تهیه کنید ، می توانید به قیمت ارزان تر آن را تهیه نمایید. به همین دلیل مراکز مانند رستوران ها ، کافه ها و… برای تامین زغال مصرفی ، خرید عمده زغال لیمو را با پایین ترین قیمت انجام می دهند.

ویژگی زغال لیمو

زغال لیمو از چوب درختان مرکبات به ویژه درخت لیمو تولید می شود. این زغال ها با دوام هستند و حرارت خوبی را از خود  تولید می کنند بنابراین برای مصارف مختلف می توان از آن استفاده کرد. یکی از انواع زغال لیمو ، زغال لیمو سکه ای است که از زغال های فشرده می باشد که این نوع زغال نیز با  دوام و بدون دود است که مصارف مختلفی دارد. در زمان خرید زغال لیمو باید به کیفیت آن توجه داشته باشید. زغال لیمو با کیفیت ، دارای درخشش بوده و به سختی می شکند زیرا تراکم بالایی دارد. این زغال ها بدون خرده هستند و در زمان استفاده ایجاد سر درد نمی کنند. زغال لیمو  با کیفیت بدون دود و خاکستر زیاد است.

فرآیند تولید زغال لیمو بسیار مهم است و نقش موثری در کیفیت زغال دارد. به طور کلی کیفی زغال لیمو ، به شاخه های مورد استفاده در تولید زغال و نحوه ی تولید بستگی دارد. به همین دلیل اگر از شاخه های با کیفیت و بدون ترک استفاده شود و مراحل پخت زغال به خوبی انجام شود، زغال نهایی بسیار مرغوب خواهد بود.

زغال لیمو

خرید زغال لیمو به صورت آنلاین

خرید زغال لیمو به صورت آنلاین، آسان تری روش برای خرید زغال لیمو است . خرید زغال لیمو سکه ای به صورت آنلاین از طریق سایت های فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد و در زمان کوتاهی می توان انواع زغال را تهیه کرد. ارسال محصولات به محل انجام می گیرد و شما نیاز به صرف زمان برای رفت و آمد به فروشگاه را ندارید. این مجموعه فروش زغال را به صورت اینترنتی و با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

https://2khanshop.com/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا