بانک-بیمه-بورس

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

به گزارش نقش نیوز، اختتامیه جشنواره فروش دو ماهه آخر سال 98 با رعایت کامل پروتکل های ستاد ملی کرونا در سالن شمس تبریزی ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام بیمه آرمان پخش گردید.

خروج بیمه آرمان از دو سال زیان

سال 98 ، سال سود

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز  پیکارجو، مدیر عامل بیمه آرمان ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بیمه آرمان و همچنین فعالان صنعت بیمه ، ازشبکه فروش و فعالان و همچنین دست اندرکاران معاونت بازاریابی و فروش بخاطر برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه اظهار داشت: شرکت از سال ۹۸ وارد یک دوره بازسازی شده و اقدامات بسیاری را انجام داده که منجر به ساختارسازی ،برنامه ریزی تشکیلات شده است.

پیکار جو تاکید کرد: بیمه آرمانی که در دو سال گذشته با زیان عملکرد روبروبوده است در سال ۹۸ توانست از شرایط زیان ده بیرون آمده و به سودعملیات برسد.

مدیر عامل بیمه آرمان افزود: در بخش مالی سعی بر آن داشته ایم از قابلوصول بودن حق بیمه‌ها مطمئن شویم و با وجود کم و کاستی های موجود کهدوره به دوره قابل حل شدن هستند، در حال حاضر معاونت فنی ثبات داشته و به استانداردهای لازمی که در برنامه داشتیم رسیده ایم. همچنین بخش مدیریت ریسک به همراه مدیریت فنی، بخوبی توانسته  ریسک های موجود را کنترل کند.

وی  تاکید کرد: حضور دکتر الماسی به عنوان به عنوان معاونت بازار یابی و فروش باعث شد تحرکات جدیدی در بخش فروش ایجاد شده و ایده هایجدیدی در آن پایه گذاری شود.

مدیر عامل بیمه آرمان مشکلات رایج در صنعت بیمه را عدم ارائه نرخ هایفنی، عدم توان وصول حق بیمه و همچنین عدم توان ارائه خدمات خسارتیمتناسب با تعهد دانست و گفت: این مسائل تقریبا در تمام شرکت های بیمهبه چشم می خورد و زمانی برطرف می شوند که ساختار از پایه به صورت درست برنامه ریزی شود.

مدیر عامل بیمه آرمان از نظارت بیشتر بر عملکرد فروش شعب خبر داد و افزود: با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیده ایم که حدود اختیارات شعبو نمایندگان متناسب با توانمندی‌ها و تجربه شان افزایش پیدا کند و ستادمرکزی به جای اینکه مشغول نرخ دادن باشد، بیشتر به راهنمایی و هدایتمجموعه فروش باشد.

پیکارجو اعلام کرد: در گام بعدی با تفویض اختیارات مناسبی که  از اولتیرماه اعمال می شود، به شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی و تجربههایشان اختیاراتی داده می‌شود تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در بازارفعلی صنعت بیمه فعالیت کنند

آیندهبیمه آرمانروشن است

دکتر مجید قلی پور رئیس هیئت مدیره شرکت در این مراسم ضمن قدردانی ازمجموعه برگزار کننده و پشتیبان جشنواره گفت: خیلی دوست داشتم کهحضورا خدمت شما بزرگواران باشم، ولی شرایط کرونا اجازه چنین کاری رانمی‌داد و امروز این فرصت فراهم شده از راه دور در خدمت شما باشم. ابتدافکر می‌کنم هم عقیده هستیم که بازاریابی امروز یک علم پویا و در حال تغییراست. بازاریاب موفق کسی است که به اصول روز بازاریابی مسلط باشد.

قلی پور ادامه داد : جمله ای اثرگذاری برای تعریف فروش وجود دارد ،فروش انتهایی ترین مرحله بازاریابی و شروع یک رابطه بلند مدت با یکمشتری است“. قاعدتا یک بازاریاب موفق نباید به دنبال فروش یک محصول بهمخاطب باشد و باید به یک رابطه بلند مدت و یک زنجیره از شرایط فکر کند.

وی افزود: همه ما شاید به عنوان ستاد شرکت در سرویس مناسبی که به بیمهگذار و مشتری می‌دهیم در شکل گیری این رابطه بلند مدت موثر باشیم

رئیس هیئت مدیره بیمه آرمان در تشریح نقش بازاریاب در صنعت بیمه اظهارداشت : بازاریاب باید حس خوبی به مشتری اش بدهد. برایان تریسی یکیاز اساتید برجسته بازاریابی جمله ای دارد که می‌گویددر سال های اولکارم نیمی از درآمدم را صرف خرید لباس می‌کردم چون معتقد بودم اینهزینه ای که می‌کنم بر می‌گردد“. بازاریاب موفق کسی است که با صبر وخوشرویی کار خود را پیش ببرد و شنونده خوبی باشد تا گوینده خوب.

دکتر قلی پور در پایان سخنان خود خطاب به شبکه فروش بیمه آرمان درسراسر کشور اظهار داشتند : افتخار می‌کنم به همکاری کنار همه شمادوستان، می‌دانم شرایط امروز و کرونا شرایط سختی است و کار سختیپیش روی ماست ، ما به دنبال ساختن یک اقیانوس آبی جدید برای نمایندگانخود هستیم و مطمئن باشید که در دو ماه آینده خبرهای خوبی خواهید شنید. نگاه ما به آینده مجموعه بیمه آرمان روشن است و این به خاطر بودن در کنارشماست. شما هستید که مجموعه بیمه آرمان را جلو می‌برید. می‌دانم خیلیسخت است و خیلی ضعف داریم. ضعف های ما را به ما بگویید. کمک حالما باشید و کنار ما باشید. به امید خدا آینده روشنی پیش روی ماست.

بسته حمایتی از شبکه فروش بیمه آرمان اجرایی می شود

در ادامه این مراسم ، مهندس امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاوناجرایی بیمه آرمان ضمن قدردانی از همراهان اعلام کرد: بحثی که در حال حاضر مطرح است، مساله طراحی محصولات بیمه ای مختلف متناسب با نیاز جامعه است تا نمایندگان بتوانند با شرکت های مختلف بیمه ای رقابتکرده و بسته پیشنهادی خود را به مشتریان ارائه کنند.

وی ادامه داد: بسته های حمایتی برای نماینده‌ها تعریف و در هیئت مدیرهمصوب شده که امیدواریم در سال ۹۹ بتوانیم خدمات ویژه ای را به نمایندگانارائه دهیم.

امیرحسنخانی از افزایش سرمایه بیمه آرمان در سال جاری خبر داد و افزود:پیش از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و انتخاب اعضای هیئت مدیره اقدامات لازم برای افزایش سرمایه انجام خواهد شد. این اقدام نقدینگیشرکت را تقویت می‌کند تا خدمات مختلف بیمه ای را پوشش دهد.

باشگاه نمایندگان بیمه آرمان تشکیل می شود

در ادامه این مراسم دکتر الماسی سرپرست معاونت بازاریابی و فروش بیمه آرمان با تشکر از نمایندگان و همکاران برگزار کننده جشنواره گفت: درشرایط فعلی و با توجه به بیماری کرونا برگزاری چنین مراسمی و جشنواره ای با موفقیت قابل قبول، دستاورد مهمی است. مهمترین دستاورد این جشنواره این بود که از مشکلات و کاستی های موجود در شرکت مطلع شده و به این باور رسیدیم که می توان چاره ای برای این مشکلات اندیشید و اتفاقات خوبی را رقم زد.

الماسی در پایان سخنان خود گفت:  تلاش خواهیم کرد امسال بتوانیم حداقلدو جشنواره فروش را تا پایان سال اجرا کنیم. همچنین مهمترین هدفی را کهبه دنبال آن هستم این است که بتوانیم ساز و کار باشگاه نمایندگان را درشرکت اجرایی کنیم تاکمپین‌ها از حالت مقطعی خارج شده و به طور منظم برگزار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا