آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

بهترین شهرهای برزیل برای سفر

در میان کشورهای آمریکای جنوبی، برزیل یکی از توریستی‌ترین کشورهایی است که بیشتر گردشگران دوست دارند حداقل یکبار به به آن سفر کنند. هر کدام از شهرهای برزیل به صورت کلی دارای جاذبه‌هایی می‌باشند؛ اما برخی از آن‌ها به دلیل داشتن جاذبه‌های منحصر به فرد و غیرتکراری، بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. علاوه بر مناظر طبیعی چشم نواز، برزیل به دلیل برگزاری فستیوال‌های رنگارنگ و غذاهای خوشمزه دارای محبوبیت بالایی می‌باشد. در صورتی که به دنبال دریافت ویزای برزیل هستید، فلای‌تودی می‌تواند در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه شما را به هدف خود برساند.

نوشته های مشابه

images_1708245371_65d1c17bb4b97.png

1.      برازیلیا، پایتخت زیبای برزیل

برازیلیا علاوه بر اینکه پایتخت کشور برزیل می‌باشد، یکی از قشنگ‌ترین شهرهای گردشگری آن نیز است. بافت و طراحی این شهر به گونه‌ای است که هم علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ می‌توانند به آن سفر کنند و هم علاقه‌مندان به دنیای مدرنیته.

با وجود کلیساهای قدیمی موجود در برازیلیا می‌توان در دل اعماق تاریخ برزیل سفر کرد بنابراین اگر علاقه‌مند به مطالعه تاریخ این کشور هستید، حتما سری به کلیساهای برازیلیا بزنید. یکی از اصلی‌ترین علل محبوبیت این شهر طراحی منحصر به فرد آن می‌باشد. برازیلیا به شکل هواپیما طراحی شده است.

طرفداران غذاهای محلی برزیلی مانند گوشت کبابی، خوراک لوبیا و گوشت، نان پنیری، دسر آسای و… بهتر است سری به رستوران‌های برازیلیا نیز بزنند. در برازیلیا باید به دیدن چه مکان‌هایی برویم:

  • پل جوزلینو کوبیچک (Juscelino Kubitschek bridge)
  • میدان سه قدرت (Praça dos Três Poderes)
  • کلیسای پناهگاه دون بوسکو (Don Bosco Sanctuary)
  • مجتمع فرهنگی جمهوری (Cultural Complex of the Republic)
  • کاخ بوریتی (Palais de Buriti)

2.      ریودوژانیرو، شهر سواحل آبی

یکی از اصلی‌ترین نمادهای شهر ریودوژانیرو، مجسمه بزرگ مسیح است که بیشتر گردشگران ریودوژانیرو و حتی مکزیک را به سبب این مجسمه می‌شناسند. اگر به دنبال شهری با سواحل دریایی زیبا، آسمان آبی، آب‌وهوای مناسب، طبیعت‌های دست نخورده، جزایر مختلف و… هستید، حتما به ریودوژانیرو سفر کنید.

images_1708245394_65d1c1920a4d9.png

این شهر به سبب برگزاری کارناوال‌ها و جشنواره‌های مختلف نیز معروف است. بیشتر هنرمندان و اجرا کنندگان در کارناوال لباس‌های رنگی و پر زرق و برق به تن می‌کنند و حرکات نمایشی خیره کننده‌ای برای مردم اجرا می‌نمایند. در ریودوژانیرو باید به دیدن چه مکان‌هایی برویم:

  • مجسمه مسیح ناجی
  • سواحل مختلف مانند پیراناها، کوپاکابانا،لبلان و ایپانما و …
  • پارک ملی تیجوکا (Tijuca National Park)
  • باغ گیاه‌شناسی ریو (Jardim Botânico)
  • پله‌های محله سانتا ترزا و سلارون (Santa Teresa and Escadaria Selarón)
  • کلیسای سائو فرانسیسکو دا پنیتنسیا (Sao Francisco da Penitencia Church)

3.      سائوپائولو، بزرگ‌ترین شهر برزیل

سائوپائولو بزرگترین شهر کشور برزیل می‌باشد که از قضا یکی از مقاصد گردشگری این کشور نیز است. مراکز اصلی تولید قهوه برزیل در این شهر مستقر شده است.

images_1708245408_65d1c1a04c566.png

مکان‌های دیدنی سائو پائولو به قدری زیاد و متنوع هستند که بیشتر گردشگران در همان لحظات اولیه ورود به این شهر، طرفدار پروپاقرص آن می‌شوند. در سائوپائولو باید به دیدن چه مکان‌هایی برویم:

  • کلیسای جامع سائوپائولو
  • پارک ایبیراپوئرا
  • موزه فوتبال سائوپائولو
  • منطقه لیبرداد
  • بازار سائوپائولو
  • موزه هنر سائوپائولو
  • موزه زبان پرتغالی
  • گالری هنری دولتی (Pinacoteca do Estado)

4.      فرناندو دی نورونیا، مجمع‌الجزایر زیبای برزیل

اگر قصد دریافت ویزای توریستی برزیل را دارید، پیشنهاد می‌شود بازدید از شهر فرناندو دی نورونیا را حتما در برنامه گردشی خود قرار دهید. این شهر از 21 مجمع‌الجزایر تشکیل شده است. شهر فرناندو دی نورونیا مناسب کسانی است که دوست دارند ساعت‌ها اقیانوس آبی را تماشا کنند و لحظات خوبی را در کنار عزیزانشان سپری نمایند.

به سبب وجود جزایر و اقیانوس اطلس، گردشگران می‌‌توانند به پناهگاه‌های حیوانی این شهر بروند و انواع حیوانات دریایی را از نزدیک ببینند. برخی از محبوب‌ترین حیوانات موجود در این پناهگاه، دلفین‌ها، کوسه‌ها، ماهی‌های نادر، انواع مرجان‌های دریایی و… است. اگر از دوستداران دریا و اقیانوس‌ها هستید، حتما سری به این شهر زیبا بزنید.

دریافت ویزای برزیل از فلای‌تودی

با در دست داشتن ویزای توریستی برزیل می‌توانید به مدت 90 روز جای جای این کشور زیبا را بگردید و ماجراجویی کنید. همانطور که می‌دانید برزیل بهشت طبیعت‌های بکر است که بدون شک دیدن همه این زیبایی‌ها نیازمند صرف زمان زیادی می‌باشد. با این تفاسیر اگر دوست دارید بدون هیچ گونه دغدغه زمانی به این کشور سفر کنید، پیشنهاد می‌شود قبل رفتن ویزای برزیل خود را دریافت کنید.

images_1708245443_65d1c1c3bedcf.png

چنانچه به دنبال دریافت ویزای توریستی این کشور زیبا هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما مجموعه معتبر فلای‌تودی است. این مجموعه می‌تواند ظرف مدت زمان 30 روز کاری با کمترین قیمت ویزای برزیل شما را دریافت کند. شما می‌توانید علاوه بر دریافت ویزای توریستی، انواع ویزاهای تجاری و سفارت کشورهای مختلف را از این مجموعه دریافت کنید.

فلای‌تودی خدمات دیگری مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. برای بهره‌گیری از این خدمات هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن مجموعه اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در رزرو و خریدهای خود، می‌توانید با تیم مجرب پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا