آخرین اخباراقتصادی

آنالیز و تحلیل فنی ارز شیبا و نظر کارشناسان درباره خرید شیبا اینو

آنالیز و تحلیل فنی ارز شیبا و نظر کارشناسان درباره خرید شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا یکی از ارزهای غیرمتمرکزی است که نخستین‌بار به‌وسیله فردی به‌ نام ریوشی در حدود سال 2020 راه‌اندازی و وارد بازار دیجیتال شد. این ارز نیز همانند سایر ارزها بالا و پایین بسیاری را تجربه کرده که امروزه خرید شیبا به‌نوعی سرمایه‌گذاری دیجیتال است. شیبا اینو جزو ارزهایی به شمار می‌آید که قیمت آن پایین‌تر از سایر ارزهای دیجیتال است و هر فردی امکان ورود به این حوزه و سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های مختلف را دارد.

نوشته های مشابه

منظور از ارز شیبا اینو چیست؟

ارز شیبا اینو یکی از دارایی‌های موجود در بازار دیجیتال است که به‌عنوان توکن مبتنی بر اتریوم شناخته شده است. قیمت شیبا دارای رنج بسیار ناچیزی بوده که با برخورداری از آن، سرمایه‌تان در مدت کوتاهی دوچندان خواهد شد.

ارز دیجیتال شیبا دارای مزیت‌های بسیاری همچون نوسان زیاد، قیمت مناسب، دسترس‌پذیری راحت، پتانسیل بالا و … است که می‌توانید با استفاده از آن سرمایه خود را دوچندان کنید. برای نگهداری توکن‌های شیبای خود به کیف پولی نیاز دارید که می‌توانید از کیف پول‌های بسیاری استفاده کنید. کیف پول‌های قابل‌استفاده برای خرید شیبا و نگهداری از آن عبارت‌اند از:

  • کوینومی

  • لجر

  • تراست والت

  • متامسک

  • مای اتروالت

درصورتی‌که هیچ آگاهی و اطلاعی از بازار این نوع دارایی ندارید، بهترین کار دوری از آن است تا با خرید یک ارز دچار ضرری نشوید؛ چرا که ورود بدون آگاهی به این بازار به بار آورنده مشکلات بسیاری خواهد بود.

تحلیل شیبا اینو

تحلیل شیبا یکی از کارهای لازم جهت آگاهی از آینده این ارز است تا بتوان با فکری آگاهانه اقدام به سرمایه‌گذاری روی آن کرد. تحلیل درک بهتری از بازار و شیبا اینو را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بررسی‌های لازم را روی این دارایی دیجیتال انجام دهید که این تحلیل به دو صورت کلی قابل‌انجام است.

تحلیل با روش تکنیکال

یکی از روش‌هایی که برای تحلیل شیبا مورداستفاده قرار می‌گیرد، روش تکنیکال است که کاربرد بسیاری در عصر امروزی دارد. در این روش متخصصان با به‌کارگیری یکسری ابزار خاص و نمودار قیمت سعی در تحلیل و بررسی شیبا دارند تا بتوانند از روند و قیمت خرید شیبا در آینده آگاهی یابند. البته درصورتی‌که از تحلیل با روش تکنیکال به‌درستی استفاده کنید، می‌توانید طی مدت کوتاهی به نتیجه مثبت و عالی دست یابید.

تحلیل با روش فاندامنتال

در حالت دوم تحلیل با روش فاندامنتال انجام می‌گیرد که این روش نیز کاربرد بسیاری همانند نوع قبلی دارد. در این روش نیز به‌جای ابزارهای تکنیکال باید از داده‌های فاندامنتالی استفاده کنید تا با پی‌بردن به ماهیت ارز شیبا، از آینده آن باخبر شوید.

عوامل موثر روی روند قیمت شیبا اینو

شیبا جزو دارایی‌های ارزشمندی است که همانند هر رمزارز دیگری، دارای بالا و پایین خواهد بود. البته افزایش و کاهش میزان قیمت هر دارایی دیجیتال بر اساس عواملی اتفاق می‌افتد که این عوامل به شکل زیر هستند.

تورم جامعه

جامعه دارای تورمی است که روزانه بالا و پایین بسیاری را تجربه می‌کند. این تورم یکی از عوامل تأثیرگذار روی روند قیمت شیبا اینو است که به‌خاطر یکسری محدودیت‌هایی، می‌تواند منجر به سود یا ضرر رمزارزها شود.

میزان عرضه و تقاضا در بازار

عرضه و تقاضا از اهمیت بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار هستند که تأثیر بیشتری نیز روی روند قیمت آن دارند؛ چرا که هر چقدر میزان عرضه و تقاضا در بازار بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت رمزارز نیز افزایش می‌یابد. ولی در صورت کم‌بودن میزان خرید و فروش، قیمت آن نیز روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

صرافی‌های گوناگون برای خرید شیبا

هر میزان که نام این دارایی در صرافی‌های مختلف وجود داشته باشد، به همان اندازه روند افزایش قیمت نیز در بر خواهد داشت؛ چرا که با وجود آن در اکثریت صرافی‌ها، خرید شیبا و فروش آن بیشتر خواهد شد که عامل اصلی در افزایش قیمت عرضه و تقاضاست.

نهنگ‌های بازار شیبا

در هر حوزه و بازاری نهنگ یا همان گرگ‌هایی وجود دارند که تأثیر بسیاری روی روند بازار می‌گذارند. قیمت ارز شیبا اینو رابطه مستقیمی با نهنگ‌های بازار دارد که طبق تحقیقات صورت گرفته می‌توان گفت: بیشترین میزان این رمزارز مختص نهنگ‌های بازار است.

بررسی نظر کارشناسان در راستای خرید و قیمت شیبا اینو

به دلیل اینکه زمان زیادی از ورود این دارایی به بازار نمی‌گذرد، هنوز این ارز به‌صورت کامل و رسمی به جای نیفتاده است و چندین سال زمان نیاز است که آن نیز همانند سایر دارایی‌ها شناخته شود؛ ولی بااین‌حال بررسی‌هایی توسط کارشناسان در راستای خرید این دارایی انجام گرفته که دارای نتایج مختلفی بوده است. پیش‌بینی‌های صورت گرفته نشان‌دهنده موارد زیر هستند:

  • قیمت این دارایی در سال 2023 دارای رشد پرفرازونشیبی بوده که البته شیب ملایمی خواهد داشت.

  • متوسط قیمتی که برای سال 2024 تخمین خورده، حدود چیزی بین 00001596/0 الی 00002019/0 دلار خواهد بود که در صورت کاربلد بودن، دستیابی به سود بالا ممکن است.

  • قیمت تخمین زده شده برای سال 2025، ممکن است حدود 0000276/0 باشد که سالی با آینده روشن است.

  • در سال 2026 نیز احتمال دارد قیمت خرید شیبا 0000360/0 شود که به‌صورت درست باید مقداری بین 0000295/0 الی 0000424/0 باشد.

  • و …

موارد بیان شده بخشی از نظریه و بررسی‌های کارشناسان انجام گرفته درباره خرید شیبا و رنج قیمتی آن هستند که با‌تکیه‌بر آن‌ها، می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشید.

خرید دارایی شیبا اینو خوب است یا خیر؟

هر ارزی دارای جایگاه منحصربه‌فردی در بازار دیجیتال است که افراد با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها، سعی در کسب درآمد بالا دارند. البته طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته می‌توان گفت این ارز در طی مدت کوتاهی دچار افزایش قیمت خواهد شد که می‌توانید با خرید شیبا به سودی دست یابید.

ولی این سود به شرطی حاصل خواهد شد که پس از طی روند خرید، ارز خود را برای مدتی نگه دارید تا بازار دچار تعادل شده و سپس به فروش برسانید.

معرفی مرجعی مطمئن برای دستیابی ارز شیبا اینو

صرافی‌های بسیاری وجود دارند که هر یک بخشی از ارزهای دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز را به کاربران ارائه می‌دهند. شیبا اینو نیز یکی دیگر از ارزهایی پرطرفداری است که می‌توانید آن را در بسیاری از صرافی‌ها معامله کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا