استان هاخراسان جنوبیویژه

۷۷ روستای نهبندان از نعمت گاز بهره مند می شوند

خراسان جنوبی-رضابهنام- «مجید بیکی»با بیان مطلب فوق گفت: امسال 42 امین سالگرد انقلاب را در در حالی جشن می گیریم که نتیجه پایداری، استقامت و در صحنه بودن و انسجام مردم است.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه انسجام، پایداری و در صحنه بودن مردم سبب انقلاب و هم اکنون موجب پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: با منویات و تدابیر رهبری، تلاش مردم و مسئولان؛ همه تحریم های اقتصادی، پزشکی و راهبرد دشمنان بی نتیجه ماند و خنثی شدند.
بیکی یادآور شد: 35 کشور تسلیحات نظامی خود را در اختیار صدام قرار داده بودند، اما اراده ملت و پایداری مردم سبب شکست دشمن شد، لذا جا دارد همه مردم و مسئولان برای خدمت دهی بیشتر به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی 311 پروژه همزمان با دهه فجر در نهبندان خبر داد و عنوان کرد: نهبندان، در سطح شهرستان های استان بیشترین پروژه ها را افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد.
فرماندار نهبندان بیان کرد: 211 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 196 میلیارد تومان در شهرستان نهبندان افتتاح می شود، همچنین 170 میلیارد تومان اعتبار هم برای پروژه های کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.
بیکی از گاز رسانی به 77 روستای نهبندان خبر داد و گفت: عملیات گاز رسانی به 96 روستای نهبندان در دهه فجر آغاز می شود تا سال آینده بیشتر نقاط شهرستان از نعمت گاز بهره مند باشند.
وی تصریح کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی 17 میلیارد تومان است که نوید می دهیم پروژه های بخش خصوصی در حوزه اشتغال اثرگذار باشند.
فرماندار نهبندان گفت: در مجموع برگزاری 110 برنامه فرهنگی در دهه فجر توسط دستگاه های متولی امر فرهنگ پیش بینی شده است.
حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی»، امام جمعه نهبندان هم در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی حلاوت خاصی دارد دشمن یاوه گویی می کرد که نمی گذاریم، ایران؛ چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار کنند، اما این معجزه انقلاب است که به راه خود ادامه می دهد و بد خواهانش را کنار می زند.
وی با بیان این مطلب که خدمات دهی بیشتر به مردم سبب پیوند ملت و دولت می شود، گفت: بشترین پروژه های قابل افتتاح استان خراسان جنوبی را این شهرستان دارد که جا دارد از مسئولان استانی و شهرستانی قدر دانی کرد.
وی بیان کرد: در سطح کشور همزمان با دهه مبارک فجر هزاران پروژه افتتاح می شود، امروز سیمای روستاها نسبت به قبل از انقلاب فرق کرده است که نشان از اهمیت نظام جمهوری در مقوله عدالت خواهی است چراکه در غیر این سال های انقلاب، روستاها فراموش شده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا