آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

بانك صنعت و معدن رتبه نخست “جایزه سرآمدی مدیریت دانش” را به خود اختصاص داد

 
بانك صنعت و معدن رتبه نخست “جایزه سرآمدی مدیریت دانش” را در بین سازمان های مختلف شرکت کننده کسب کرد.

به گزارش نقش نیوز  ، در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز سرآمدی مدیریت دانش که در مرکز همایش کتابخانه ملی برگزار شد، نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه سرآمدی مدیریت دانش را به نمایندگی این بانک دریافت نمود.
در این رویداد که بیش از ۱۰۰ نفر از متخصصان از ۳۲ سازمان، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان حوزه مدیریت دانش حضور داشتند، در ابتدا دکتر محمد ذاکری( عضو کمیته راهبری جایزه) و احمد سپهری (دبیر جایزه)، گزارشی در خصوص اهداف، مدل و فرایند ارزیابی‌ ارائه کردند.
در ادامه، آقایان دکتر حمید زرگرپور (خبره پیشکسوت حوزه مدیریت دانش)، دکتر سعید احمدیان (مدیر انجمن مشاوران مدیریت ایران)، دکتر سعید پاکدل( متخصص حوزه منابع انسانی) درباره اهمیت حضور در این رقابت سخنرانی کردند و سپس فهام گوهری معاون مدیریت دانش اداره آموزش این بانک توضیحاتی را در خصوص تجربه روند استقرار و پیشرفت نظام مدیریت دانش، اهداف و برنامه های آن و همچنین چگونگی اجرای آن در بانك صنعت و معدن ارائه نمود.

گفتنی است بر اساس این ارزیابی، بانك صنعت و معدن در مسیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش در سه محور اصلی جهت گیری (فرهنگ سازمانی، استراتژی، رهبری)، اجرا (کارکنان، چرخه دانش، فناوری اطلاعات، ساختار و فرایندها) و نتایج (نتایج کمی و کیفی) مورد ارزیابی و بازدید حضوری قرار گرفت و موفق به کسب بالاترین امتیاز در بین تمام شرکت کنندگان و دریافت تقدیرنامه 3 ستاره گردید.
در این رقابت تعدادی از مؤسسات مالی، شرکت های نفتی و پتروشیمی، صنایع حمل و نقل، سازمانها و شرکت های مهندسی و برخی از ارگان های دولتی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا