آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

بانک کشاورزی از اقدامات پژوهشی حمایت می کند

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و قدردانی از پژوهشگران برتر این بانک برگزار شد، بر ضرورت انجام پژوهش های نتیجه محور تأکید و اجرا و پیاده سازی این نتایج را عاملی در جهت پویایی و شکوفایی فعالیت های بانک عنوان کرد.

به گزارش نقش نیوز ، فرخ نژاد در این مراسم با بیان این که در بانک کشاورزی تمام فرآیندها باید زمینه ساز افزایش سطح کمی و کیفی خدمات شود و حوزه پژوهش نیز از این قاعده مستثنی نیست، خاطر نشان کرد: هدف نهایی تمام برنامه ریزی ها و اقدامات حوزه پژوهش بانک، از طرح مسئله تا اجرای پیشنهادها، افزایش سطح خدمات بانک و بالا بردن میزان رضایت مشتریان است.

وی ارائه پرسش های مناسب و ترسیم مسیر دستیابی به اهداف را جزء نخستین اقدامات لازم در فرآیندهای پژوهشی بانک دانست و افزود: «دستیابی به موقع به اهداف» یک رکن اساسی در مسیر پیاده سازی نتایج پژوهش ها و اجرای پیشنهادها است که غفلت از آن می تواند اثرات مثبت زحمات پژوهشگران را تا حد زیادی خنثی کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: با این منطق و چارچوب از هرگونه اقدام پژوهشی حمایت می کنیم و در این مسیر، ارتباط دو‌سویه مستمر، مثبت و سازنده میان مدیران عالی بانک و همکاران پیشرو در زمینه پژوهش و ارائه دهندگان پیشنهادات راهبردی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است همزمان با هفته پژوهش، مراسم قدردانی از پژوهشگران برتر بانک کشاورزی و صاحبان بهترین ایده ها در این بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، روسای ادارات و افراد منتخب در حوزه های مربوطه برگزار و طی آن، از پنج نفر از پژوهشگران برتر و پنج نفر از صاحبان برترین ایده ها در نظام پیشنهادات، با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا