ویژه

۴ هزار و ۸۰۰ مگاوات از مصرف برق تعیین‌شده، عبور کردیم

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان این که از ۴ هزار و ۸۰۰ مگاوات از مصرف برق تعیین‌شده، عبور کردیم ،گفت: مصرف برق کشور از میزانی که مدیریت شبکه برق مصرف ایران تعیین کرده است، پیشی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز، غلامعلی رخشانی مهر – معاون هماهنگی توزیع توانیر در گفت‌وگویی اعلام کرد، مصرف کشور ۴ هزار و ۸۰۰ مگاوات از آن اعدادی که مدیریت شبکه مصرف برق تعیین‌شده، بالاتر رفته است.وی افزود: تهران ۸۰۰ مگاوات، استان‌های تهران و البرز هر کدام ۲۰۰ مگاوات، جمعا ۱۲۰۰ مگاوات از مرزها عبور کرده‌اند و مشترکان‌شان مصرف بیشتری دارند. استان تهران و البرز تقریبا معادل همین میزان در روز گذشته نیز مصرف بیشتری داشتند که نشان می‌دهد تعطیلی ۶ روزه، خیلی بر مساله برق اثر نداشته و برخی اصناف و مراکز همچنان مشغول به کار هستند. از آن‌ها خواهش می‌کنیم کمتر مصرف کنند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در ادامه تاکید کرد: گرما در کشور حاکم شده و هفته گرمی را پیش رو خواهیم داشت. تقریبا در بیشتر مناطق کشور از میزان مصرف برق تعیین‌شده، بیشتر مصرف می‌کنند؛ غیر از خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان، آذربایجان شرقی و رتبه دوم یزد، شمال کرمان، استان مرکزی و اردبیل.غلامعلی رخشانی مهر تاکید کرد: میزان مصرف در دیگر شهرهای کشور بالا و هشداری برای ماست که منجر به اعمال خاموشی خواهد شد. مشترکان همکاری کنند و مصرف خود را کاهش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا