آخرین اخبارعلمی و فناوری

Tipster ادعا کرده است که: اپل واچ اولترا (نسل دوم) ممکن است با رنگ های جدیدی عرضه شوند.

خبر های جدید حاکی از این است که؛ شرکت اپل قصد ارتقای اپل واچ اولترا (نسل دوم) و اپل واچ سری 9، را دارد. ساعت‌های هوشمند این شرکت برای سال 2023 می‌توانند در گزینه‌های رنگی جدیدی ظاهر شوند.

جانشینان اپل واچ اولترا و اپل واچ سری 8 می توانند با یک رنگ جدید برای شاسی تیتانیوم و دو گزینه جدید برای بدنه آلومینیومی و بدنه فولادی ضد زنگ معرفی شوند.

طبق پستی که توسط Tipster ShrimpApplePro در X منتشر شده است؛ (اپل واچ سری 9 امسال در پنج رنگ با بدنه آلومینیومی عرضه خواهد شد) که شامل؛ Midnight، Starlight، قرمز، نقره ای و صورتی است.

در همین حال، گزینه بدنه فولاد ضد زنگ می تواند در رنگ های طلایی، گرافیت و نقره ای وجود داشته باشد. به گفته این افشاگر، در مقایسه با اپل واچ سری 8، هیچ به روز رسانی مهمی در طراحی انجام نشده است.

این پست همچنین گزارش قبلی را تأیید می کند که ادعا می کرد اپل واچ سری 9 از یک تراشه جدید پشتیبانی می کند. مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً ادعا کرده است که جانشین اپل واچ سری 8 از پردازنده جدید S9 استفاده خواهد کرد که اولین ارتقاء بزرگ از زمان تراشه S6 این شرکت است.

آیفون 15 پرو می تواند از این 9 ویژگی با دکمه اکشن جدید پشتیبانی کند.

 

از سوی دیگر، نسل دوم مدل اولترا اپل واچ نیز شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. افشاکننده ادعا می کند که به غیر از گزینه استاندارد رنگ تیتانیوم، یک نوع رنگ مشکی اضافی برای شاسی تیتانیوم وجود خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا