آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان قم

ابوالفضل آقادادی در اولین سفر استانی خود در سال 1402 به همراه گروهی از معاونین و مدیران خود به بازدید از سرپرستی استان قم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، مدیرعامل شرکت در این سفر دیدارهایی با کارکنان سرپرستی و شبکه فروش استان به منظور بررسی موضوعات و موارد مطروحه پیرامون عملکرد و چالش های استان داشتند.

دکتر آقادادی در جریان این دیدارها ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای مهدی زمانی بهمدانی مدیر سابق سرپرستی استان قم و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدیدشان به عنوان مدیر بازاریابی بیمه های انفرادی بیمه کوثر ، جناب آقای حامد نصیری جهرودی را به عنوان مدیر سرپرستی استان قم معرفی نمود. وی ماموریت های مورد انتظار از مدیر جدید سرپرستی را برشمرده و عنوان نمود تمامی برنامه ریزی های سرپرستی می بایست در راستای نیل به اهداف کلان شرکت مبنی بر اخذ رضایت مشتریان و افزایش سودآوری باشد.

ایشان همزمان با اعلام خبر عملکرد درخشان و رکوردشکنی درآمد سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال 1401، به فروش بیش از 8 هزار و 300 میلیارد تومانی شرکت در سال 1401و افزایش سرمایه شرکت به عنوان نقطه عطف عملکرد بیمه کوثر در سال گذشته اشاره و بیان نمودند انتظار می رود در سال 1402 هم با اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید و نوین در تمامی حوزه ها شاهد عملکردی مناسب در شرکت باشیم.

ابوالفضل آقادادی در پایان به تشریح نحوه دستیابی به اهداف مدنظر در سال 1402 پرداخته و بر نوآوری و تلاش روزافزون در ارائه خدمات به مشتریان تاکید ویژه نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا