آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

جایگاه و منزلت پزشكان بیمه دانا با اصلاح ساختار سازمانی ارتقاء می‌یابد

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی این شرکت در حوزه‌ درمان را حاصل تلاش مستمر و ارزشمند پزشکان معتمد در خصوص کنترل و نظارت بر اسناد پزشکی و فرایند پرداخت خسارت عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، دکتر رضا جعفری در جمع چندین تن از پزشکان معتمد این شرکت، ضمن تبریک و گرامی‌داشت یکم شهریورماه که روز پزشک نامگذاری شده است، با تشریح برنامه‌ها و اقدامات سال گذشته و پنج‌ماهه ابتدای سال‌جاری، از تلاش تمامی کارکنان، به‌ویژه پزشکان معتمد شرکت که نقش و تاثیر قابل ملاحظه‌ای در رشد شاخص‌های عملکردی داشتند، قدردانی و تأکید کرد: در طی یک‌سال‌ونیم گذشته اتفاقات بسیار خوبی در بیمه دانا رخ داده و همه برنامه‌ها و راهبردهای پیش‌بینی‌شده، طبق زمان‌بندی مشخص شده، به نحو مطلوب در سطح شرکت اجرا شده که نتیجه آن، ثبت کارنامه بسیار درخشان این مجموعه در صنعت بیمه بوده است.
ایشان صبح روز شنبه، چهارم شهریورماه سال‌جاری، ضمن سخنرانی در خصوص بزرگداشت روز پزشک و اشاره به اثرگذاری و ارزش ‌والای پزشکان در سلامت جامعه در تمامی ابعاد، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی خطاب به حاضرین افزود: بیمه دانا نقش و تأثیر بسزایی در افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه ایفا کرده، به طوری که سهم ما از حدود ۱۳ درصد سال گذشته، تا پایان مرداد ماه امسال، به 17 درصد افزایش یافته است.

وی نقش پزشکان را در ارتقای شاخص‌های عملکردی، به ویژه در حوزه درمان یادآور شد و با اشاره به حذف قراردادهای زیانده از این شرکت، اظهار داشت: انتخاب بیمه‌گذار مناسب و کنترل و نظارت بر فرایند پرداخت خسارت، از عوامل و نکات مهمی است که همکاران عزیز و شریف بیمه دانا موفق شدند آن را به درستی در این حوزه مدیریت کنند.
مدیرعامل بیمه دانا، تلاش شبانه‌روزی پزشکان، به خصوص در بحث پرداخت خسارت، کنترل و نظارت بر اسناد پزشکی را یادآور شد و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از تلاش‌های ایشان گفت: امیدوارم با اصلاح ساختار سازمانی در آینده بسیار نزدیک، جایگاه و منزلت پزشکان بیش از پیش ارتقاء یابد.
در این دیدار، دکتر سیدداوود حسینی و دکتر سیدمجتبی عطری، اعضای هیئت‌مدیره بیمه دانا طی سخنانی، ضمن تبریک روز پزشک و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان همکار، ابراز امیدواری کردند: با تغییر ساختار سازمانی و ارتقای جایگاه و منزلت پزشکان شرکت، شاهد رشد و افزایش شاخص‌های عملکردی بیش از گذشته، به‌ویژه در حوزه درمان باشیم.
گفتنی است: در پایان این دیدار پزشکان معتمد بیمه دانا نیز به‌طور جداگانه، مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کاری خود را مطرح و از توجه و نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به جامعه پزشکان تقدیر و تشکر کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا