آخرین اخباراجتماعی

5 دلیل برای استفاده از تابلو طلا به عنوان هدایای سازمانی

در سازمان‌ها، ارگان‌ها و مجموعه های کاری مختلف یکسری هدایای سازمانی به مشتریان، پرسنل ارائه می‌شود که پیامدهای بسیار زیادی برای آن می‌توان ذکر کرد. مدیران سازمان‌ها به منظور بازدهی و بهره وری بیشتر در فرایند کار در مناسبت های گوناگون برنامه ریزی خوبی برای ارائه هدایای ارزشمند دارند. این اقدام هوشمندانه میتواند به دلایل تبلیغاتی یا در روزهای خاص انجام گیرد.

بنابراین کارکنان و مشتریان دید مثبت خوبی به سازمان مربوطه پیدا میکنند و با رغبت بیشتری میخواهند در مجموعه بمانند یا از خدمات آن استفاده کنند. در این مقاله می‌خواهیم 5 دلیل اساسی برای اینکه یک تابلو طلا بهترین هدایای سازمانی تلقی می‌شوند ذکر کنیم تا بنا به این دلایل منطقی اقدام به خرید عمده آن کنید.

استفاده از متریال طلا در ساخت این نوع از هدایای سازمانی

زمانی که از عناصر طلا در ساخت هدایای سازمانی استفاده می‌شود ارزش آن افزایش می‌یابد. از طرفی در زمان هدیه دادن نیز مخاطبان شگفت زده می‌شوند و فکر میکنند یک محصول استثنایی را دریافت کردند. یک تابلوی طلا ساختار بسیار زیبایی دارد.

از یک قاب pvc محکم و در موارد چوبی برای ساخت آن استفاده شده است. طرح اصلی کاملا از ورق طلای 24 عیار می‌باشد و بر روی یک زمینه تیره یا مشکی جلوه گری خارق العاده ای دارند. این هدایا هم ابعاد کوچکی دارند و هم مدیریت تعداد بالای آنها در یک روز خاص راحت است.

تابلو طلا در گروه هدایای سازمانی دکوری

مهمترین دلیلی که میتوان برای هدایای سازمانی از نوع تابلو طلا ذکر کرد این است که این اقلام به عنوان یک وسیله دکوری استفاده می‌شوند. یعنی شما می‌توانید آن‌ها را در هر موقعیتی در محل کار یا منزل نصب کنید و از زیبایی آن لذت می‌برید. این تابلوها همیشه در مقابل چشمان شما قرار دارند و باعث ارتقاء دکوراسیون محیط می‌شوند.

از آنجایی که همه ما دغدغه زیباسازی فضای منزل خود را داریم داشتن یک تابلو طلا ایده ی جالب و کاربردی خواهد بود. این تابلوها ابعاد مختلفی دارند و قابل نصب بر روی دیوار می‌باشند. البته برخی از نمونه های آن نیز به شکل رومیزی طراحی و ساخته می‌شوند. هم یک کالای جدید و مدرن هستند و هم اینکه به دلیل استفاده از متریال طلا به عنوان یک محصول لاکچری و لوکس تلقی می‌شوند.

قیمت مقرون به صرفه

از آنجایی که مدیران دغدغه اصلی خود را هزینه‌ها و صرفه جویی در بودجه شرکت یا سازمان میدانند. باید این نکته را خاطر نشان کنیم که هدایای سازمانی از نوع تابلوی طلا قیمت بالایی ندارد. به همین دلیل خرید تعداد متنوع از آنها شما را متحمل هزینه های سنگین نخواهد کرد. علت نازل بودن قیمت تابلو طلا نیز به جهت استفاده از ضخامت کنترل شده از ورق های طلا 24 عیار میباشد.

پس در فرآیند ساخت این محصولات پایین نگه داشتن قیمت آنها نیز درنظر گرفته می‌شود تا هر فردی بتواند با کمترین هزینه یکی از این تابلوهای زیبا را برای هدیه دادن در سازمان‌ها خریداری کند.

امکان سفارش سازی تابلو طلا

امکان سفارش سازی تابلو طلا

هدایای سازمانی میتوانند کاملا سفارشی سازی شوند. قطعا در مجموعه کاری یا اداری یک آرم یا لوگوی خاصی وجود دارد که برای شرکت تعریف شده هستند. مدیران سازمانها میتوانند همین لوگو را به طراحان و هنرمندان ساخته تابلو طلا ارائه دهند تا با ظرافت بالا آنها را بر روی تابلوی طلا طراحی کنند. این آرم‌ها با استفاده از ورق طلای 24 عیار با ظرافت بالا در بستر تابلو قرار می‌گیرد. در نتیجه نام سازمان شما با این حرکت می‌تواند برند سازی شود. اما هزینه سفارش سازی هدایای سازمانی با نمونه های آماده کاملا متفاوت است.

قابل ارائه برای هر مناسبتی

این هدایا میتوانند در مناسبت های مختلف عرضه شوند. همه ما می‌دانیم که در طول سال روزهای خاصی وجود دارند که در آن می‌توانیم به اعطای هدیه بپردازیم. از جمله آن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • هدایای سازمانی نوروز

اگر مدیریت مجموعه ای را بر عهده دارید می‌دانید که در عید نوروز باید تعدادی از هدایا را برای کارکنان و یا حتی مشتریان در نظر بگیرید. دادن یک تابلو طلا بهترین ایده خواهد بود.

  • هدایای سازمانی روز زن و مرد

برای بزرگداشت روز زن و مرد نیز میتوان در یک سازمان چندین تابلوی طلا را هدیه داد. طرح های مختلفی برای این تابلوها وجود دارد که هر کدام بر اساس سلیقه شما متغیر هستند.

  • هدایای تولد سازمانی

اگر میخواهید تولد مدیریت سازمان را تبریک بگویید دادن هدیه از نوع تابلو طلا قطعا می‌تواند خوشحالی فرد مقابل را رقم بزند.

  • هدایا برای بزرگداشت تاسیس سازمان

میتوانید از تابلوهای طلا برای بزرگداشت سال تاسیس سازمان نیز در جشن های کوچک خود به عنوان هدیه استفاده کنید.

طراحی و ساخت انواع هدایای سازمانی طلا توسط گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه با داشتن یک تیم تخصصی و کاملا هنرمند متنوع ترین انواع هدایای سازمانی از نوع تابلو طلا را طراحی و به فروش می‌رساند. تا به امروز این محصولات توانسته است رضایت اغلب مشتریان را جلب کند. درنتیجه آمار فروش آن همواره رو به صعود است. پس به عنوان یک فرصت استثنایی حتما از این محصولات برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت https://danje.ir مراجعه فرمائید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا