آخرین اخباراجتماعی

۸ هزار تخت بیمارستانی جدید در انتظار تامین نیروی انسانی

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ۸ هزار تخت بیمارستانی ” آماده به خدمت ” در انتظار نیروی انسانی است که به بهره‌برداری برسد و با اضافه شدن این تعداد تخت بیمارستانی، انقلابی در تخت‌های بیمارستانی اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، دکتر سعید کریمی در همایش مشترک معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که صبح امروز در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، گفت: بیشترین هماهنگی بین مدیران و کارشناسان وزارتی و استانی در این دوره اتفاق افتاده و همین هماهنگی ها عامل موفقیت های چشمگیر بوده است.

وی افزود: در سال های اخیر بیشترین افتتاح ها و خدمات را در وزارت بهداشت شاهد بوده ایم و این خدمات باید ادامه داشته باشد تا مردم در حوزه سلامت هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: مسئولین دانشگاه‌های علوم پزشکی ، برنامه‌های مهم از جمله پرداخت منظم کارانه، مطالبات پرسنلی و اصلاح نرم افزار مدیریت بیمارستانی(HIS) برای هماهنگی با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را در اولویت خود قرار دهند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت ، کریمی از هماهنگی و همکاری نزدیک معاونت های توسعه و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی شایسته و مطلوب به مردم، تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا