آخرین اخبارورزشی

آغاز هفته گرامیداشت «تربیت‌بدنی» گرامی باد

ظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ همایشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان تهران،شهرداری تهران،مجموعه تله کابین توچال و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران در ایستگاه یک توچال برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، این همایش با حضور پرشور مردم،کوهنوردان،علاقه‌مندان و با حضور ریاست محترم هیات کوهنوردی استان تهران مهندس اسماعیلزاده،مدیریت محترم مجموعه تله کابین توچال مهندس امداد و دبیر محترم هیات آقای محمدرحیمی شروع و با تجلیل از آقایان :
مجتبی ذاکریان ؛فرماندار شهرستان شمیرانات
محمدعلی ربیعی ؛معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
حسین رحیمی پور ؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات
عباسی نیا ؛رئیس دفتر مشارکت های اجتماعی شهرداری
و روح الله امداد مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی تله کابین توچال


با اهدای شال در مراسم برگزاری فاز اول طرح “جوان سالم طهران پویا” توسط سعید اخوان رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شمیرانات شروع و با بخش های مختلف برنامه اعم از سخنرانی ریاست محترم هیات کوهنوردی استان تهران و پیشکسوتان رشته کوهنوردی آقایان ؛ احمد رفیعی و محمود نظریان به کار خود پایان داد.
لازم به ذکر است همکار محترم هیات کوهنوردی استان تهران آقای حامد میرزاده به عنوان مجری با اجرای خوب و مسلط در این رویداد حاضر بودند.
در طی مراسم اعضای محترم ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان استان تهران ،عضو باشگاه همراهان طبیعت اندیشه در غرفه هیات استان تهران به آموزش و اطلاع رسانی موارد لازم جهت ایمنی رشته ورزشی کوهنوردی به عموم جمعیت حاضر پرداختند.

ثبت تصاویر : حمید عطایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا