آخرین اخبارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار حل می شود

 

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضا بهنام: قناعت با بیان اینکه اشتغال پایدار در خراسان جنوبی با جذب سرمایه گذار و تولید حل می شود، گفت: مدیران برای جذب سرمایه گذار تا جایی که می‌توانند قوانین را به نفع مردم تفسیر و تسهیل کنند
«جواد قناعت» در شورای اداری استان با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: در این مدت همزمان با ایجاد تغییرات مدیران تلاش شده کار بر روی زمین نماند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جنگ روایت ها و تلاش های دشمن برای ضربه زدن به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: اکنون با اینکه قدرت داریم و‌ جنگ نظامی تحمیل نخواهد شد و پیشرفت های علمی بالایی داریم اما دشمن با عملیات رسانه ای به دنبال تخریب، دروغ پردازی است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور از نگاه و‌ مدیریت غلط برخی مدیران در این حوزه است، هشت سال براساس آموزه های غربی و‌ لیبرالی اقتصاد کشور را به این وضعیت کشاندند اما اکنون با پرویی ادعا دارند که دولت سیزدهم در این چندماه اقدامی انجام نداده است.

قناعت به ظرفیت های بالای خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: این ظرفیت ها نیازمند برنامه ریزی مناسب بر اساس آمایش سرزمینی است برخی از مدیران ضربه ای به استان زدند که مدیران آمریکایی و اسرائیلی نزدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر در کشور برخی مجوزها را بگیریم و در استان معطل بماند، انسان سکته کند جا دارد.

وی عنوان کرد: دولت جدید سیاست های دارد که انتظار می رود مدیران خود را با این سیاست ها منطبق کنند و دلسوز مردم و استان باشند و به صورت جهادی تلاش داشته باشند.

قناعت با بیان اینکه مردم باید به مدیران دستگاه های اجرایی دسترسی داشته باشند و اصلا قابل قبول نیست که این امکان فراهم نباشد، گفت: مدیران باید اعتماد از دست رفته مردمی را با خدمت رسانی برگردانند و در تمام سطوح مدیریتی باید سعه صدر و گشاده رویی داشته باشند.

وی از مدیران خواستار ارتباط مردمی در شهرستان ها شد و افزود: خدمت شبانه روزی به مردم یکی از بهترین سلاح های مقابله با جنگ نرم و تزریق ناامیدی دشمن است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران باید نسبت به خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخگو باشند، عنوان کرد: دولت سیزدهم به مدیران دلسوز و صبور نیاز دارد و مادام پیگیر و پای کار باشند تا کارها به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه باید در آستانه عید نوروز کمبود کالای تنظیم بازار در استان نباشد و اطلاع رسانی مناسب شود تا مردم در این زمینه دغدغه نداشته باشند، گفت: فرصت ما خیلی کم است و برخی از مدیران هنوز در خواب هستند در حالی که باید مسئولانه و فداکارانه پای کار باشند و پیگیر جذب اعتبارات و‌ حل مشکلات استان باشند.

قناعت با تأکید بر اینکه ما می توانیم و‌ مشکلات در آینده نزدیک حل خواهد شد، بیان کرد: اشتغال پایدار در استان با جذب سرمایه گذار و تولید حل می شود و ما باید از سرمایه گذاران استقبال کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مصرف کالاهای داخل استان یک اصل غیرقابل انکار است و نباید کالاهای که در خراسان جنوبی تولید می شود از استان های دیگر وارد شود چون این اجحاف در حق مردم خواهد بود.

وی بر پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تأکید کرد و افزود: مدیران برای جذب سرمایه گذار تا جایی که می توانند قوانین را به نفع مردم تفسیر و تسهیل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا