استان هاخراسان جنوبیویژه

برگزاری جلسه پیگیری تفاهم نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بسیج سازندگی

رضا بهنام- خراسان جنوبی- کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، جلسه پیگیری مفاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بسیج سازندگی استان به صورت ویدیو کنفرانس با مسئولین محترم بسیج سازندگی و ادارات تعاون ،کار ورفاه اجتماعی شهرستانها ی استان برگزار شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این جلسه گفت: تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی با موضوع تقویت فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد ،توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در دیماه 98 منعقد شد .
وی گفت : مشکل تعاونی های ما در ارائه محصول تولیدی به بازار ملی و فرا ملی عدم شناسنامه می باشد و باید برند سازی را در فرهنگ تعاون نهادینه کرد تا بتوانند محصولات تولیدی خود را در بازارهای ملی و فرا ملی عرضه نمایند.
اشرفی افزود : با توجه به پراکندگی جمعیتی استان و عدم دسترسی به حمل نقل آسان و ارزان می بایست تعاونی ها به سمت تولیداتی که نیاز کمتری به حمل و نقل پر حجم داشته باشند بروند و همچنین با شرایط خشکسالی منطقه سازگار باشد .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: باید تعاونی هارا از حالت تولیدات سنتی به سمت تولیدات مدرن هدایت کنیم .
در پایان این جلسه شهرستانها به بیان مشکلات و موانع پرداخته که در این خصوص پاسخ خود را از مسئولین ستادی دریافت نمودند . و مقرر شد در جلسه آتی عملکرد خود در خصوص تفاهم نامه را ارائه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا