استان هاخراسان جنوبیویژه

۹۵ درصد مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس اجرایی شد

رضا بهنام- خراسان جنوبی- «حمید حلاج مقدم» در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار به فردوس اظهار داشت: در اردیبهشت سال گذشته استاندار خراسان جنوبی به فردوس سفر کرد و ۴۷ مصوبه به تصویب رساند.

فرماندار فردوس با بیان اینکه تاکنون 95 درصد از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی اجرایی شده است، گفت: این مصوبات در زمینه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی، گردشگری، بهداشتی و ورزشی هستند که از 47 مصوبه حدود 11 مصوبه به صورت کامل اجرا شده است.

وی در ادامه بیان کرد: میانگین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های باقی مانده سفر استاندار به فردوس 60 درصد است و باید مسئولان استانی و مدیران شهرستان فردوس تمام تلاش خود را به کار ببندند تا این مصوبات به صورت کامل اجرایی شوند؛ امیدواریم تا پایان سال جاری اکثر این مصوبات تکمیل و به بهره برداری برسد.

حلاج مقدم در خصوص ساخت مجموعه انبار امدادی هلال احمر در فردوس گفت: این پروژه یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس است که زمین مورد نیاز آن تامین شده و موافقت نامه این پروژه به زودی مبادله و عملیات اجرایی آن شروع می شود.

فرماندار فردوس در پایان به سایر مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس اشاره کرد و افزود: پروژه ساختمان دفتر خبری صداو سیما، بازارچه دائمی صنایع دستی، ادامه کار کتابخانه قلم چی، تکمیل و بهره برداری از سه مرکز جامع سلامت باغستان، خانکوک و جوادالائمه، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستاهای برون و سرند، تکمیل بهسازی جاده فردوس به چاهنو و مجتمع دامداری فردوس از دیگر مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس است که باید در مورد تسریع در عملیات اجرایی آن ها تصمیماتی گرفته شود.

پایان پیام/573

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا