آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

آمادگی بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان

مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با برخی از مدیران شرکت های فعال در زمینه صنایع غذایی و تبدیلی کشور،  به زیرساخت ها و ظرفیت های این بانک در حوزه خدمات بانکی اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان  آمادگی کامل دارد.

 به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز  ، فرخ نژاد در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته، با اعلام مطلب فوق افزود: بانک کشاورزی برای تقویت بنیان‌ بازار محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره ارزش محصولات غذایی از مزرعه تا سفره، اقدامات حمایتی متعددی را انجام داده است.

وی به سابقه حمایتی این بانک از صنایع غذایی و تبدیلی با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و همچنین تأمین نیازهای داخلی، اشاره و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در ایفای مسئولیت ها و تعهداتش در قبال بخش کشاورزی بر تداوم این حمایت ها در چارچوب ضوابط، مقررات و قوانین بانکداری تأکید دارد.

فرخ نژاد با بیان اینکه بانک کشاورزی علاوه بر خدمات و حمایت های تسهیلاتی، ظرفیت ها و امکانات مناسبی را در زمینه ارایه سایر خدمات بانکی دارد، بر ضرورت توسعه تعامل فعالان صنایع کشاورزی و غذایی با این بانک در زمینه‌ خدمات بانکی تأکید و خاطر نشان کرد: خدمات و ظرفیت های بانکداری شرکتی بانک کشاورزی، فرصت و زمینه مناسبی برای توسعه این تعاملات است و شرکت های فعال در این عرصه می توانند متناسب با نیازهای خود، از این امکانات و خدمات در قالب بسته های خدمات بانکی استفاده کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و نقشی که در تأمین و تحکیم امنیت غذایی کشور دارد، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای فعالان صنایع کشاورزی به ویژه صنایع غذایی است تا ضمن انتقال تجربیات و این دستاوردها، زمینه رشد و اعتلای این صنعت را فراهم آورند.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه، در راستای توسعه تعاملات و بررسی راهکارهای عملیاتی همکاری های دوجانبه بین این بانک و فعالان صنایع غذایی، ضمن بازدید از نمایشگاه با مدیران برخی از این شرکت ها دیدار و گفت ‌وگو کرد.

این گزارش می افزاید، سی امین  نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است و تا بیست و نهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه در سالن خلیج فارس، در این نمایشگاه حضور دارد و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا