آخرین اخبارعلمی و فناوری

7 نکته برای انتشار استوری در کانال تلگرام

 

تلگرام در آخرین به روزرسانی خود قابلیت انتشار استوری به کانال تلگرامی را اضافه کرد به عنوان یک قابلیت جدید که میتواند تعامل با کاربران را چند برابر افزایش دهد و تجربه‌ی کاربری خود را بهبود بخشد. این ویژگی‌ جدید، امکان ارسال استوری در کانال‌هاست که به صاحبان کانال این امکان را می‌دهد تا به شکل جدیدی با مخاطبان خود در تماس باشند.امکان ارسال استوری در کانال‌ها که با استفاده از  بوست کانال تلگرام  فعال می‌شود. بوست تلگرام به معنای افزایش قابلیت‌ها و امکانات یک کانال توسط کاربران پرمیوم است که با دادن بوست‌های خود، به کانال‌ها کمک می‌کنند تا به سطح بالاتری برسند و بتوانند استوری منتشر کنند. این فرآیند، همچنین به کانال‌ها این امکان را می‌دهد تا با مخاطبان خود به شکل جذاب‌تری ارتباط برقرار کنند و تعاملات بیشتری داشته باشند. در این مقاله، به بررسی 7 نکته برای فعال‌سازی و انتشار استوری در کانال تلگرام خواهیم پرداخت.

 

بوست کانال تلگرام

چگونه در کانال تلگرام استوری ارسال کنیم؟

1-ارتقا به روز رسانی نسخه اصلی تلگرام :

قبل از هر چیز مطمئن شوید که جدیدترین نسخه برنامه پیام رسان تلگرام را دارید. این ویژگی فقط با آخرین آپدیت موجود است.

میتوانید برای گوشی های اندروید از گوگل پلی و برای گوشی های آیفون از اپ استور آخرین نسخه بروز رسانی تلگرام و همچنین از سایت اصلی تلگرام آخرین نسخه بروز رسانی شده را که آدرس آن telegram.org  است را بر اساس نوع سیستم عامل خود دانلود یا بروز رسانی کنید.

2- دریافت بوست :

صاحبان کانال‌های تلگرام برخلاف کاربران معمولی، برای اینکه بتوانند استوری در کانال تلگرام خود ارسال کنند نیاز به افزایش سطح و گرفتن بوست‌ها دارند. بوست‌ها این امکان را به صاحبان کانال می‌دهند که استوری منتشر کنند و بیشتر با مخاطبانشان در تماس باشند. فقط کاربرانی که عضو پرمیوم تلگرام هستند می‌توانند به کانال‌ها بوست بدهند که میتواند باعث افزایش سطح کانال و حتی افزایش ممبر واقعی کانال شود و طبق این سطح بندی استوری های بیشتری را هم ارسال کنند.

3- اختصاص بوست به کانال‌ها توسط کاربران پرمیوم تلگرام

هر یک از کاربران پرمیوم تلگرام می‌توانند یک بوست که در اختیار دارند را به هر کانالی که می خواهند اختصاص دهند. به عنوان یک صاحب کانال، شما می‌توانید از مشترکین خود بخواهید که روی یک لینک ویژه که شما ایجاد کرده‌اید کلیک کنند، تا این امکان را به شما بدهند که یک بوست را دریافت کنید. این لینک باید با دنبال‌کنندگان شما و فقط کسانی که کاربران پرمیوم هستند، به اشتراک گذاشته شود.

4- ارتقا سطح کانال

برای شروع به ارسال استوری‌ها، شما نیاز به ارتقاء سطح کانال خود دارید که این افزایش سطح با گرفتن تعداد معینی از بوست‌ها امکان‌پذیر است. تعداد بوست‌های لازم برای رسیدن به هر سطح ممکن است متفاوت باشد و تعداد این بوست ها بستگی به تعداد اعضای کانال شما دارد . لازم به ذکر است که با ارتقاء سطح کانال به سطح بالاتر ویژگی‌ها و مهارت‌های مختلف مدیریتی برای صاحبان کانال فعال می شود .

فعال سازی تلگرام پرمیوم

5- شرایط مهم ارسال استوری

به عنوان یک مدیر کانال، برای ارسال استوری‌ها، شما نیاز به داشتن دو ویژگی دارید به عبارت بهتر اگر شخصی می‌خواهد در کانال تلگرام خود استوری ارسال کند، باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. مدیر کانال باشد.
  2. اشتراک تلگرام پرمیوم داشته باشد.

اگر کانال تلگرامی این دو شرط را نداشته باشد ،امکان ارسال استوری وجود نخواهد داشت. همچنین، نماد [+] که احتمالاً برای ایجاد و ارسال استوری استفاده می‌شود، در صفحه اطلاعات کانال برای کسانی که اشتراک پرمیوم ندارند، قابل مشاهده نخواهد بود.

6- پست کردن استوری ها

وقتی شما تعداد کافی بوست کسب کرده‌اید و همچنین عضو ویژه یا پرمیوم تلگرام هستید، می‌توانید استوری‌ها را در کانال تلگرام خود ارسال کنید. به عنوان یک مدیر کانال، شما می‌توانید استوری ها را ایجاد و منتشر کنید. همچنین، مدیران می‌توانند هنگام ارسال پیام‌ها از لیست چت خود، گزینه‌ای به نام ارسال استوری را ببینند.

7- هشدار مهم هنگام ارسال استوری کانال

هنگام ارسال استوری ها با دقت عمل کنید که تا استوری شخصی خود را با استوری کانال اشتباه نکنید. هر دو گزینه برای شما در دسترس خواهد بود و ارسال کردن استوری اشتباه می‌تواند موجب سردرگمی میان مخاطبان شما شود. هنگام ارسال یک استوری ، کاربران گزینه‌هایی دارند تا استوری  را به صورت شخصی یا در کانال خود ارسال کنند. اگر به اشتباه استوری که قرار بوده در بخش شخصی باشد را در کانال ارسال کنیم یا برعکس، ممکن است مخاطبان ما سردرگم شوند یا اطلاعاتی را ببینند که نباید می‌دیدند. بنابراین، تاکید میشود که با دقت و توجه به این موضوع، استوری‌ها را ارسال کنیم.

اشتراک تلگرام پرمیوم

چالش‌ها و راهکارهای بوست کردن کانال تلگرام

هرچند فرآیند بوست کردن کانال در تلگرام می‌تواند به افزایش تعاملات و فعالیت‌ها کمک کند، اما ممکن است با چالش‌هایی نیز مواجه شویم. ممکن است فرآیند جذب بوست از اعضای پرمیوم کمی طولانی و چالش‌برانگیز باشد. همچنین، ممکن است کانال شما به تعداد کافی از ممبرهای پرمیوم نداشته باشد یا اینکه آن‌ها تمایلی به بوست کردن کانال شما نداشته باشند. با توجه به محدودیت‌های تلگرام، هر کاربر پرمیوم تنها قادر به بوست کردن یک کانال است و ممکن است ترجیح دهند کانال دیگری را بوست کنند. در نتیجه، استوری کانال شما ممکن است به دلیل کاهش بوست‌ها غیرفعال شود که این موضوع می‌تواند تجربه کاربری منفی برای مخاطبان شما ایجاد کند. برای رفع این چالش‌ها و بهبود فعالیت کانال، می‌توانید به سمت راهکارهای دیگری نظیر خرید بوست تلگرام در وبسایت معتبر خرید ممبر تلگرام اقدام کنید تا به صورت مستقیم و بدون وابستگی به تعداد ممبرهای پرمیوم، کانال خود را بوست کنید و تعاملات بیشتری را تجربه کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا