علمی و فناوری

Elon Musk’s X حداقل نیاز به نمایش برای به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات را به 5 میلیون کاهش می دهد

غول فناوری X، که قبلاً توییتر نام داشت، روز جمعه به‌ روزرسانی جدیدی را برای برنامه درآمد تبلیغاتی خود برای سازندگان اعلام کرد و حداقل میزان نمایش مورد نیاز را از 15 میلیون به 5 میلیون کاهش داد.

نوشته های مشابه

این شرکت در توییت رسمی خود نوشت: «اکنون، حتی افراد بیشتری می توانند برای ارسال پست پول دریافت کنند! ما آستانه واجد شرایط بودن اشتراک درآمد تبلیغات را از 15 میلیون به 5 میلیون بار نمایش در 3 ماه گذشته کاهش داده‌ایم. ما همچنین حداقل آستانه پرداخت را از 50 دلار به 10 دلار کاهش داده ایم.

Elon Musk's X حداقل نیاز به نمایش برای به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات را به 5 میلیون کاهش می دهد
Elon Musk’s X حداقل نیاز به نمایش برای به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات را به 5 میلیون کاهش می دهد

از سوی دیگر، ایلان ماسک اطلاعات بیشتری را در مورد به‌روزرسانی جدید به اشتراک گذاشت و در توییتر نوشت: «این اساساً به این معنی است که X Premium (fka Twitter Blue) برای حساب‌هایی که بیش از 5 میلیون بازدید ایجاد می‌کنند رایگان است. توجه داشته باشید، فقط بازدیدها از دسته‌های تایید شده به حساب می‌آیند، زیرا کلاهبرداران در غیر این صورت از ربات‌ها برای اسپم کردن نماها تا بی نهایت استفاده می‌کنند.

پیش از این، سایت میکروبلاگینگ کاربران را ملزم می کرد که حداقل 15 میلیون بازدید در عرض سه ماه داشته باشند تا واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا