خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:فاصله خراسان جنوبی با استان های برخوردار کمتر شود

نقش نیوز – خراسان جنوبی- رضابهنام: استاندار خراسان جنوبی با اشاره اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به محرومیت خراسان جنوبی نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد، گفت: فاصله خراسان جنوبی با استانهای برخوردار باید کمتر شود.

«جواد قناعت» در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای مردمی بسیار نجیب و همراه با نظام و انقلاب و ولایت دارد، افزود: حضور باشکوه مردم در صفوف نماز جمعه نشان از دیانت مردم این دیار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره اینکه مردم خراسان جنوبی هنوز هم همان شور و نشاط سال های 57 و 58 را دارند که این خیلی با ارزش است، اظهار داشت: حس انقلابی گری مردم خراسان جنوبی بالا و خوب است، این موضوع را می توان از مشارکت مردم این استان در انتخابات های مختلف فهمید.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه مشارکت در انتخابات اخیر رتبه اول کشوری را دارد، افزود: این ها در شرایطی حاصل شده که از طرفی مشکلات داخلی و سوء مدیریت ها مردم را اذیت می کرد و از طرف دیگر دشمنی های نظام سلطه و استکبار جهانی و رسانه های آنها که شبانه روز بر علیه نظام تبلیغات می کردند.

قناعت با اشاره به اینکه در 4 دهه اخیر نسبت به خراسان جنوبی بی توجهی هایی صورت گرفته است، گفت: کمبودها و نداشته های استان زمانی خود را نشان داد که از خراسان بزرگ جدا شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه دولت و مجلس و قوه قضائیه همه انقلابی و توانمند هستند، بهترین فرصت برای توجه ویژه به استانهای محرومی مانند خراسان جنوبی است تا فاصله این استان با استانهای برخوردار کمتر شود، تاکید کرد: کمیته امداد کشور تاکنون خدمات خوبی برای خراسان جنوبی داشته اما انتظار می رود که در این دوره نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در خصوص زیرساخت ها و امکانات در چند دهه اخیر نسبت به استان خراسان جنوبی کم توجهی شده است، افزود: کمیته امداد این استان را کمک بیشتری بکند تا بتوانیم بخشی از مشکلات محرومان استان را کم کنیم.

قناعت با اشاره به دیدار با والی ولایت فراه افغانستان در هفته قبل، ادامه داد: نشست خوبی با والی و نمایندگان استان فراه برای افزایش مراودات تجاری برگزار شد که به امید خدا در آینده برای استان برکات خوبی خواهد داشت و باعث فعال تر شدن صنعت استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اولین فرصت بازدیدی از شهرک صنعتی بیرجند خواهد داشت، گفت: این بازدید به منظور بررسی و حل مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال و تعطیل صورت می گیرد و در همان جا با حضور روسای بانک های عامل استان مشکلات بررسی و حل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا